Viides Elder Scrolls jotakuinkin varma tapaus
Kotaku kertoo, että uusi Elder Scrolls -maailmaan sijoittuva kirja jotakuinkin varmistaa seuraavan Elder Scrolls -sarjan pelin. Kirjaa nimittäin markkinoidaan seuraavilla sanoilla:
"Kirja, joka sijoittuu aikaan 45 vuotta jälkeen Oblivion -kriisin, joka käsiteltiin The Elder Scrolls IV: Oblivion -pelissä sekä sen lisäpaketisa Shivering Isles. Kirja rakentaa osittain siltaa seuraavaan peliin, joka tapahtuu 200 vuotta Oblivionin jälkeen."
Keskustelut (31 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.10.2008
24.10.2009 klo 12.17
Rekisteröitynyt 17.09.2007
24.10.2009 klo 12.20
Rekisteröitynyt 19.04.2007
24.10.2009 klo 12.21
Rekisteröitynyt 17.03.2009
24.10.2009 klo 12.26
24.10.2009 klo 12.26
Rekisteröitynyt 22.06.2008
24.10.2009 klo 12.31
Näitten jatko-osien varmistelu sen kun vaan jatkuu.. koskaan ei kuulu pelintekijöiden suusta mitään ensin.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
24.10.2009 klo 12.38
Tätä tietoa vesikielellä on odotettu. Kunhan vain kääntyisivät enempi fanien puoleen, mitä massan. Seuraavasta odottaisi enemmän Morrowindin tapaista kokemusta, mikä vielä vuosien jälkeen jaksaa koukuttaa (kiitos modiyhteisön).
Tuskimpa koskaan enää tulee mitään morrowindin tapaista elderscrollia. Bethesda tarvitsee suurempaa yleisöä ja se voi saada sen vain tekemällä pelistä helpomman ja yksinkertaisemman.
Btw, kylhän Bethesdalta on tullut jo kommenttia että seuraava elder scrolls saattaisi tulla jossain 2010.
http://www.maximumpc.com/article/news/bethesda_elder_scro
24.10.2009 klo 12.57
Btw, nopeasti kehittyvä sivilisaatio ja scifiooppera anyone?
Eli siis, mitä veikkaatte, mihin ajanjaksoon tämän voisi upottaa meidän historiaamme verraten.
Rekisteröitynyt 19.04.2007
24.10.2009 klo 13.00
Lisää asiaa kaivellessa törmäsin, että Bethesda olisi muutama vuosi takaperin trademarkannut nimen "Skyrim", joka myös vihjaisi seuraavan pelin tapahtumien sijaintia.
Kyseisestä linkkiä:
http://www.rockpapershotgun.com/2008/10/29/oblivion-and-o
Rekisteröitynyt 22.04.2007
24.10.2009 klo 13.02
Rekisteröitynyt 15.09.2008
24.10.2009 klo 13.03
24.10.2009 klo 13.08
Rekisteröitynyt 03.07.2008
24.10.2009 klo 13.11
Pelimaailman pitäisi olla sellainen, että se tosiaan olisi sen 200 vuotta kehittynyt. Minulla on aina vituttanut peleissä se, että pelimaailma tuntuu junnaavan samassa aikakaudessa koko ajan vaikka jatko-osat sijoittuisi tuhansia vuosia edellisosien jälkeen.
24.10.2009 klo 13.18
Rekisteröitynyt 27.05.2007
24.10.2009 klo 13.25
24.10.2009 klo 13.47
Ei kyllä haittaisi yhtään jos nähtäisiin jotain musketin tapasia aseita ja jotain muuta vastaavaa. Renesanssimaisuutta kthx..
Pelimaailman pitäisi olla sellainen, että se tosiaan olisi sen 200 vuotta kehittynyt. Minulla on aina vituttanut peleissä se, että pelimaailma tuntuu junnaavan samassa aikakaudessa koko ajan vaikka jatko-osat sijoittuisi tuhansia vuosia edellisosien jälkeen.
Juu, mutta se on eri asia miten tämä meidän "oikea" maailma kehittyy, jos täällä olis oikeaa taikuutta yms. niin ei niitä tuliaseitakaan varmaan olis keksitty kun ei olis ollut tarvetta...
24.10.2009 klo 14.04
24.10.2009 klo 14.10
Ei kyllä haittaisi yhtään jos nähtäisiin jotain musketin tapasia aseita ja jotain muuta vastaavaa. Renesanssimaisuutta kthx..
Pelimaailman pitäisi olla sellainen, että se tosiaan olisi sen 200 vuotta kehittynyt. Minulla on aina vituttanut peleissä se, että pelimaailma tuntuu junnaavan samassa aikakaudessa koko ajan vaikka jatko-osat sijoittuisi tuhansia vuosia edellisosien jälkeen.
Juu, mutta se on eri asia miten tämä meidän "oikea" maailma kehittyy, jos täällä olis oikeaa taikuutta yms. niin ei niitä tuliaseitakaan varmaan olis keksitty kun ei olis ollut tarvetta...
Kaikki eivät voi olla maageja, joten tuliaseet olisivat tarpeellisia monille. Huomaa myös, että Cyrodilissä on huomattava määrä alkemisteja, joten ruudin keksimisen pitäisi olla vain ajan kysymys.
Rekisteröitynyt 20.08.2009
24.10.2009 klo 14.22
24.10.2009 klo 14.48
Rekisteröitynyt 04.10.2008
24.10.2009 klo 14.48
Ei kyllä haittaisi yhtään jos nähtäisiin jotain musketin tapasia aseita ja jotain muuta vastaavaa. Renesanssimaisuutta kthx..
