Gran Turismo 5 Prologue ja PSP-versio jäävät ilman vauriomallinnusta
PlayStation 3:lle julkaistu Gran Turismo 5 Prologue ei huhuista huolimatta tule saamaan vauriomallinnusta jälkikäteen toimitettuna päivityksenä, kertoo Kotaku. Polyphony Digitalin Official PlayStation Blogille jutelleet Chris Hinojosa Miranda ja Taku Imasaki vahvistavat lisäksi, ettei PSP:nkään Gran Turismossa tulla näkemään kunnolla vaurioituvia autoja, vaan virtuaalikuljettajien on maltillisesti odotettava Gran Turismo 5:n valmistumista tätä herkkua saadakseen.
Keskustelut (28 viestiä)
Rekisteröitynyt 15.11.2008
15.07.2009 klo 17.31
15.07.2009 klo 17.56
...niinkuin ilmeisesti tuleekin.
Onhan tuo jo varmistettu.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.07.2009 klo 18.19
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.07.2009 klo 18.21
15.07.2009 klo 18.35
Joka tapauksessa ihmetyttää jo pikkuhiljaa tämä GT touhu, ei se näytä tulevan koskaan. GT4:ssä se oli vielä ihan siedettävää venkuilua. Tosin en tiedä sitten onko prologue touhu hyväksyttävää missään muodossa..
Ja Alan Wake touhu sua ei ihmetytä ollenkaan? Sitä on kuitenkin tehty vuosi kauemmin, aloitettu jo sillon kun X360:stä ei vielä ollut edes myynnissä, ja nyt se ilmestyy vain sille :D
Prologue oli/on halpa ajopeli pleikalle, oli sitten GT5 "demo" tai ei. Itse maksoin siitä 18€, enkä ole katunut. Ennemmin sitä ajaa kuin ensimmäistäkään Need for speediä.
15.07.2009 klo 19.01
Ihan sama tuleeko koko vauriomallinnusta, ei pelissä ole tarkoitus ajaa metsään.
Et tainnut nyt oikein ymmärtää. Jos ajopelistä löytyy kelvollinen fysiikka- ja vauriomallinnus, se ei suinkaan tarkoita sitä, että pelin päämäärä ja tarkoitus olisi kolaroida ja kolhia autoa. Päinvastoin.
15.07.2009 klo 19.11
Ihan sama tuleeko koko vauriomallinnusta, ei pelissä ole tarkoitus ajaa metsään.
Harva se tosielämässäkään tahallaan sinne metsään ajaa, mutta vauriomallinnus löytyy.
T.Nimim.Olipas kova mänty.
15.07.2009 klo 19.11
Ja Alan Wake touhu sua ei ihmetytä ollenkaan? Sitä on kuitenkin tehty vuosi kauemmin, aloitettu jo sillon kun X360:stä ei vielä ollut edes myynnissä, ja nyt se ilmestyy vain sille :D
Toisin kuin Alan Waken kohdalla, GT5:n viivästymistä ei voi selittää tiimin tai budjetin pienuudella, taikka pelin tarinan ja juonikuvioiden hiomisella, sillä loppujen lopuksi GT5 on vain idealtaan yksinkertainen autopeli, jota ei jättibudjetista ja suuresta tiimistä huolimatta ole saatu vieläkään valmiiksi.
15.07.2009 klo 19.28
Toisin kuin Alan Waken kohdalla, GT5:n viivästymistä ei voi selittää...
Voiko kukaan olla pihalla enemmän kuin sinä?
15.07.2009 klo 19.47
Toisaalta on kyllä hauskaa kun autolla voi ajaa 350km/h päin seinää, eikä autolle käy kuinkaan.
