Katso kuvaa Mötley Crüen törkeän rahakkaasta diilistä
Mötley Crüe todellakin ymmärtää rahan ja hyvän diilin merkityksen - mikäs sen hienompaa kuin näkyä Jenkkilän suurimman televisiotapahtuman mainostauolla.
Kyseessä on luonnollisesti jenkkifutiksen loppuottelu eli Super Bowl, jolla on amerikoissa 100 miljoonaa telkkarinkatsojaa. Kia Motors America aikoo mainostaa uutta Kia Optima Limited -malliaan 60-sekunnin pätkällä...ja Mötley Crüen suosiollisella avustuksella. Mötiköitä tarvitaan tuomaan pätkälle (ja autolle) "aitoa vaaran tunnnetta".
"Drive The Dream" -nimisessä mainoksessa soi Mötiköiden Kickstart My Heart ja vilahtaapa kuvissa myös huippukaunis Adriana Lima.
Voi vain kuvitella, mitä Mötiköille on maksettu kyseisestä mainospalasta...
Katso pätkä täältä.
Kyseessä on luonnollisesti jenkkifutiksen loppuottelu eli Super Bowl, jolla on amerikoissa 100 miljoonaa telkkarinkatsojaa. Kia Motors America aikoo mainostaa uutta Kia Optima Limited -malliaan 60-sekunnin pätkällä...ja Mötley Crüen suosiollisella avustuksella. Mötiköitä tarvitaan tuomaan pätkälle (ja autolle) "aitoa vaaran tunnnetta".
"Drive The Dream" -nimisessä mainoksessa soi Mötiköiden Kickstart My Heart ja vilahtaapa kuvissa myös huippukaunis Adriana Lima.
Voi vain kuvitella, mitä Mötiköille on maksettu kyseisestä mainospalasta...
Katso pätkä täältä.
Keskustelut (2 viestiä)
02.02.2012 klo 23.52
Todennäköisintä kuitenkin on, että Mötley Crüe ei saa mainoksessa esiintymisestä lanttiakaan, vaan tekee sen julkisuuden vuoksi ja päästäkseen 111 miljoonan kotikatsojan telkkareihin vieläpä nimen kera.
03.02.2012 klo 02.20
Kirjoita kommentti