FlatOut myytiin jenkkifirmalle
Suomalaisstudio Bugbearin autopelisarja FlatOutin oikeudet on myyty yhdysvaltalaiselle New World IP:lle. Syy myyntiin löytyy iso-britannialaisen Empire Interactiven talouskriisistä, jonka seurauksena kaikki yrityksen omistamat pelioikeudet myytiin New World IP:n väliaikaisomistukseen.
Konkurssikypsää Empireä hoitaa nyt KPMG Restructuring, joka ajaa yhtiön hallitusti sammuksiin. FlatOutin lisäksi Empireltä jäivät kellumaan Hello Kitty, Ford Racing ja Jackass-lisenssit. Nähtäväksi jää onko muilla julkaisijoilla kiinnostusta poimia FlatOut-oikeuksia omakseen niiden uuden omistajan myyntilistoilta.
Keskustelut (12 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
06.05.2009 klo 12.25
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
06.05.2009 klo 12.44
Rekisteröitynyt 11.10.2007
06.05.2009 klo 12.58
06.05.2009 klo 13.03
06.05.2009 klo 14.40
Sellanen jossa naapuritilan perunat lentelee kromiosien sijasta.
Hahah, luin että kromosomien sijasta :D.
Toivottavasti joku, jolla on oikeasti kiinnostusta tehdä FlatOuttia, ostaisi nuo oikeudet. Liukuhihna jatkot ei tahdo oikein kiinnostaa.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 25.01.2008
06.05.2009 klo 16.45
Sellanen jossa naapuritilan perunat lentelee kromiosien sijasta.
Ainakaan sitä kuskin lentelyä tuulilasin läpi ei kaivata enää yhtään enempää :P
Rekisteröitynyt 15.09.2008
06.05.2009 klo 17.04
Rekisteröitynyt 08.12.2007
06.05.2009 klo 17.49
06.05.2009 klo 18.42
Kuskin lentely lasin läpi kelpaa, kunhan siirryttäisiin takaisin ykkösen malliin, kakkonen on.. Varsin surkea tekele, IMO.
Niissähän olikin aivan järkyttävästi eroa :)
Rekisteröitynyt 27.08.2008
06.05.2009 klo 21.04
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
06.05.2009 klo 22.01
Moderaattori
Rekisteröitynyt 02.04.2007
07.05.2009 klo 18.37
Rally Trophy 2 olisi kyllä huikeutta.
Kyllä. Hieman tarkemmin mallinnetulla tiellä monttuineen ja juuristoineen.
Jos ajaa äärirajoilla niin hyvä niin, mutta silloin kuminauha ei saisi olla niin perässä kuin tavallisesti normaalia hurjaa vauhtia ajellessa. Oikeastaan lähdötkin voisi mennä ihan minuutin välein, eikä olisi aina pakko ohitella kymmeniä edessä menijöitä pärjätäkseen.