Tämän parempaan eivät nykykonsolit pysty
V2.fi:n uutiskierroksella vastaan tuli kaksi uutista, joissa molemmissa kerrottiin nykykonsolien rajojen tulleen vastaan.
Edge kertoo EA:n 'vieneen X360:n äärirajoilleen'. PS3:sta heidän mukaansa pystytään vielä puristamaan. Artikkelissa ei paljasteta, mikä peli X360:a venyttää, mutta V2.fi:n uutistoimitukselle tuli mieleen ainakin Fight Night 4:n mahdollinen osallisuus asiaan.
PSInsider taas raportoi GameTrailersin videosta, jossa God of War 3:n kehittäjä kertoo pelin käyttävän PS3:n kaikkia tehoja. Maaliskuussa 2010 näemme, mitä se oikein tarkoittaa.
Keskustelut (34 viestiä)
06.06.2009 klo 18.46
06.06.2009 klo 18.46
Rekisteröitynyt 01.06.2009
06.06.2009 klo 18.49
06.06.2009 klo 18.54
Rekisteröitynyt 10.04.2007
06.06.2009 klo 19.14
Rekisteröitynyt 24.03.2009
06.06.2009 klo 19.26
06.06.2009 klo 19.31
Rekisteröitynyt 26.09.2007
06.06.2009 klo 19.39
06.06.2009 klo 19.42
Kyllä se niin on, ettei polygonien ja reunanpehmennyksen määrä sitä parasta ja nautittavinta ulkoasua takaa. Itse pidän värimaailmaa tärkeänpänä tekijänä, kuin sitä että saadaanko puskettua ruudulle yksi vai kaksi ruohonvartta enemmän kuin kilpailijat.
Muutenkin tämä grafiikkapainotteisuus on todella säälittävää. Pelisisältö on kuollut minimiin siitä mitä se aikoinaan oli ja ideoiden yksinkertaisuus sekä kehno pelattavuus on paikattu silmänkarkilla. Ei pongiakaan ulkoasun takia tullut pelattua, vaan siksi että se oli oikeasti todella kivaa kaksistaan. :)
Uudet erilaiset ideat kunniaan!
Rekisteröitynyt 02.02.2008
06.06.2009 klo 19.43
"Tämän parempaan ei EA pysty"
06.06.2009 klo 20.03
Rekisteröitynyt 27.01.2009
06.06.2009 klo 20.05
Rekisteröitynyt 13.08.2007
06.06.2009 klo 20.10
Moderaattori
Rekisteröitynyt 13.04.2007
06.06.2009 klo 20.17
06.06.2009 klo 20.32
06.06.2009 klo 20.34
Rekisteröitynyt 04.11.2007
06.06.2009 klo 20.50
Jos jokin peli saa Xbox 360 venymään äärimmilleen,tulee mieleen Alan Wake tai Forza 3.
Alan Wake ei näyttänyt uusimassa gameplay videossa graafisesti enää mitenkään erikoiselta, jotenka ei tuo välttämättä ole niitä eniten XO:sta tehoja repiviä pelejä.
06.06.2009 klo 20.53
06.06.2009 klo 20.54
En tiedä mitä Gameplayta katsoit,mutta sitten me ei selvästikään katsottu samaa videota. Alan Wake näytti kyllä mahtavalle,mutta ei se välttämättä kaikkia tehoja revi muuten niin tehokkaasta laitteesta.
06.06.2009 klo 21.24
Kehittäjät yrittävät epätoivoisesti myydä säälittävän tekeleen tällä jo tutuksi tulleella lausella:
"Kone ei pysty tätä parempaan, tämä on komeinta mitä näät" :D
Ipanat ostavat sitten tuotteen sokeena ja toteavat 2kk päästä: "prkl kaupoissahan on jo paljon näyttävämpi peli! omg!"
