EA herättelee toivoa Left 4 Dead 2:n PlayStation-versiosta
Electronic Arts on lisännyt kotisivujensa Left 4 Dead 2 -tietolaatikkoon kohdan, jossa pelin mainitaan tulevan myös PlayStation 3:lle ensi syksynä. Syksyllä kauppoihin tulevat myös aiemmin vahvistetut Xbox 360 ja PC-versiot zombi-mätön jatko-osasta. Joystiq epäilee kyseessä olevan virheellisen tiedon, sillä peliä kehittävä Valve on lukuisia kertoja ilmoittanut pitäytyvänsä erossa PlayStation 3 -kehityksestä konsolin monimutkaisen tekniikan vuoksi.
Keskustelut (18 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
21.06.2009 klo 22.45
Rekisteröitynyt 28.11.2008
21.06.2009 klo 23.07
Kyllähän se voi paikkansa pitää, jos Valve on taas tehnyt EA:n kanssa sopimuksen pelin kääntämisestä PS3:lle, kuten Orange Boxin tapauksessakin. Tosin itseä ei kyseinen peli paljoakaan kiinnosta, koska tämä vaikuttaa laiskalta jatko-osalta ja näitä zombie mättöjä on nähty muutenkin jo ihan tarpeeksi.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
21.06.2009 klo 23.14
Valvehan tuskin mahdollista PS3-versiota tekisi, ja EA taas pelottaa osaamisen takia. Toisaalta kyllä EA:kin on varmasti jo jotain oppinut, joten tuskinpa tämä jäisi Appelsiinilaatikon tasolle.
21.06.2009 klo 23.20
21.06.2009 klo 23.20
Ennenkuin Sony taipuu parempiin ehtoihin, L4D2 tuskin menee PS3:lle, ainakaan Valven kehittämänä. Tosin eihän L4D Xbox360 versiokaan ole suoraan Valven tekemä vaan boksikäännöksen on tehnyt Certain Affinity niminen firma.
21.06.2009 klo 23.22
21.06.2009 klo 23.26
Tuo ps3 oli typo ja poistettiin aika nopeasti sivuilta, eli ei ole tulossa.
Voi olla, tai sitten eivät halunneet, että tämä uutinen leviää. Left 4 Dead 2 jää kyllä itseltäni hommaamatta, kun tuo peli vaikuttaa niin samalta kuin edeltäjänsä.
Rekisteröitynyt 13.08.2007
22.06.2009 klo 00.00
Rekisteröitynyt 09.06.2008
22.06.2009 klo 01.25
22.06.2009 klo 01.45
22.06.2009 klo 02.21
Oho.. nyt ajun mitä tarkotitte sil pätkimisellä :O
http://www.gametrailers.com/user-movie/orange-box-half-li Eipä näytä olevan sittenkään hyvä käännös..
22.06.2009 klo 02.25
Luulin, että Orange Box oli kummallakin ihan saman näköinen.. ainakin tuota comparison videoo ku kattoo.. EI oo pakko kattoo jos kiukustuttaa. http://www.gametrailers.com/video/ps3-vs-the-orange/29113
Oho.. nyt ajun mitä tarkotitte sil pätkimisellä :O
http://www.gametrailers.com/user-movie/orange-box-half-li Eipä näytä olevan sittenkään hyvä käännös..
Itse Portalin läpipelanneena. (PS3) Peli oli mielestäni hyvin sujuva. Eli häiritsevää pätkimistä ei kohdallani esiintynyt. En tiedä onko oma PS3:ni tehokkaampi kuin muilla, mutta enpä usko :D
22.06.2009 klo 02.37
On se Orange Box ps3:lla oikeasti heikko esitys. Portaliki tökkii enemmän kuin 3 vuotta vanhalla PC:lläni.
Vie ihmeessä se vekottimes takuuhuoltoon, siinä on jotain vikaa.
Vai olitko vain taas yks turha pelaajalehtitrolli?
Rekisteröitynyt 13.04.2007
22.06.2009 klo 07.57
Luulin, että Orange Box oli kummallakin ihan saman näköinen.. ainakin tuota comparison videoo ku kattoo.. EI oo pakko kattoo jos kiukustuttaa. http://www.gametrailers.com/video/ps3-vs-the-orange/29113
Oho.. nyt ajun mitä tarkotitte sil pätkimisellä :O
http://www.gametrailers.com/user-movie/orange-box-half-li Eipä näytä olevan sittenkään hyvä käännös..
Itse Portalin läpipelanneena. (PS3) Peli oli mielestäni hyvin sujuva. Eli häiritsevää pätkimistä ei kohdallani esiintynyt. En tiedä onko oma PS3:ni tehokkaampi kuin muilla, mutta enpä usko :D
Noissa gametrailersin kommenteissahan sanottiinkin että se lagi tulee siitä jos quicksavettaa juostessa tai muuten liikuessa.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
22.06.2009 klo 09.14
Ei Daikatanakaan ollut paska peli vaikka kaikki sitä sellaiseksi vieläkin jaksaa haukkua.
