Kuolema koittaa BioShock 2:ssa
Alkuperäisen BioShockin tosipelaajia surettavaksi seikaksi nousi päähenkilön kyvyttömyys kuolla. Vita Chamber -nimiset kloonauspisteet herättivät pelaajan henkiin aina uudestaan ja uudestaan, joten pahankin töpin jälkeen matka Rapturen uumeniin jatkui lähimmältä kloonausputkelta. BioShockin lisäsisällössä ja pelin PS3-versiossa tarjolle tuli mahdollisuus olla käyttämättä Vita Chambereita, joka nostikin pelin vaikeustason aivan uuteen potenssiin. Sama optio on nyt tulossa osaksi BioShock 2:sta, jossa kloonauspisteet voi sammuttaa vaikeustason nostamiseksi, kertoo Joystiq.
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 03.01.2008
26.05.2009 klo 15.05
EDIT: Jaa niin tuossahan se uutisessa lukeekin. Silmät pitäisi ottaa käteen välillä.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
26.05.2009 klo 15.16
26.05.2009 klo 15.51
Quicksave on muuten yksi asia joka tekee PC-peleistä helppoja, mutta sen puuttuminen on turhauttavaa tai riippuu vähän pelistä pelistä. Esim. FF:ssä oli/on turhauttavaa kun tallennuspaikkojen väli saattoi olla jopa 1-1.5h..
26.05.2009 klo 16.13
26.05.2009 klo 16.22
Rekisteröitynyt 17.03.2009
28.05.2009 klo 02.29
F5 ja F9! Ne ketkä tätä pelasi PC:llä on turha puhua pelin helppoudesta kun käytössä on quicksaven tapainen "checkpoint". Itse en käyttänyt Vita Chamberia vaan juuri F9:ä.
Quicksave on muuten yksi asia joka tekee PC-peleistä helppoja, mutta sen puuttuminen on turhauttavaa tai riippuu vähän pelistä pelistä. Esim. FF:ssä oli/on turhauttavaa kun tallennuspaikkojen väli saattoi olla jopa 1-1.5h..
Hyvin tehdyt checkpointit ovat parempia. Halffiskin maistuu paljon paremmalta nyt tässä vaiheessa sarjaa, kun ovat tajunneet pistää järkeviin paikkoihin ja usein autosavet.
17.08.2009 klo 19.57
Kirjoita kommentti