Monkey Island 2:n maisemat pyörivät nätisti CryEnginellä
LucasArtsin klassikkoseikkailun Monkey Island 2:n maisemat näyttävät varsin hyviltä CryEngine-pelimoottorilla pyöritettyinä. Alla olevan esimerkkivideon tehnyt saksalainen Hannes Appell on mallintanut Monkey Island 2:sta tutut paikat uudestaan Mayalla ja siirtänyt tulokset CryEnginen omaan muokkaimeen jatkokäsittelyä varten.
Mikäli projekti näyttää tutulta, uutisoimme taannoin Appellin projektin varhaisemmasta vaiheesta, jossa mies demonstroi konseptitaiteen muuttamista 3D-muotoon mielenkiintoista projisointitekniikkaa käyttäen.
Vaikka Appell ei ole tekemässä mitään varsinaista peliä, voisivat LucasArtsin ja TellTalen seikkailupelityöryhmät katsoa hieman mallia miten klassikkoympäristöt siirretään alkuperäistaidetta kunnioittaen 3D-aikaan.
Keskustelut (12 viestiä)
21.09.2009 klo 23.20
Rekisteröitynyt 08.08.2007
21.09.2009 klo 23.42
EDIT: Jätkä on jo Crytekin palkkalistoilla.
22.09.2009 klo 00.06
22.09.2009 klo 00.21
Rekisteröitynyt 04.11.2007
22.09.2009 klo 07.01
22.09.2009 klo 07.35
22.09.2009 klo 10.44
Moderaattori
Rekisteröitynyt 13.04.2007
22.09.2009 klo 11.04
Rekisteröitynyt 27.05.2007
22.09.2009 klo 11.10
22.09.2009 klo 21.18
22.09.2009 klo 22.28
@kaktuz Enpä tiedä. Tales of Monkey Island on ainkin tähän saakaa ollut todella hauska. Ja emmeköhän mieluummin pelaa uusia tarinoita, kuin vanhoja, jotka ovat mahtavia ilman hienoja grafiikoitakin.
Telltalen engine on vaan hirveää tuubaa.
Mielummin hieno 2D toteutus kuin keskinkertainen 3D toteutus.
Lisäksi episodeittain julkaisu on sontaa. Mielummin koko pitkä seikkailu ku nopeasti raapaistuja 30min vetoja.
Onneksi Monkey Island fiilis on saatu suht hyvin esille.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
23.09.2009 klo 01.27