Kuluttajat eivät ole vielä kypsiä Sonyn EyePetille
Sony on päättänyt siirtää PlayStation Eye -kameraa hyödyntävän EyePetin julkaisua marraskuulta ensi vuoden puolelle. SCRAWL-sivuston mukaan syy viivästykseen ei olekaan tällä kertaa pelin keskeneräisyys, vaan kuluttajien valmistautumattomuus.
Sony tahtookin jatkaa vielä kuluttajien kouluttamista ja valistamista siitä, mikä EyePet-virtuaalilemmikki oikeastaan on, ennen tuotteen markkinoille tuomista. Viivästys koskee ainakin Pohjois-Amerikan markkina-aluetta.
Keskustelut (13 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
06.10.2009 klo 12.11
Rekisteröitynyt 28.07.2009
06.10.2009 klo 12.29
06.10.2009 klo 12.40
Toisaalta idea on jo aika koluttu, mutta ken tietää mitä uudella teknologialla voikaan saada aikaan.
Mitä Lionhead Milo projektiin tulee, niin olen hiukan skeptinen sen suhteen. Vaikkakin E3 video näytti upealta.
06.10.2009 klo 13.01
Mielestäni EyePetin kanssa ei oikeastaan mitään muuta funktiota ole kuin tarjota vastine Lionheadin Mio pojalle.
Asia on lähinnä päinvastoin. Ensin EyePet (ja varsinkin EyeToy vuonna miekka ja kivi) ja vasta sitten Natal ja Milo. Pidetään asiat oikeassa järjestyksessä niin ei pääse tulemaan väärinkäsityksiä.
06.10.2009 klo 14.25
Ehkä ihmiskunta on ensi vuonna valmiimpi ottamaan vastaan Sonyn viimeisin viritelmä. Joka Sonyn kommentista päätellen on tosiasiassa vielä vasta juurikin tuolla viritelmän asteella.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
06.10.2009 klo 15.30
Mielestäni EyePetin kanssa ei oikeastaan mitään muuta funktiota ole kuin tarjota vastine Lionheadin Mio pojalle.
Asia on lähinnä päinvastoin. Ensin EyePet (ja varsinkin EyeToy vuonna miekka ja kivi) ja vasta sitten Natal ja Milo. Pidetään asiat oikeassa järjestyksessä niin ei pääse tulemaan väärinkäsityksiä.
Jaa. Enpä tiennyt tuota. Kiitos korjaamisesta.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
06.10.2009 klo 15.42
Kyllähän tämä saattaa onnistua. Kuka olisi uskonut Nintendogsin menestyvän niin huikeasti? En usko että "HC" pelaajakunta tästä innostuu, mutta pikkulikat saattavat olla hyvinkin innoissaan, jos vain Sony osaisi markkinoida tätä oikealle kohderyhmälle.
Luulen että virtuaalilemmikkipelin on hankalempi menestyä kotikonsolilla kuin käsikonsolilla. Lisäksi DS oli jo valmiiksi aika casual -painotteinen laite, joka auttoi Nintendogsin menestystä.
Kyllähän tuo varmasti on ihan hauska lelu lapsille ja lapsenmielisille. Tuo tekniikka kyllä teki vaikutuksen. Pisti miettimään, että mitenköhän PS3:lla toimisi Scribblenautsin tyylinen peli, jossa voi tuoda asioita ja esineitä peliin kirjoittamisen sijaan piirtämällä.
06.10.2009 klo 18.25
Mukava kuitenkin, että Sony tunnustaa suhtautumisena asiakaskuntaansa.
Ehkä ihmiskunta on ensi vuonna valmiimpi ottamaan vastaan Sonyn viimeisin viritelmä. Joka Sonyn kommentista päätellen on tosiasiassa vielä vasta juurikin tuolla viritelmän asteella.
Katkeran kateellinen xbotti taas inkuttaa ja uikuttaa, kuten kaikissa sonya koskevissa uutisissa. Me uskomme kyllä, että teille ei äiskä osta pleikkaa, ei sitä tarvitse kaikille itkeä.
06.10.2009 klo 19.09
Kyllähän tämä saattaa onnistua. Kuka olisi uskonut Nintendogsin menestyvän niin huikeasti? En usko että "HC" pelaajakunta tästä innostuu, mutta pikkulikat saattavat olla hyvinkin innoissaan, jos vain Sony osaisi markkinoida tätä oikealle kohderyhmälle.
Paitsi että Nintendogs kulkee kätevästi taskussa ja on mukava näytellä omaa lemmikkiä koulun välitunneilla.. Ero on VALTAVA.
En näe tässä kotisohvan virtuaalilemmikeissä mitään järkeä, muutakuin pienenä teknologiademona. Kyseisten virtuaalilemmikeiden kohdeyleisö ei todellakaan jaksa istuskella telkkarin edessä (tämän uskon Sonyn nyt tajunneen ja yrittää profiloida tuotettaa uuteen kuluttajaryhmään). Tulee floppaamaan pahasti.
07.10.2009 klo 13.13
Kuka tässä oikeasti itkeekään? Ota ihan rauhassa, vaikka EyePet onkin sun juttus.
07.10.2009 klo 19.24
En näe tässä kotisohvan virtuaalilemmikeissä mitään järkeä, muutakuin pienenä teknologiademona. Kyseisten virtuaalilemmikeiden kohdeyleisö ei todellakaan jaksa istuskella telkkarin edessä (tämän uskon Sonyn nyt tajunneen ja yrittää profiloida tuotettaa uuteen kuluttajaryhmään).
Vielä vähemmän järkeä on siinä Milossa.
Tulee floppaamaan pahasti.
Ei yhtä pahasti kuin Project Natal.
08.10.2009 klo 11.03
Vielä vähemmän järkeä on siinä Milossa.
No siis Milohan oli tekniikkademo, ei mikään tuleva peli! No turha näillä faktoilla on päätä vaivata..
Rekisteröitynyt 27.08.2008
08.10.2009 klo 16.23