Microsoft kehittää 1000 pelaajan joukkotaisteluita
Ars Technica kertoo Microsoft Researchin projektista nimeltä Donnybrook. Sen tavoitteena on eri teknologioiden avulla saada aikaiseksi nettipelitaisteluita, joihin voi osallistua suuria pelaajamääriä. Testejä on tehty toistaiseksi Quake III:n ja PC-koneiden voimin, konsoliversiosta ei vielä puhuta. Tekniikan luvataan skaalautuvan pelaajien nettiyhteysnopeuksien mukaan, joten jos paikalle sattuu runsaasti hyväpiuhaista väkeä, taisteluissa voi olla useampikin tuhat pelaajaa...
Keskustelut (11 viestiä)
12.09.2007 klo 14.49
12.09.2007 klo 14.56
Rekisteröitynyt 10.04.2007
12.09.2007 klo 15.56
Kiva kun testaavat quakella, pistäisivät vielä public betaa :)
On vain ajan kysymys että FPSMOG yleistyy. Tulossa on jo Tabula Rasa ja Huxley, joiden tähtäys toimii melko alkeellisesti. Neocron on ollut jo kauan sitten. Tähtäys näissä toimii siten että hahmon ympärillä näkyy frame kun osoittaa kohti ja siihen pitää osua. Neocronissa jopa pientä hitboxin alkua, pystyi ampumaan jalat alta (ruumis jaettu siivuihin ylhäältä alas, ampuminen päähän eniten dmg, jalkoihin hidastaa juoksua).
12.09.2007 klo 16.00
Ei muutakuin onnea vääntöön mikkisoftalle ja kumppaneille, vaikka inhoankin koko puljua. Toivottavasti saavat jotain uutta ja mielenkiintoista aikaiseksi.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
12.09.2007 klo 16.03
Ihme valitusta taas. Ei kaikki halua aina pelata mitään taktiikkakikkailua, jotkut haluaa vaan pirunmoista räiskintää, missä tarvi kämppiä sitä yhtä ja samaa quadia kymmentä vuotta putkeen.
Sellaista räiskintää ei olekaan joka ei vaatisi taktiikkaa. Taktiikka on oikeastaan puolipeliä, oli kyse mistä tahansa. Parempi olisi viitata realismiin. Ei kaikkia kiinnosta realistinen fps, jossa taktiikan merkitys korostuu.
Rekisteröitynyt 07.08.2007
12.09.2007 klo 17.35
12.09.2007 klo 18.59
Rekisteröitynyt 03.09.2007
12.09.2007 klo 19.38
Rekisteröitynyt 11.04.2007
12.09.2007 klo 21.57
Vähän liian intohimoista jo.
Rekisteröitynyt 26.05.2007
13.09.2007 klo 11.10
13.09.2007 klo 22.26