Rekisteröitynyt 21.10.2007
06.06.2009 klo 21.25
Rekisteröitynyt 17.03.2009
06.06.2009 klo 21.32
06.06.2009 klo 22.53
Rekisteröitynyt 20.11.2008
06.06.2009 klo 23.17
Se että laite käyttää kaiken prosessointiajan CPU:lta ja GPU:lta ei tarkoita sitä, että laitteella ei pystyttäisi saamaan hienompaa grafiikkaa. CPU:n ja GPU:n saa solmuun vaikka pongilla kunhan osaa tehdä tarpeeksi kehnoa koodia. :D
Niin kamala koodi menisi jo taas sille puolelle, että se vaatisi ihan oikeata, puhdasta taitoa.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
06.06.2009 klo 23.39
En tiedä mitä Gameplayta katsoit,mutta sitten me ei selvästikään katsottu samaa videota. Alan Wake näytti kyllä mahtavalle,mutta ei se välttämättä kaikkia tehoja revi muuten niin tehokkaasta laitteesta.
Ei se missään nimessä huonolta näyttänyt, mutta graffat oli kuitenkin kaukana siitä mitä ne niissä ihan ekoissa demoissa oli.
07.06.2009 klo 00.23
En tiedä mitä Gameplayta katsoit,mutta sitten me ei selvästikään katsottu samaa videota. Alan Wake näytti kyllä mahtavalle,mutta ei se välttämättä kaikkia tehoja revi muuten niin tehokkaasta laitteesta.
Ei se missään nimessä huonolta näyttänyt, mutta graffat oli kuitenkin kaukana siitä mitä ne niissä ihan ekoissa demoissa oli.
No älä.. Verrattavissa silent hilliin.
07.06.2009 klo 10.49
Miksi god of war 3 näyttää sitten huonommalta kuin killzone 2? Ja silloinkin sanoivat että sekään ei ole vielä kaikki... Taitaa pojat olla ihan taidosta kiinni tämä graffa..
Siksi että GoW3 on alusta saakka suunniteltu 60fps peliksi. Killzone 2 on 30fps, ja siksi sillä on noin tuplasti enemmän aikaa piirtää erilaisia efektejä per frame.
Rekisteröitynyt 02.06.2007
07.06.2009 klo 12.13
http://www.dignews.com/legacy/screenshots/mgs_3_sub_22.jp uskoisitko, että tämä peli on PS2:selle?
http://i65.photobucket.com/albums/h225/Foolz3h/gta3.jpg GTA3 oli PS2:sen ensimmäisiä pelejä ja hyvin huomaa kuinka tehoja saadaan puristettua enemmän ja enemmän ajanmyötä.
07.06.2009 klo 13.46
07.06.2009 klo 15.30
Miksi god of war 3 näyttää sitten huonommalta kuin killzone 2?
En välttämättä ole samaa mieltä kanssasi.
God of War III (E3 09)
http://tinyurl.com/neudsg
http://tinyurl.com/o5jrwh
http://tinyurl.com/prl685
07.06.2009 klo 15.40
Ei se missään nimessä huonolta näyttänyt, mutta graffat oli kuitenkin kaukana siitä mitä ne niissä ihan ekoissa demoissa oli.
Onkos tuo nyt ihmekään, kun silloin joskus peliä (Wakea) demottiin Intelin Core 2 Quadilla joka oli kellotettu 3.73GHz:iin, ynnä muilla kunnon komponenteilla.
07.06.2009 klo 16.14
Miksi god of war 3 näyttää sitten huonommalta kuin killzone 2?
En välttämättä ole samaa mieltä kanssasi.
Ole sitten väärässä
07.06.2009 klo 18.09
"Tämän parempaan eivät pelikehittäjät pysty." :)=
Muutenkin tämä grafiikkapainotteisuus on todella säälittävää. Pelisisältö on kuollut minimiin siitä mitä se aikoinaan oli ja ideoiden yksinkertaisuus sekä kehno pelattavuus on paikattu silmänkarkilla. Ei pongiakaan ulkoasun takia tullut pelattua, vaan siksi että se oli oikeasti todella kivaa kaksistaan. :)
Uudet erilaiset ideat kunniaan!
11.06.2009 klo 21.36
http://www.badassgamerblog.com/2009/06/god-of-war-iii-has