15.07.2009 klo 20.12
Ja Alan Wake touhu sua ei ihmetytä ollenkaan? Sitä on kuitenkin tehty vuosi kauemmin, aloitettu jo sillon kun X360:stä ei vielä ollut edes myynnissä, ja nyt se ilmestyy vain sille :D
Toisin kuin Alan Waken kohdalla, GT5:n viivästymistä ei voi selittää tiimin tai budjetin pienuudella, taikka pelin tarinan ja juonikuvioiden hiomisella, sillä loppujen lopuksi GT5 on vain idealtaan yksinkertainen autopeli, jota ei jättibudjetista ja suuresta tiimistä huolimatta ole saatu vieläkään valmiiksi.
tota :DDDDDDDDDDDD ootko vähä pihalla, microsoft hakee remedylle vaikka kuun taivaalta jos ne sitä haluaa, polyphony digitalkaan ei mikään jättitiimi ole. Rahasta ei toki heilläkään ole pulaa, ei ole myöskään Remedyllä jos sitä tarvitsevat, ja tyhmiä ovat josseivat rahaa ota vastaan kun M$ tarjoaa.
15.07.2009 klo 21.20
Ja Alan Wake touhu sua ei ihmetytä ollenkaan? Sitä on kuitenkin tehty vuosi kauemmin, aloitettu jo sillon kun X360:stä ei vielä ollut edes myynnissä, ja nyt se ilmestyy vain sille :D
Toisin kuin Alan Waken kohdalla, GT5:n viivästymistä ei voi selittää tiimin tai budjetin pienuudella, taikka pelin tarinan ja juonikuvioiden hiomisella, sillä loppujen lopuksi GT5 on vain idealtaan yksinkertainen autopeli, jota ei jättibudjetista ja suuresta tiimistä huolimatta ole saatu vieläkään valmiiksi.
tota :DDDDDDDDDDDD ootko vähä pihalla, microsoft hakee remedylle vaikka kuun taivaalta jos ne sitä haluaa, polyphony digitalkaan ei mikään jättitiimi ole. Rahasta ei toki heilläkään ole pulaa, ei ole myöskään Remedyllä jos sitä tarvitsevat, ja tyhmiä ovat josseivat rahaa ota vastaan kun M$ tarjoaa.
kun et poika selvästikään tiedä asiasta yhtään mitään, kannattaisi olla vaan ihan hiljaa ja jättää nämä aiheet niille, joilla on parempaa tietoa.
15.07.2009 klo 21.35
Polyphony (Sony): n. 150 henkilöä + alihankkijat
Remedy on naurettavan pieni nyrkkipaja sonyphonyyn verrattuna. Sonyn resursseilla GT5:n kaltaisen aivottoman yksinkertaisen ajelupelin olisi pitänyt olla valmis jo aikapäiviä sitten.
Rekisteröitynyt 05.07.2009
15.07.2009 klo 22.37
15.07.2009 klo 22.40
Remedy (yksityisomistuksessa): 30-40 henkilöä
Polyphony (Sony): n. 150 henkilöä + alihankkijat
Remedy on naurettavan pieni nyrkkipaja sonyphonyyn verrattuna. Sonyn resursseilla GT5:n kaltaisen aivottoman yksinkertaisen ajelupelin olisi pitänyt olla valmis jo aikapäiviä sitten.
GT5 hiotaan loppuun asti tosin kuin suurin osa nykypäivän julkaisuista.
Ja GT-peleissä on aina ollut niin perkeleesti autokohtaisia osia sun muuta pikku säädettävää ettei ihme jos aikaa menee + eikös joka autoon tule tarkkaan mallinnettu sisäkuvakulma joka ei sekään varmaan nopeuta pelin valmistumista..
Rekisteröitynyt 10.04.2007
15.07.2009 klo 22.55
Et tainnut nyt oikein ymmärtää. Jos ajopelistä löytyy kelvollinen fysiikka- ja vauriomallinnus, se ei suinkaan tarkoita sitä, että pelin päämäärä ja tarkoitus olisi kolaroida ja kolhia autoa. Päinvastoin.
Pointti ei ollut että olisi tarkoitus ajaa metsään. Pointti oli että kun tarkoitus EI ole ajaa metsään, EI aja metsään. Mitä tekee vauriomallinuksella joka ei tee mitään? Ei mitään.
