BioShock-suunnittelija Ken Levine kertoo miten tyttöystävästä päästään eroon
BioShockin suunnittelijana maineeseen kivunnut Ken Levine saattaa olla etevä pelinkehittäjä, mutta ainakin nuoruudessaan miehellä oli ongelmia ymmärtää ihmissuhteiden toimintaa alkeellisimmallakaan tasolla. Rock, Paper, Shotgunin haastattelema Levine kertoo menettäneensä tyttöystävänsä The Legend of Zeldan vuoksi.
Levine oli juuri valmistunut koulusta ja muuttanut San Franciscoon. Tämän nuorempi tyttöystävä oli kesän Levinen luona, mutta joutui lähtemään syksyllä toisaalle opiskelemaan. Parin viimeisestä yhteisestä vuorokaudesta Levinen luona muodostui melkoinen romantiikan antikliimaksi. Levine kertoo syystä tai toisesta napanneensa hyllystä The Legend of Zeldan ja tahkonneensa peliä 15 tuntia putkeen, kunnes tajusi tyttöystävänsä taksin tulleen noutamaan tätä lentokentälle. Vähemmän yllättäen pari ei ollut enää seuraavana kesänä yhdessä.
Ken Levine kertoo elämäänsä vaikuttaneista peleistä tarkemmin Rock, Paper, Shotgunin artikkelissa. Miehen mieleen ovat The Legend of Zeldan lisäksi jääneet mm. alkuperäinen Castle Wolfenstein ja Ultima Underworld.
Keskustelut (6 viestiä)
Rekisteröitynyt 03.04.2009
14.07.2009 klo 23.02
15.07.2009 klo 06.56
Rekisteröitynyt 26.09.2007
15.07.2009 klo 09.19
Rekisteröitynyt 05.07.2009
15.07.2009 klo 09.26
Itse en kyllä tyttöystävästä haluaisi eroon :F
15.07.2009 klo 13.03
Rekisteröitynyt 11.08.2007
15.07.2009 klo 16.04