Tuorein sisältö

Ninja Gaidenin grafiikka kehittyi PS3-käännökseen

28.09.2009 klo 10.02 | Luettu: 14203 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Team Ninja on päässyt parantelemaan Xbox 360:n Ninja Gaiden 2:sta jatkokehitetyn PS3:lle tulevan Ninja Gaiden Sigma 2:n grafiikkaa. Kuvaruutukaappauksia voi vertailla Gamezinen sivuilla ja eroa peleillä on kuin yöllä ja päivällä.

Osaa pelaajista kismittävänä pikkuseikkana PS3:n Ninja Gaidenissa ei roisku punainen bittiveri Xbox-version tapaan, vaan miekkaa mahaansa saaneista vihollisista tirskuu ainoastaan violetteja kipinöitä. Ninja Gaiden Sigma 2 ilmestyy kauppoihin 2. lokakuuta.

V2.fi | Matti Lintula
< X360:n NFS:Shift koi... Kurkistus salamurhaa... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (16 viestiä)

sir_evil

28.09.2009 klo 10.10

Lapsethan tuota pikseliverta tarvitsevatkin.
lainaa
durrrr

28.09.2009 klo 10.13

sir_evil kirjoitti:
Lapsethan tuota pikseliverta tarvitsevatkin.


Pää pois perseestä, ei se nyt ihan niinkään mene. Kyllä reilu hurme vaan lisää reilusti fiilistä kyseiseen peliin. Grafiikoissa ainakin kuvien perusteella aivan selkeä ero, propsit pleikalle. Jää nähtäväksi miten tarkemmat tekstuurit välittyvät nopeatempoiseen peliin.
lainaa
spaz

28.09.2009 klo 10.34

tuota demoa on tullut testailtua ja siinä en ainakaan hidastumisia tai muita huomannut. tuo veri kyllä vähän kismittää silti. olen tätä x0 versiota pelannut ja täytyy sanoa että kyllä nuo siniset kipinät tässä ps3 versiossa vähän hassuilta näyttää. ei peliä huononna missään nimessä mutta kyllä se kunnon veriryöppy aina maistuu :D
lainaa
sss

28.09.2009 klo 10.35

60fps ne pitäisi pyöriä.
lainaa
sir_evil

28.09.2009 klo 10.45

durrrr kirjoitti:
Pää pois perseestä, ei se nyt ihan niinkään mene. Kyllä reilu hurme vaan lisää reilusti fiilistä kyseiseen peliin. Grafiikoissa ainakin kuvien perusteella aivan selkeä ero, propsit pleikalle. Jää nähtäväksi miten tarkemmat tekstuurit välittyvät nopeatempoiseen peliin.


Tunge ite xbotti-pääs takasin sinne perseesees, mikään ei ole turhempaa lasten pelissä kuin pikseliveri, ja nämä tämäntyyppiset pelit on lapsille. Ei niitä kukaan aikuinen kehtaa pelata.
lainaa
pööpöileväapina

28.09.2009 klo 11.13

durrrr kirjoitti:
sir_evil kirjoitti:
Lapsethan tuota pikseliverta tarvitsevatkin.


Pää pois perseestä, ei se nyt ihan niinkään mene. Kyllä reilu hurme vaan lisää reilusti fiilistä kyseiseen peliin. Grafiikoissa ainakin kuvien perusteella aivan selkeä ero, propsit pleikalle. Jää nähtäväksi miten tarkemmat tekstuurit välittyvät nopeatempoiseen peliin.


