Kojima: Ei MGS4:ää Xbox 360:lle
Kotaku on haastatellut Hideo Kojimaa ja tämän uutisen otsikosta käynee ilmi se eniten kiinnostanut asia. Tässä kuitenkin parhaita paloja:
- Metal Gear -sarja täyttää 20 vuotta tänä vuonna. "Luulin ensimmäisen pelin jälkeen että se oli sitten siinä. En uskonut sen myyvän lainkaan. Uusi teknologia on auttanut minua tekemään uusia pelejä sarjaan jo vuosikymmeniä, koskaan ei ole tuntunut siltä, että olisin tehnyt taas samaa peliä"
- MGS4 on vastaavassa vaiheessa, kuin että elokuvaa oltaisiin kuvaamassa. Design ja tilanteet on viimeistelty, nyt vain viimeistellään itse peli
- "Mikään ei ollut helppoa. Kaikki on ollut vaikeaa, emme asettaneet itsellemme vain korkeaa tavoitetta vaan monia tavoitetta. Joten mikään ei ollut helppoa, kaikki on vaikeaa!"
- "Haluan käyttää tärinää, mutta aika menee tiukoille. Jos se ehtii ajoissa, haluan käyttää sitä."
- viime vuonna Kojima vertasi uutuuskonsoleita ruokalajeihin, mikä herätti hilpeyttä. Nyt miehellä on vähän konkreettisempi kielikuvaelma: "PS3 on kuin teatteri, vähän kallis, mutta korkealaatuinen. X360 on DVD, edelleen korkeaa laatua, mutta tarvitset enemmän vaihtoehtoja, kun taas Wii on kuin tv-kanava, jota katsellaan perheen kanssa."
- jos halutaan vielä lisää MGS-pelejä, Kojima lupautuu tuottajaksi ja päältäkatsojaksi kun joku muu ohjaa projektia ja Kojima pääsee uusien töiden pariin
- "MGS4 on tarkoitettu PS3:lle, pelin ympäristöt ja grafiikat tarvitsevat tämän teatteri-tyyppisen laitteen. Huhuja X360-versiosta liikkuu paljon, koska 360:n omistajat haluaisivat sen olevan totta."
- Metal Gear -sarja täyttää 20 vuotta tänä vuonna. "Luulin ensimmäisen pelin jälkeen että se oli sitten siinä. En uskonut sen myyvän lainkaan. Uusi teknologia on auttanut minua tekemään uusia pelejä sarjaan jo vuosikymmeniä, koskaan ei ole tuntunut siltä, että olisin tehnyt taas samaa peliä"
- MGS4 on vastaavassa vaiheessa, kuin että elokuvaa oltaisiin kuvaamassa. Design ja tilanteet on viimeistelty, nyt vain viimeistellään itse peli
- "Mikään ei ollut helppoa. Kaikki on ollut vaikeaa, emme asettaneet itsellemme vain korkeaa tavoitetta vaan monia tavoitetta. Joten mikään ei ollut helppoa, kaikki on vaikeaa!"
- "Haluan käyttää tärinää, mutta aika menee tiukoille. Jos se ehtii ajoissa, haluan käyttää sitä."
- viime vuonna Kojima vertasi uutuuskonsoleita ruokalajeihin, mikä herätti hilpeyttä. Nyt miehellä on vähän konkreettisempi kielikuvaelma: "PS3 on kuin teatteri, vähän kallis, mutta korkealaatuinen. X360 on DVD, edelleen korkeaa laatua, mutta tarvitset enemmän vaihtoehtoja, kun taas Wii on kuin tv-kanava, jota katsellaan perheen kanssa."
- jos halutaan vielä lisää MGS-pelejä, Kojima lupautuu tuottajaksi ja päältäkatsojaksi kun joku muu ohjaa projektia ja Kojima pääsee uusien töiden pariin
- "MGS4 on tarkoitettu PS3:lle, pelin ympäristöt ja grafiikat tarvitsevat tämän teatteri-tyyppisen laitteen. Huhuja X360-versiosta liikkuu paljon, koska 360:n omistajat haluaisivat sen olevan totta."
Keskustelut (1 viestiä)
Rekisteröitynyt 28.07.2007
28.07.2007 klo 15.22