Se tekoäly...
22.06.2009 klo 12.44
22.06.2009 klo 13.11
Itseäni on kyllä ihmetyttäny tuo Orange Boxin PS3 version haukkuminen. Ostin sen itse pian ilmestymisen jälkeen, enkä huomannut mitään pätkimistä tms. vikoja joista sitä on haukuttu.
Jos ei paremmasta tiedä niin eihän niitä vikoja huomaa. Käytännössä erot ovat aika pieniä mutta jos on pelannut esimerkiksi PC-versiota ja koittaa PS3 tai Xbox360 sen jälkeen, tuntuu kuin menisi kivikaudelle. Tekstuurit on ainakin paljon sumeampia ja peli on muutenkin "kapeampi" kuten näkyy esimerkiksi tuosta jonkun kokoomasta videosta samalla kun kääntyy vasemmalta oikealle. http://www.gametrailers.com/user-movie/orange-box-half-li
Rekisteröitynyt 09.06.2008
22.06.2009 klo 16.22
Ei Daikatanakaan ollut paska peli vaikka kaikki sitä sellaiseksi vieläkin jaksaa haukkua.
Nyt kuuleppa menet ja pelaat Daikatanaa pätsättynä. Ja tulet sitten vasta takaisin väittämään, että Daikatanassa on jotain vikaa.
Edirol:
No okei... Myönnän, että pätsättynäkin siinä on kaksi isompaa AI bugia, mutta kumpikaan ei ole "show stopper" niin sanotusti. Ensin tulevaisuuden labroissa erässä huoneessa (jossa kaverit eivät seuraa sinua oven läpi ilman, että ammut niitä jalkaan) ja sitten vähän sen jälkeen tulevaisuuden palvelin huoneessa tikapuissa (jossa miko ei halua seurata sinua koska ei löydä oikeaa waypointtia ellet auta sitä ampumalla häntä jalkaan).
Tulevaisuus nyt on muutenkin vähän sellainen episoidi, että se on vaikein koko pelin kolmesta episoidista (tarkoituksellako?), siinä on logiikka kenttäsuunnittelussa vähän hukassa (vai onko sen tarkoitus ollakkin sellainen?)
Mutta muuten ei ole mitään vikaa. Daikatana on todella hyvä ja aika omaperäinen peli... tai oikeastaan siinä on neljä eri peliä samassa paketissa. Tulevaisuudessa on tulevaisuuden aseet, viholliset, arkkitehtuuri, musiikki, yms. Antiikin kreikassa omansa, keskiajan norjassa omansa ja nykyhetkessä omansa. Ja oikea tulevaisuushan on sitten kokonaan oma lukunsa. :P
Daikatanassa on ihan järkyttävä määrä erillaisia hahmoja pelaajan vastuksena. En ole ikinä nähnyt niin kirjavaa joukkoa vastustajia missään FPS pelissä ikinä. Tulevaisuus episoidissa esim. Mishimoton linnakkeen suojana toimivalle suolle on pistetty kybergineettisiä hyönteisiä, sammakoita, alligaattoreita,... viemäreihin sitten on laitettu golemeita jotka esiintyvät vain tuossa tietyssä kohtaa peliä eikä sen jälkeen missään muualla enään. Aseinahan tässä episoidissa toimivat energia aseet ja sellaiset mitä nyt 500-800 vuoden päästä odottaisi löytyvän.
Antiikin kreikassa on haudoissa luurankoja, hiekkarannoilla hämähäkkejä jotka yleensä tulevat katosta suoraan pelaajan niskaan. Zeus auttaa pelaajaa välillä kun silmille hyppii harppyjä, mekaanisia jättiläispatsaita, ja jopa spartalaisia keihäsmiehiä alastomine ylävartaloineen ja punaisine lannevaatteineen, ... :D
Aseina on miekat, keihäät, lingot, metallikiekot, ...
Juonessa oli vain pari hyvin kliseistä kohtaa, mutta muuten se oli aikalaisekseen hyvin kirjoitettu ja pysyi kasassa hyvin.
AI ongelmia jos niitä oli ennen pätsiä niin ei ole ainakaan pätsin jälkeen. AI hahmoilla on sitä paitsi jonkin verran myös omaa persoonallisuutta mitä ihastelin koko pelin ajan. Daikatanassa Miko on sellainen "teiniprinsessa" ja Superfly on "paljon lihasta ei aivoja"-hahmo. :D
Daikatanassa hahmot seuraavat pelaajan kumppaneina koko pelin läpi vähän niin kuin roolipelissä. Daikatanassa onkin hahmonkehitys järjestelmä.
Edes Half-Life 2:ssa (jossa on samallaiset AI hahmot kuin Daikatanassakin) eivät AI hahmot olleet niin persoonallisia ja oikeastaan ne olivat täysin persoonattomia sivusta seuraajia Alyxia myöten. Alyx kävi mielestäni jopa ärsyttäväksi vähän väliä.