Aika hyvin. Ruudunpäivitys oli mahtavan nopeaa ja tasaista (ainakin demossa). En kyllä tiedä ostaisinko koko versiota. Itseänikin häritsi tämä violetti ilotulite veri.
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

28.09.2009 klo 11.22

Aika kumma muuten että miksi veren määrään on vähennetty. En huomannut mitään violetteja "kipinöitä", mut en huomannut et vertaakaan ois lentänyt. Kuitenkin kädet ja päät sentään irtoilee.
lainaa
wamibo

28.09.2009 klo 11.22

"Lapsethan tuota pikseliverta tarvitsevatkin." Näin on, median väkivallasta tuleekin nimenomaan ne seurakset sensuroida! Siten lapset näkevät, että ei sitä oikeesti mitään vakavaa tapahdu, kun toista vähän lyö.
lainaa
Banjot_soi_täällä

28.09.2009 klo 11.58

"Tunge ite xbotti-pääs takasin sinne perseesees, mikään ei ole turhempaa lasten pelissä kuin pikseliveri, ja nämä tämäntyyppiset pelit on lapsille. Ei niitä kukaan aikuinen kehtaa pelata.2

Mitä lastenpelejä nää 16+ pelit on? PS3:n aikuistenpelejä joita ei pelaa kuin lapset? tod.näk. näin. Sitä paitsi ei kukaan lapsikaan oli niin urpo kuin tän foorumin eräät tyypit. Pikseliveri my ass.
lainaa
Correction

28.09.2009 klo 12.47

V2 kirjoitti:

Osaa pelaajista kismittävänä pikkuseikkana PS3:n Ninja Gaidenissa ei roisku punainen bittiveri Xbox-version tapaan

Verta tuli melkeinpä joka lyönnillä Sigma 2 demossa ja taistelusta jäi myös verijälkiä lattioille. Sellaista verihurmetta tosin on turha odotella kuin alkuperäisessä NG2:ssa.
lainaa
casual_gaiden

28.09.2009 klo 13.09

Sanoivat Gametrailersin Invisible Wallsissa, että tää PS3-versio on huomattavasti helpompi kuin alkuperäinen, mikä voi joillekin olla hyväkin juttu, mutta Ninja Gaiden -veteraaneille varmaan aika huono uutinen. :(
lainaa
123456789

28.09.2009 klo 13.12

demossa ainakin oli veriroiskeita
maassa ja osumasta vähän ilmassakin
ei tosin mitään valtavii määrii

lopullises pelissä voi olla valikois ehkä jotain säätöjä tähän?
lainaa
valivali

28.09.2009 klo 13.22

Eiköhän ne Path of Mentor ja Master Ninja vaikeustasot tarjoa haastetta enemmän kuin tarpeeksi.
lainaa
fanipojat_taas

28.09.2009 klo 13.29

valivali kirjoitti:
Eiköhän ne Path of Mentor ja Master Ninja vaikeustasot tarjoa haastetta enemmän kuin tarpeeksi.


Ja taas saivarrellaan. Et varmaan tiedä, että IW:tä hostaa Gametrailersin arvostelijat, jotka eivät sano asioita ohi suunsa, kun kyse on tollasista asioista. Mä ainakin usko, että jos noi jätkät sanoivat, että se on huomattavasti helpompi, niin se on.
lainaa
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

28.09.2009 klo 13.47

GameTrailersin Shane Shaterfield joka tuosta Sigmasta IW:ssä puhui kertoi juuri pelanneensa vaikeimmalla vaikeustasolla, joka pelissä on paketista otettaessa auki. Kehui kyllä, että peli on selvästi parempi (tai ainakin laajempaan massaan vetoavampi) kuin alkuperäinen.
lainaa
Ryu

28.09.2009 klo 18.39

stammy kirjoitti:
GameTrailersin Shane Shaterfield joka tuosta Sigmasta IW:ssä puhui kertoi juuri pelanneensa vaikeimmalla vaikeustasolla, joka pelissä on paketista otettaessa auki.

Pelasi siis Path of the Warrior -vaikeustasolla, joka vastaa normaalia vaikeustasoa kyseisessä pelissä.

Path of the Acolyte = Easy
Path of the Warrior = Normal
Path of the Mentor = Hard
Path of the Master Ninja = Very Hard
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova