Tuorein sisältö

Lionhead julkaisi tunnelmakuvan Fable III:sta

04.11.2009 klo 18.01 | Luettu: 11128 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Lionhead Studios kiusoittelee Fable III:a odottavia fanejaan tunnelmallisella kaupunkikuvalla. Bowerstonen kaupunkia esittävä kuva antaa esimakua Natal-tuen saavan Xbox 360 -pelin maisematarjonnasta.


Lähde: Scrawl

V2.fi | Matti Lintula
< Säveltäjä Hans Zimme... Hyväntekijäksi ryhty... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (17 viestiä)

Bamboocha

Rekisteröitynyt 17.09.2007

04.11.2009 klo 18.16

Eikös tää oo julkaistu jo ajat sitten? Kuitenkin, pelihän sijoittuu heti Fable II:n perään, joten tuskin se kaupunki hirveästi on voinut muuttua.
Vähän epäilyttää toi Natal tuen lisääminen.
lainaa
dddqd

04.11.2009 klo 18.31

Kuka jaksaa heilua kameran edessä 6-8 tuntia päivässä jos oletetaan että se on normisession pituus.
lainaa
vesa

04.11.2009 klo 18.33

dddqd kirjoitti:
Kuka jaksaa heilua kameran edessä 6-8 tuntia päivässä jos oletetaan että se on normisession pituus.

casual pelaajia jotka pelaa 1-2h päivässä on nyt suurin maksava ryhmä pelaajista. niitähän nykyään kaikessa kosiskelleen ::modernwarfare2
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

04.11.2009 klo 18.45

dddqd kirjoitti:
Kuka jaksaa heilua kameran edessä 6-8 tuntia päivässä jos oletetaan että se on normisession pituus.

Voi olla että Natalia käytetään vain jonain lisänä tuossa pelissä ja ohjaus toimii pääasiassa perinteisin keinoin padilla.
lainaa
nimimerkki

04.11.2009 klo 19.13

tai jospa vaihtoehtoja on kaksi ohjaimella ja natalilla :)
lainaa
LeCtUrE

Rekisteröitynyt 02.10.2007

04.11.2009 klo 19.17

dddqd kirjoitti:
Kuka jaksaa heilua kameran edessä 6-8 tuntia päivässä jos oletetaan että se on normisession pituus.

Joku sellanen joka ei ole läski nörtti ja jolla on jonkinlainen peruskunto?
lainaa
älkää_välittäkö

04.11.2009 klo 19.29

LeCtUrE kirjoitti:
dddqd kirjoitti:
Kuka jaksaa heilua kameran edessä 6-8 tuntia päivässä jos oletetaan että se on normisession pituus.

Joku sellanen joka ei ole läski nörtti ja jolla on jonkinlainen peruskunto?


Ottaen kuitenkin huomioon että suurin osa ihmisistä pelaa rentoutuakseen ja itselläni rentoutumiseen ei sisälly kovinkaan paljoa urheilua vaan pelaamista, urheilu ja videopelit tulisi pitää erillään... imho.
lainaa
nollimorosukuropurka

04.11.2009 klo 20.31

Natal nyt on vaan floppi, minkäs sille teet.
lainaa
Juzaaaa1

04.11.2009 klo 22.32

Kuva on ihan The Witcher pelistä, siitä kaupungi sektion kanaalista otettu kuva...
lainaa
DaffyD

04.11.2009 klo 22.44

"Natal nyt on vaan floppi, minkäs sille teet, jne"

Uskomatonta kuinka monella ei tunnu olevan ollenkaan yhtään mielikuvitusta Natalin käyttömahdollisuuksien suhteen vaan kaikki kuvittelevat sen olevan jokin Wii Fitin ja EyeToyn yhdistelmä.

FPS ja autopeleissä se sopii luonnollisesti TrackIR:n korvaajaksi konsolipuolella. RTS peleissä sillä voidaan saada vihdoinkin jopa hiirtä parempi ohjattavuus strategiapeleihin. Roolipeleissä taas ele- ja kasvontunnistuksella voidaan vihdoinkin saada enemmän vaihtoehtoja kommunikointiin, kuin ne perinteiset neljän suunnan naura, itke, piere, juttele vaihtoehdot tai eikä tarvite kahlata suunnattomia hitaastiaukenevia valikkoja.

Natalin hienous piilee juuri siinä, että suuripiirteisten liikkeiden sijaan se kykenee tunnistamaan myös pieniä liikkeitä, kuten esimerkiksi "kaasujalan" painamisen. Jokainen iPhonea käyttänyt ymmärtää, että hyvin tehtynä Natalista voidaan saada täysin uudenlainen tapa ohjata kaikkia eri pelejä.
lainaa
Rami

05.11.2009 klo 04.50

dddqd kirjoitti:
Kuka jaksaa heilua kameran edessä 6-8 tuntia päivässä jos oletetaan että se on normisession pituus.


6-8 tuntia? Harva ihminen, joka käy töissä ja muistaa vielä nukkua, kykenee käyttämään päivittäin tuollaisia määriä peleihin.
lainaa
aSbJ

05.11.2009 klo 05.32

DaffyD kirjoitti:
"Natal nyt on vaan floppi, minkäs sille teet, jne"

Uskomatonta kuinka monella ei tunnu olevan ollenkaan yhtään mielikuvitusta Natalin käyttömahdollisuuksien suhteen vaan kaikki kuvittelevat sen olevan jokin Wii Fitin ja EyeToyn yhdistelmä.

FPS ja autopeleissä se sopii luonnollisesti TrackIR:n korvaajaksi konsolipuolella. RTS peleissä sillä voidaan saada vihdoinkin jopa hiirtä parempi ohjattavuus strategiapeleihin. Roolipeleissä taas ele- ja kasvontunnistuksella voidaan vihdoinkin saada enemmän vaihtoehtoja kommunikointiin, kuin ne perinteiset neljän suunnan naura, itke, piere, juttele vaihtoehdot tai eikä tarvite kahlata suunnattomia hitaastiaukenevia valikkoja.

Natalin hienous piilee juuri siinä, että suuripiirteisten liikkeiden sijaan se kykenee tunnistamaan myös pieniä liikkeitä, kuten esimerkiksi "kaasujalan" painamisen. Jokainen iPhonea käyttänyt ymmärtää, että hyvin tehtynä Natalista voidaan saada täysin uudenlainen tapa ohjata kaikkia eri pelejä.

Sehän siinä juuri onkin, hyvin tehtynä. Sanoisin että se on erittäin, siis ERITTÄIN, vaikea tehtävä. Mutta onnea yritykseen, saa nähdä mitä tästäkin tulee.
lainaa
Joeyyyss

05.11.2009 klo 08.16

Eihän mitään uutta mullistavaa ikinä keksittäisiinkään, jos kaikki olisivat noin skeptisiä ihmisiä kuin osa täällä. itse mielummin odotan ja katson, kun heti lyttään idean. natal voi ollakin pirtee yllätys ainaiseen padin hakkaamiseen. tuskin ne kuitenkaan siitä tekee kokonaan natalilla ohjattavaa.
lainaa
Dekonega

Rekisteröitynyt 28.07.2009

05.11.2009 klo 09.14

Kenelläkään mitään ideaa siitä miten Natalilla voisi ohjata sitten Fable 3:a? Ymmärrän autopeleissä esim. tuolissa istumisen käsien pitämisen mielikuvitusratilla ja polkimilla ja se toimii siitä vain, mutta miten seikkailupelissä sitten homma toimisi? Ethän sinä kuitenkaan halua paikoillasi hölkätä vain siksi, että haluat hölkätä pelissä eteenpäin. Tai hyppiä ja pitää virtuaalisesti kiinni jostain. Puhumattakaan nyt käyttöliittymän käskyttämisestä. Miten Natalilla pääsee esim. Pelistä Dashboardille ja miten sitä sitten käytettäisiin? Äänikomennot ovat hyvä korvike, mutta 50% maailmasta ei puhu englantia riittävän hyvin, että siitä olisi jotain universaalia hyötyä. Ainakin tällä hetkellä olen vähän sillä kannalla, että Natal ei tuo oikeasti mitään hyötyä pelaajille ja siitä voi olla vähän haittaakin kun sen hankkivat eivät voi välttämättä käyttää sitä vaikka niin haluaisivatkin ja pelien käyttöliittymien rakenne pakottaa pelaajat pysymään palikassa kiinni.
lainaa
Keskkeis

Rekisteröitynyt 13.03.2009

05.11.2009 klo 09.56

Valivali, kyllä mä haluan lukea ne kommentit kun ensimmäinen Natal tuellinen peli on valmistunut ja se todetaankin aivan loistavaksi ja pelaamisen mullistavaksi tuotteeksi. Tällainen älytön skeptisyys ja haukkuminen onneksi tekee vain hyvää Natalille koska yleensä odotusten ollessa todella matalalla ihmiset yllättyvät.

Antaa mennä siis vaan poijjaat, minä ainakin uskon Natalin olevan loistojuttu!
lainaa
DaffyD

05.11.2009 klo 10.35

"Kenelläkään mitään ideaa siitä miten Natalilla voisi ohjata sitten Fable 3:a?"

Missä ihmeessä on sanottu, että Fable 3:a ohjattaisiin vain Natalilla? Eikö sitä voisi käyttää nimenomaan sen ohjaimen rinnalla? Se nimenomaan oli minulla ideana. Eli ne osat pelistä, joita on helppoa hallita ele- ja ääniohjauksella annetaan Natalille ja ne jotka on parempia ohjaimen kanssa annetaan ohjaimen hoidettavaksi.
lainaa
Make

05.11.2009 klo 12.12

I smell a flop.
lainaa

V2.fi Tiktok
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova