Camilla ja PlayStation tähtäävät nyt aikuisten naisten sydämiin
Sony on käynnistänyt uuden aikuisväelle suunnatun PlayStation-mainoskampanjan. PS3 Centerin mukaan uusien mainosten tarkoituksena on saada PS3-konsoli myös tyttöystävien, vaimojen ja äitien hyväksymäksi olohuoneen viihdekeskukseksi.
Mainoskampanjan The 15 Reasons -sivustolla virtuaaliemäntä Camilla taluttaa käyttäjän läpi kaikkien PS3:n tärkeimpien ominaisuuksien. Tummaverikkö tosin kertoo heti alkuun olevansa itse 15 syytä PS3:n hankkimiseen ja kyllähän se meille riittää.
Keskustelut (8 viestiä)
Rekisteröitynyt 30.07.2007
12.11.2009 klo 15.06
Ei siin mitään, jos tällä saadaan saitti pyörimään ja rahhoo tekijöiden elatukseen.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
12.11.2009 klo 15.32
Rekisteröitynyt 30.07.2007
12.11.2009 klo 15.50
http://www.v2.fi/hauskat/1253/Miksi-ostaa-PS3/
:)
Rekisteröitynyt 13.08.2007
12.11.2009 klo 15.51
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
12.11.2009 klo 15.58
No melkonen sattuma tosjaan:
http://www.v2.fi/hauskat/1253/Miksi-ostaa-PS3/
:)
Kappas tosiaan :D Enpä ole ehtinyt tänään Hauskat-puolta edes avata. Jäämme odottamaan hueg moniesia ;)
12.11.2009 klo 16.53
13.11.2009 klo 16.40
16.11.2009 klo 00.44