Bethesdan Brink on jotain aivan muuta
Bethesdan näillä näkymin vuoden 2010 alkupuolella julkaistava Brink tekee pientä pesäeroa pelitalon aiempiin julkaisuihin. Brink on huomattavasti Fallout 3:a ja Oblivionia nopeatempoisempi, ensimmäisen persoonan vinkkelistä pelattava räiskintäpeli.
Huippusuositusta Wolfenstein: Enemy Territorystä tutun Splash Damagen kehittämästä pelistä löytyy perinteinen yksinpelitila, deathmatchia verkossa, unohtamatta kuitenkaan roolipelimäisiä piirteitä. Pelin demoa testaamaan päässyt Kotakun toimittaja yrittää kuvailla peliä Team Fortress 2:n, Mirror's Edgen ja Fallout 3:n sekasikiöksi. Perinteisehköön FPS-kaavaan sotketaan siis hieman parkouria ja kokemuspisteitä. Oman hahmonsa saa kustomoitua haluamansalaiseksi ja kokemuspisteillään voi tietysti hankkia lisävarusteita.
Pelin idea on melko pitkälti rynnäköidä ryhmänsä kanssa paikasta A paikkaan B. Parhaimmillaan peli on co-opina elävien pelikavereiden kanssa pelattuna, mutta yksinpelikin onnistuu tekoälykköjen seurassa. Ihmispelaajat voivat liittyä peliin milloin tahansa, eikä vain pelaajan seuraksi, vaan halutessaan myös vastustajan riveihin.
Perin lupaavalta vaikuttava peli ilmestyy PS3:lle, Xbox 360:lle sekä tietokoneille.
Lähde: Kotaku
Huippusuositusta Wolfenstein: Enemy Territorystä tutun Splash Damagen kehittämästä pelistä löytyy perinteinen yksinpelitila, deathmatchia verkossa, unohtamatta kuitenkaan roolipelimäisiä piirteitä. Pelin demoa testaamaan päässyt Kotakun toimittaja yrittää kuvailla peliä Team Fortress 2:n, Mirror's Edgen ja Fallout 3:n sekasikiöksi. Perinteisehköön FPS-kaavaan sotketaan siis hieman parkouria ja kokemuspisteitä. Oman hahmonsa saa kustomoitua haluamansalaiseksi ja kokemuspisteillään voi tietysti hankkia lisävarusteita.
Pelin idea on melko pitkälti rynnäköidä ryhmänsä kanssa paikasta A paikkaan B. Parhaimmillaan peli on co-opina elävien pelikavereiden kanssa pelattuna, mutta yksinpelikin onnistuu tekoälykköjen seurassa. Ihmispelaajat voivat liittyä peliin milloin tahansa, eikä vain pelaajan seuraksi, vaan halutessaan myös vastustajan riveihin.
Perin lupaavalta vaikuttava peli ilmestyy PS3:lle, Xbox 360:lle sekä tietokoneille.
Lähde: Kotaku
Keskustelut (10 viestiä)
07.06.2009 klo 12.45
Rekisteröitynyt 30.07.2007
07.06.2009 klo 12.47
Näin olen ainakin itse käsittänyt.
07.06.2009 klo 13.41
Odottelen innolla että pääsen koittamaan demoa tai näkemään gameplay:ta!
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
07.06.2009 klo 13.49
Niin siis Bethesda on "pelitalon" lisäksi myös julkaisija.
Olet ihan oikeassa, ei siinä mitään. Mutta näkisin näinkin, että jos pelin kannessa lukee Bethesda, se luo varmasti monille mielleyhtymiä.
07.06.2009 klo 14.11
Niin siis Bethesda on "pelitalon" lisäksi myös julkaisija.
Olet ihan oikeassa, ei siinä mitään. Mutta näkisin näinkin, että jos pelin kannessa lukee Bethesda, se luo varmasti monille mielleyhtymiä.
Onneksi bethesa ei tätä kuitenkaan tee, niiden räiskintäpeli"osaamista" on nähty jo tarpeeksi fallout 3:ssa
Rekisteröitynyt 30.07.2007
07.06.2009 klo 14.39
Niin siis Bethesda on "pelitalon" lisäksi myös julkaisija.
Mutta näkisin näinkin, että jos pelin kannessa lukee Bethesda, se luo varmasti monille mielleyhtymiä.
Tottahan tuo. En minäkään tiennyt Bethesdan olevan julkaisija ennen kuin katsoin netistä kuka mahtoi julkaista Oblivionin. Tämänkin jälkeen ajattelin, että on eriskummallista, että jokin pelintekijä julkaisee omia (suuria) pelejään. Vasta myöhemmin sitten kävi selväksi, että Bethesdahan julkaisee ihan muitakin teoksia (kuin omiaan) ja on siis ihan ihka oikea julkaisija pienellä j:llä.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
07.06.2009 klo 16.33
Myönnä vaan, Bethesan mainitsemalla saatte viisinkertaisen määrän lukijoita ;)
Silloinhan uutinen on tehnyt tehtävänsä, ja tavoittanut sen kohdeyleisönsä.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
07.06.2009 klo 19.52
Vai eivätkös Crysis ja Mass Effect ole samalla logiikalla EA:n pelejä, siis myös uutisoinnissa? ;)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
07.06.2009 klo 19.57
Tämä peli on kyllä saanut kohtuuttoman paljon julkisuutta - ja suurin osa siitä on täysin ansiottomasti kohdistunut Bethesdalle.
Oh well, PR-osasto on tehnyt selvästi työnsä hyvin :)
Rekisteröitynyt 27.08.2008
07.06.2009 klo 22.00