Tältä näyttää, kun maailma tuhoutuu suomalaisten toimesta
Suomalaisen Recoil -pelistudion Earth No More -pelistä on julkaistu ensimmäiset ruutukaappaukset. Räiskintäpelissä pelaajan vihollinen on itse Äiti Maa, joka on ryhtynyt vastarintaan ihmisiä vastaan. Peliä työstetään PC:lle, X360:lle ja PS3:lle, mutta julkaisijaa sille ei ole vielä vahvistettu.
Alunperin peli oli 3D Realmsin tuotoslistalla, mutta yhteistyötä tehdään nyt Radar Groupin kanssa. Samuli Syvähuo'on mukaan 3DR:n katoaminen maailmankartalta ei vaikuttanut suomalaisfirman tekemisiin millään tavalla.
Alunperin peli oli 3D Realmsin tuotoslistalla, mutta yhteistyötä tehdään nyt Radar Groupin kanssa. Samuli Syvähuo'on mukaan 3DR:n katoaminen maailmankartalta ei vaikuttanut suomalaisfirman tekemisiin millään tavalla.
Keskustelut (9 viestiä)
16.05.2009 klo 13.58
Rekisteröitynyt 13.12.2007
16.05.2009 klo 14.08
"...suomalaisten toimesta" ei ole korrekti ilmaus uutisotsikoinnissa.
Ja kiviäkin kiinnostaa onko korrekti vai ei.
Muuten peli näyttää kyllä hyvältä, ensinmäinen kerta kun kuulen kyseisestä. Suomalaiset pelit tahtoo kyllä aina pysytellä hyvin piilossa tekeleissään, ennenkuin on jo lähes valmis tuotos.
16.05.2009 klo 14.52
Ehkä siinä on vaan se suomalainen ajattelutapa että ei haluta tuoda esille mitään, jonka menestyksestä ei voida olla varmoja, koska suomalainen ei tykkää epäonnistua, ainakaan itse en pidä sellaisesta :D
Hienoa kuitenkin että on taas tullut julki uusi kotimainen peliprojekti. Toivotaan että tämäkin onnistuisi yhtä hienosti kuin aikoinaan ilmestynyt mahtava Super Stardust HD.
16.05.2009 klo 15.38
Ja kiviäkin kiinnostaa onko korrekti vai ei.
Kyllä kiinnostaa. Teinit saa huonoja vaikutteita kirjoituksiinsa.
16.05.2009 klo 15.49
"Suomalaiset pelit tahtoo kyllä aina pysytellä hyvin piilossa tekeleissään, ennenkuin on jo lähes valmis tuotos."
Mitäköhän tässä haluttiinkaan sanoa? Pelit pysyvät piilossa tekeleissään?
16.05.2009 klo 16.03
16.05.2009 klo 16.48
Rekisteröitynyt 16.05.2009
16.05.2009 klo 16.53
Joka tapauksessa, Recoilin hiljaisuus Earth No Moren tiimoilta kylläkin johtuu aivan toisista syistä.
Rekisteröitynyt 09.06.2008
17.05.2009 klo 13.24
Samat miehet ovat molempien firmojen takana.
"It's done when it's done" on 3DRealmsin kehittämä ajatusmalli joka ei liity mitenkään suomalaiseen kehityspolitiikkaan. Se on omaksuttu täällä vain hyvin tehokkaasti koska sen hyöty on siinä, että kun peli julkaistaan se näyttää tuoreemmalta ja ennen kaikkea mielenkiintoisemmalta tuotteelta kuin mitä se ehkä olisi jos siitä olisi sata määrin kuvankaappauksia saatavilla.
Teoriassa jos pelin kehitys ei kestä useampaa kymmentä vuotta niin pienempi studio hyötyy siitä sen, että kun peli on valmis sen julkaisu vastaa pommin pudottamista keskelle kohdeyleisön lompakkoja.
Jos homma venyy ja tulee projektista ehkäpä zombi kuten DNF, se hyötyisi taas enemmän siitä, että sitä näytettäisiin julkisuudessa enemmän.