Pelimaailman pitäisi olla sellainen, että se tosiaan olisi sen 200 vuotta kehittynyt. Minulla on aina vituttanut peleissä se, että pelimaailma tuntuu junnaavan samassa aikakaudessa koko ajan vaikka jatko-osat sijoittuisi tuhansia vuosia edellisosien jälkeen.
Juu, mutta se on eri asia miten tämä meidän "oikea" maailma kehittyy, jos täällä olis oikeaa taikuutta yms. niin ei niitä tuliaseitakaan varmaan olis keksitty kun ei olis ollut tarvetta...
Kaikki eivät voi olla maageja, joten tuliaseet olisivat tarpeellisia monille. Huomaa myös, että Cyrodilissä on huomattava määrä alkemisteja, joten ruudin keksimisen pitäisi olla vain ajan kysymys.
Rekisteröitynyt 03.07.2008
24.10.2009 klo 16.00
Rekisteröitynyt 17.03.2009
24.10.2009 klo 18.45
Miten jotku musketit voisi pilata pelejä? Ne olisi periaatteessa jalkajousia suuliekin ja eri modelin kanssa. Yhtä paskamaista ladata. Kyllä itseä ainakin kiinnostaisi nähdä Tamriel vähän kehittyneempänä. Ei ne musketit kuinkaan mikään älytön mullistus ole jos peli pysyy muuten kutakuinkin samallaisena.
Mietippä asiaa näin, yksi laukaus ei saa tappaa pelaajaa, koska se olisi ihan hiton turhauttavaa, samalla lataaminen kestää kauan, muuten uskottavuus kärsii. Eli siinä sulla on sitten sotilaita, jotka ovat aseistautuneet taittoladattavilla ilmakivääreillä.
Se on kyllä juuri tuo taistelu, ja muu maailman dynaamisuus jotka kaipaavat parannusta tässä sarjassa, grafiikat ovat sekundaarisia. Oblivion on ihan hiton kova peli, jos lataa siihen gore- ja taistelumodin.
Ooh, ja sitte sniikkailu paremmaks.
24.10.2009 klo 21.13
Uhhhh vittu tulee lintsattua koulusta ton pelin takia
Uhhhh vitun kova jätkä! Ite en uskaltais ku äiti suuttuu :/
24.10.2009 klo 22.02
Rekisteröitynyt 14.01.2008
24.10.2009 klo 23.55
Rekisteröitynyt 17.03.2009
25.10.2009 klo 03.42
Oblivion on ihan pirun paska. Se on kaikki RPG pelien huonot puolet ympättynä yhteen ärsyttävään pakettiin. Samoin Fallout 3, ikävä kyllä...
Ja mitkä sitten ovat RPG-pelien hyviä puolia?
Rekisteröitynyt 03.07.2008
25.10.2009 klo 16.00
Mietippä asiaa näin, yksi laukaus ei saa tappaa pelaajaa, koska se olisi ihan hiton turhauttavaa, samalla lataaminen kestää kauan, muuten uskottavuus kärsii. Eli siinä sulla on sitten sotilaita, jotka ovat aseistautuneet taittoladattavilla ilmakivääreillä.
Se on kyllä juuri tuo taistelu, ja muu maailman dynaamisuus jotka kaipaavat parannusta tässä sarjassa, grafiikat ovat sekundaarisia. Oblivion on ihan hiton kova peli, jos lataa siihen gore- ja taistelumodin.
Ooh, ja sitte sniikkailu paremmaks.
Näin pikaisesti ajateltuna, musketit voisi olla hyödyllisiä esimerkiksi vastustajan rampauttamiseen ennen lähitaisteluun menoa ja kaukaa tappamiseen.
Mikäli pelimekaniikkaan lisättäisiin mahdollisuus rampauttaa esimerkiksi käsiä tai jalkoja, voisi musketilla vaikka ampua kilven läpi vihollista jotta lähitaistelu helpottuisi. Voisihan näissä ottaa vaikka haarniskojen ja kilpien laadut sun muut mukaan niin että esimerkiksi tarpeeksi raskaasti haarniskoitu heebo ei jousella tipu niin helposti, mutta musketillä tippuu. Kyllähän noille musketeille vaikka millasta käyttöä löytyisi jos vähän käyttää mielikuvitusta.
En usko, että musketteja nähdään, mutta jonkilaista näkyvää kehitystä saisi pelissä näkyä.
26.10.2009 klo 06.37
Here is your very first BB gun. Mutta jos oikeesti ajatellaan nii tuliaseiden tuonti ois mahtava virkistys, kukaan pelannu Arcanum?
Arcanum on kyllä aivan loistava peli. Olisin kans noiden muskettien kannalla, kunhan ne vaan tuotais järkevästi mukaan peliin. Gmithin kuvailema tyyli olis aikalailla kohillaan.
Rekisteröitynyt 13.10.2009
26.10.2009 klo 19.16
27.10.2009 klo 09.46
loistava peli, mutta toivoisin seuraavaan peliin enemmän randomuniikkitavaraa tyyliin diablo ja skillipuussakin sai liikaa kikkailla, antoi rotan piestä kilpi ojossa tunnin ni saa blockia. pientä virittelyä ni hyvä tulee. ainii ja ois kiva taistella hepan selästä, ettei tartte kavuta aina alas. =D