Suomalainen Trine juuttui Sonyn tekniseen testaukseen
Suomalaisen Frozenbyten kehittämä PC-peli Trine myöhästyi suunnitellusta PlayStation Networkin julkaisuaikataulustaan. Syyksi studion toimitusjohtaja Lauri Hyvärinen paljastaa Sonyn tiukat tekniset laatutestit.
GameSetWatchin haastattelema Hyvärinen kertoo PC-pelin digitaalisen julkaisun olevan yksinkertaisempaa julkaisuajankohdan ollessa kiinni yksin kehitysstudiosta. Konsoleilla pelit saattavat olla viikkoja tai jopa kuukausia jumissa julkaisijan laadunvalvonnan käsissä. Hyvärinen tunnustaa testauksen toki parantavan lopputuotteen laatua, mutta odotusaika muodostuu piinaavaksi niin pelaajille kuin pelinkehittäjillekin.
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 27.08.2008
03.09.2009 klo 19.22
03.09.2009 klo 22.21
Tosi hyvä peli, mut liian lyhyt.. Olisko ollu ny 12 kentää ja se siinä :S
viisitoistahan niitä kenttiä oli, kannattaa ostaa kun se sinne ps networkkiin saapuu.