Microsoft kasvatti XBLA-pelien koon 40-kertaiseksi
Microsoft on IGN:n haastatteleman Xbox Liven digitaalisen jakelun johtajan Scott Austinin mukaan kasvattanut Live Arcade -pelien kokorajoituksen kahteen gigatavuun. Xbox 360:n ilmestymisen aikaan rajoitus oli pitkään 50 megatavua, josta se nostettiin harkinnan jälkeen 150 megatavuun.
Uutta jättipelien aaltoa povaavat hyvin myynyt, lähes gigatavun kokoinen Shadow Complex ja pian julkaistava, lähes kaksigigainen Command & Conquer 3: Commander's Challenge.
Austinin mukaan XBLA:n käyttämä tiedostohallinta on kuitenkin nyt saavuttanut lakipisteensä, eikä tämän suurempia pelejä voida palvelun kautta julkaista. Suurempia pelipaketteja jakeleva Games on Demand käyttää ilmeisesti erilaista järjestelmää tiedostojen jakamiseen.
Päivitys: Command & Conquer 3: Commander's Challenge on siis löytynyt XBLA-valikoimasta jo viime viikosta lähtien. Hintaa pelillä on 800 MS-pistettä.
Keskustelut (5 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
25.09.2009 klo 10.43
Se, tuleeko minkäänlaista käytännön tarvetta ylittää tuota 2 gigan rajaa "pikku"pelien osalta vielä tämän konsolisukupolven aikana, on vallan toinen kysymys.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 18.05.2007
25.09.2009 klo 11.36
25.09.2009 klo 11.40
Tuli jo 2 viikkoo sitten, koko: 2,23Gt vai 2,32Gt :P
Eli paskaa jauhetaan tässäkin uutisessa :D
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
25.09.2009 klo 12.09
"pian julkaistava, lähes kaksigigainen Command & Conquer 3: Commander's Challenge"
Tuli jo 2 viikkoo sitten, koko: 2,23Gt vai 2,32Gt :P
Eli paskaa jauhetaan tässäkin uutisessa :D
Ei näitä kaikkia ehdi aina huomatakaan kun livahtavat Liveen. Tuo pelin koko on mielenkiintoinen, että miten 2,32Gt:n paketin jakaminen onnistuu jos tekninen rajoitus Austinin mukaan on kaksi gigatavua. Tietävätköhän MS:llä itsekään mikä se rajoitus todella on.
Rekisteröitynyt 28.07.2009
26.09.2009 klo 12.14
Ja pikkupelit eivät ole näköjään enään mitään pikkupelejä. Miksi CnCRA3CC eivoitu laittaa Games on Demandiin? Vast: Koska se ei ole retail peli. :P