Näin toimii Left 4 Dead 2:n uusi realismitila
X-Playn toimittaja Abbie Heppe taluttaa Left 4 Dead 2:sta kiinnostuneet läpi uuden realism-pelitilan. Realistisessa pelitilassa kuolo korjaa pelaajat pysyvästi, ellei joku ehdi elvyttämään kaatunutta toveriaan uudella defibrillaattorilla. Pelitila suosii lähitaisteluaseita ja pitkään yhdessä pelanneita kaveriporukoita.
Keskustelut (17 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.10.2008
30.10.2009 klo 11.13
30.10.2009 klo 11.33
Rekisteröitynyt 10.08.2007
30.10.2009 klo 12.13
30.10.2009 klo 13.21
30.10.2009 klo 14.23
30.10.2009 klo 14.44
Ei juma, miten joku pystyy pelaamaan jollain gamepadilla 1st personia. Naurettavaa hakemista koko homma, hiiri ainoa järkevä vehje siihen.
you just started yet another pc vs console war
ps. pc rocks
30.10.2009 klo 14.55
Ei juma, miten joku pystyy pelaamaan jollain gamepadilla 1st personia. Naurettavaa hakemista koko homma, hiiri ainoa järkevä vehje siihen.
30.10.2009 klo 15.15
Rekisteröitynyt 05.10.2009
30.10.2009 klo 15.18
30.10.2009 klo 16.15
30.10.2009 klo 17.26
30.10.2009 klo 17.35
Kaikki eivät tarvitse hiiren kaltaisia helpotuksia.
Ei, kun autoaim toimii!
Rekisteröitynyt 02.10.2007
30.10.2009 klo 18.35
Rekisteröitynyt 10.08.2007
30.10.2009 klo 18.44
Kaikki eivät tarvitse hiiren kaltaisia helpotuksia.
Ei, kun autoaim toimii!
Ja mikä vika on autoaimissa?
30.10.2009 klo 19.13
30.10.2009 klo 21.06
31.10.2009 klo 19.26
Kaikki eivät tarvitse hiiren kaltaisia helpotuksia.
Ei, kun autoaim toimii!
Ja mikä vika on autoaimissa?
Autoaim on konsolipelleille, jotka ei uskalla myöntää että peukalossa ei ole yhtä hyvää hienomotoriikkaa kuin koko kädessä.
Nauroin kun kaverini, hc-konsolipelaaja, selitti ettei L4D:tä voi päästä vaikeimmalla läpi. Eihän peliä kuulu edes pelata muulla kuin vaikeimmalla!