Yliarvostettu ominaisuus.
Oho, en muuten sanonut - ihan oikeasti - missään vaiheessa että tarkoitus olisi ajaa metsään. Aika hyvin käänsit sanomani täysin ylösalaisin.
Voishan ne lypsää tosta prologuesta enemmänkin (DLC:nä pari rataa ja autoa kerralla). En niinkään ole sitä vastaan. Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa.. Tiedättehän...
15.07.2009 klo 23.27
Ja toivottavasti tekevät siitä sellaisen että autolle tapahtuu muutakin kuin että pelti kolisee. Jos rallipuolella ei renkaita taitu alle/ tule muita teknisiä vikoja, niin ei hjuva olleskaa. Ei ole kovin mukava sellainen vaurionmallinnus, missä voit ajaa auton 10 kertaa katolleen, ja meno ei hyydy, ainoastaan ulkonäkö muuttuu.
15.07.2009 klo 23.49
Et tainnut nyt oikein ymmärtää. Jos ajopelistä löytyy kelvollinen fysiikka- ja vauriomallinnus, se ei suinkaan tarkoita sitä, että pelin päämäärä ja tarkoitus olisi kolaroida ja kolhia autoa. Päinvastoin.
Pointti ei ollut että olisi tarkoitus ajaa metsään. Pointti oli että kun tarkoitus EI ole ajaa metsään, EI aja metsään. Mitä tekee vauriomallinuksella joka ei tee mitään? Ei mitään.
Yliarvostettu ominaisuus.
Oho, en muuten sanonut - ihan oikeasti - missään vaiheessa että tarkoitus olisi ajaa metsään. Aika hyvin käänsit sanomani täysin ylösalaisin.
Voishan ne lypsää tosta prologuesta enemmänkin (DLC:nä pari rataa ja autoa kerralla). En niinkään ole sitä vastaan. Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa.. Tiedättehän...
älä selitä
16.07.2009 klo 01.15
Rekisteröitynyt 26.09.2007
16.07.2009 klo 09.59
Remedy (yksityisomistuksessa): 30-40 henkilöä
Polyphony (Sony): n. 150 henkilöä + alihankkijat
Remedy on naurettavan pieni nyrkkipaja sonyphonyyn verrattuna. Sonyn resursseilla GT5:n kaltaisen aivottoman yksinkertaisen ajelupelin olisi pitänyt olla valmis jo aikapäiviä sitten.
GT5 hiotaan loppuun asti tosin kuin suurin osa nykypäivän julkaisuista.
Ja GT-peleissä on aina ollut niin perkeleesti autokohtaisia osia sun muuta pikku säädettävää ettei ihme jos aikaa menee + eikös joka autoon tule tarkkaan mallinnettu sisäkuvakulma joka ei sekään varmaan nopeuta pelin valmistumista..
Ihan pakko tähän kommentoida että Forzia on tullut kohta 2 samassa ajassa kuin GT-sarjaa vain tullut 1. Prologuea en laske peliksi. Mutta onhan Forza 3:ssakin sisäkuvakulmat ja nippeliä ja säätömahdollisuutta joka lähtöön, koska oli kakkosessakin paljon osia, tuninkipalaa ym. Enemmän kuin mitä GT4:ssä. Mielestäni GT5 on jo 2 vuotta myöhässä ja yamagutsi lässyttää ja lässyttää ominaisuuksista ja ominaisuuksien ominaisuuksista mutta itse peliä ei näy ei kuulu. Ollaan tässä 3 vuoden aikana saatu yksi pieni traileri. Wau. Kyllä sen olisi pitänyt jo tulla...aikoja sitten. Polyphony on kusessa. Pojat eivät vain osaa. Ja kyllä olen pelannut GT-sarjaa ensimmäisestä osasta lähtien. Mutta mielestäni tällainen takkuilu autopelin kanssa on jotain ennenkuulumatonta. gt5:n on parasta kyllä olla 99 pisteen arvoinen peli. Sitä toivotaan.
16.07.2009 klo 10.17
Ihan sama tuleeko koko vauriomallinnusta, ei pelissä ole tarkoitus ajaa metsään.
Pointti ei ollut että olisi tarkoitus ajaa metsään.
Minusta ei ollut yhtään käännetty ylösalaisin...
16.07.2009 klo 14.22
Ihan pakko tähän kommentoida että Forzia on tullut kohta 2 samassa ajassa kuin GT-sarjaa vain tullut 1. Prologuea en laske peliksi.
Forza Motorsport ilmesteyi Gt4:n jälkeen. Eli Forzia on tullut jo kaksi ja kolmas on tulossa.
16.07.2009 klo 17.29
16.07.2009 klo 18.04
Need for Speed, Forza ja muita ajopelejä tulee joka harvanen vuosi ja lopputulokset heittelevät sitten laidasta laitaan. Kun Polyphony Digitalin tyypit sitten haluavat tehdä oikeasti hyvän ja hiotun pelin, porukka on heti kimpussa ja valittamassa, miten hommassa kestää. Vähän kärsivällisyyttä jookos...
ihan hulluja on kaikki pelaajat, kun ei jaksa muutamaa vuotta odottaa...
17.07.2009 klo 00.11
Need for Speed, Forza ja muita ajopelejä tulee joka harvanen vuosi ja lopputulokset heittelevät sitten laidasta laitaan. Kun Polyphony Digitalin tyypit sitten haluavat tehdä oikeasti hyvän ja hiotun pelin, porukka on heti kimpussa ja valittamassa, miten hommassa kestää. Vähän kärsivällisyyttä jookos...
ihan hulluja on kaikki pelaajat, kun ei jaksa muutamaa vuotta odottaa...
Nii.. mutta on näillä Microsoftin pojilla kyllä ihan pointtia.. Pelin olisi pitänyt olla vamis jo! Pojat tekee vaan jotai kikkelinheiluttelu 4x FullHD granturismoo maailman isoimmalla valkokankaalla neljän ps3:sen kanssa.. Miksi? Sit sanotaan että: "peli olisi jo julkaisua vaille valmis" NO hei haloooo! Julkaskaa sitten!
21.07.2009 klo 11.01
Rekisteröitynyt 09.06.2008
22.07.2009 klo 13.52
22.07.2009 klo 23.32
Et tainnut nyt oikein ymmärtää. Jos ajopelistä löytyy kelvollinen fysiikka- ja vauriomallinnus, se ei suinkaan tarkoita sitä, että pelin päämäärä ja tarkoitus olisi kolaroida ja kolhia autoa. Päinvastoin.
Pointti ei ollut että olisi tarkoitus ajaa metsään. Pointti oli että kun tarkoitus EI ole ajaa metsään, EI aja metsään. Mitä tekee vauriomallinuksella joka ei tee mitään? Ei mitään.
Yliarvostettu ominaisuus.
Oho, en muuten sanonut - ihan oikeasti - missään vaiheessa että tarkoitus olisi ajaa metsään. Aika hyvin käänsit sanomani täysin ylösalaisin.
Voishan ne lypsää tosta prologuesta enemmänkin (DLC:nä pari rataa ja autoa kerralla). En niinkään ole sitä vastaan. Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa.. Tiedättehän...
RETARD!!! Ei se vauriomallinnus toimi VAIN silloin kun ajat metsään vaan myös silloin kun törmää toiseen autoon. Ei ole kauheaa juhlaa kun johdat koko kisan ja sitten viimeisessä mutkassa se takana oleva 12-v järjenriemuvoitto lapsi ajaa takalautaan ja kiilaa sinut metsään ja ajaa itse EHJÄLLÄ autolla maaliin voittajana ja vielä juhlii sitä. Tuota vartenhan tuo vauriomallinnus on suureksi osaksi suunniteltu... estämään nuo tilanteet!!!
Kirjoita kommentti