Seitsemäs Call of Duty sijoittuu Vietnamiin?
Treyarchiakin alkaa toinen maailmansota tympimään, mikäli GameSpyn huhuun on uskominen. Sen mukaan Call of Duty 7:ään ollaan etsimässä musiikkia mm. Vietnamin ajoilta, Kuubasta, Afrikasta ja Neuvostoliitosta.
Tänä vuonna sarjassa ilmestyy Modern Warfare II ja koska Activision on luvannut lisää joka vuodelle, on syytä epäillä, että Infinity Ward ja Treyarch vuorottelevat julkaisuissaan - niinpä CoD7 tulisi ensi vuonna.
Jo viime vuonna lupailtiin, että maailmansodista viimeisin jätetään viimeinkin rauhaan, joten sekin antaa tälle tiedolle lisäpontta.
Keskustelut (40 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.11.2007
05.05.2009 klo 20.25
05.05.2009 klo 20.29
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.05.2009 klo 20.31
05.05.2009 klo 20.45
Rekisteröitynyt 08.08.2007
05.05.2009 klo 21.10
Rekisteröitynyt 31.10.2007
05.05.2009 klo 21.33
Rekisteröitynyt 03.05.2008
05.05.2009 klo 21.45
Rekisteröitynyt 29.05.2007
05.05.2009 klo 22.07
Moninpelillä ei todellakaan myös loistettu, niin eipä ole kovat odotukset Modern warfare kahta kohtaan, saatikka tuleviakaan CoDeja.
05.05.2009 klo 22.13
Joo no jos tekevät sen vientam codin, niin tekisivät rauhassa sen, tekisivät vaikka kahelle levylle, 1 levy ois single playerii ja 2 levy moninpeliä. Ei tarvitsis olla enää niin putkimaista räiskintää.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
05.05.2009 klo 22.19
Rekisteröitynyt 24.03.2009
05.05.2009 klo 22.59
Rekisteröitynyt 29.05.2007
05.05.2009 klo 23.03
Vaikea kuvitella etteikö Modern Warfare 2 olisi silti COD vaikka tätä ei enää pelin nimessä mainostetakaan. Samaa keittoa sieltä kuitenkin tulee.
Luultavasti samanlaista jöötiä on tulossa, kuten MW. Tuskinpa muuttavat "toimivaa" konspetia millääntavalla.
05.05.2009 klo 23.46
06.05.2009 klo 09.19
Moninpelillä ei todellakaan myös loistettu, niin eipä ole kovat odotukset Modern warfare kahta kohtaan, saatikka tuleviakaan CoDeja.
Eihän se ollutkaan voittanut kuin joku 50 game of the year palkintoa.
Mene pelaamaan haloa ja väitä sen mullistaneen koko genren
Rekisteröitynyt 03.01.2008
06.05.2009 klo 09.56
Eihän se ollutkaan voittanut kuin joku 50 game of the year palkintoa.
Mene pelaamaan haloa ja väitä sen mullistaneen koko genren
06.05.2009 klo 10.31
06.05.2009 klo 10.51
06.05.2009 klo 11.34
Rekisteröitynyt 27.02.2009
06.05.2009 klo 13.55
Tulee kumminkin samaa keskipaksua putkijuoksu tavaraa keskivertomoninpelillä.
COD=Suurempi rahastus kuin sims
Rekisteröitynyt 29.05.2007
06.05.2009 klo 15.32
Eihän se ollutkaan voittanut kuin joku 50 game of the year palkintoa.
Mene pelaamaan haloa ja väitä sen mullistaneen koko genren
Yksinpelistä antaisin noin 67pistettä, ja moninpelistä sen 78 pistettä näin nopeasti.
Yleisesti ottaen moninpeli on todella rasittavaa. Harvoin se jopa yltää nautittavan tasolle, mutta vain todella harvoin.
Kaippa tuo silti tulee pelattua tasolle 55 asti(nyt on menossa 45). Sitten luultavasti jätän tuon kökkäreen hyllylle pölyttymään.
Onneksi maksoin vain 30€ moisesta, tosin näin jälkikäteen ajatellen olisi senkin rahan voinut kyllä paremmin käyttää. :)
Rekisteröitynyt 22.06.2008
06.05.2009 klo 17.35
Oikeesti, ihana juttu, ei WW2, ei vitussa enään koskaan.
06.05.2009 klo 18.55
Miten COD mullisti genren? Se on ollut samaa huttua ensimmäisestä pelistään lähtien. En tosin kiellä etteikö COD:n moninpeli olisi onnistunut, mutta mullistavaa? Toisaalta, miksi muuttaa toimivaa kaavaa kun porukka ostaa kuin hullu puuroa.
Ei se mullistanutkaan. Peli oli perushyvä räiskintä toimivalla nettipelillä. Eivät codit ole koskaan muuta olleetkaan eivätkä yritäkkään olla. Ovat nimenomaan hyvin tehtyä perus huttua alusta loppuun josta porukka pitää.
06.05.2009 klo 19.14
surfing bird!!
Charlie don´t surf.
Rekisteröitynyt 11.06.2007
06.05.2009 klo 20.13
Lopettaisivat jo.
Tulee kumminkin samaa keskipaksua putkijuoksu tavaraa keskivertomoninpelillä.
COD=Suurempi rahastus kuin sims
Suurempi rahastus kuin sims? Eikös toi ole jo vähän yliampuvaa?
Sims-pelien jatko-osiin tuskin tehdään uudistuksia ja rahaa kerätään lisäosilla ja paketeilla. COD-sarjan pelit taas kokevat paljon enemmän parannuksia ja uudistuksia, (esim. CoD2 -> Cod4) eikä lisäosarahastusta pahemmin tapahdu.
Treyarchin tekeleisiin en koske, mutta Infinity Ward osaa hommansa.
Rekisteröitynyt 29.05.2007
06.05.2009 klo 20.18
CoD 4 moninpelissä olisi potenttiaalia paljonkin parempaan, muttakun ei. Ei vaan ole osattu tehdä hyvin.
Mutta kaippa jotkut tykkäävät kunnon spawnihuorauksesta(airstrikellä höystettynä ofc), taikka tykkäävät itse tulla spawnirapen uhriksi.
06.05.2009 klo 21.33
Treyarchin tekeleisiin en koske, mutta Infinity Ward osaa hommansa.
Tulihan se sieltä :D
Ihmettelinkin että kauanko kestää ennenkuin joku alkaa itkeä Treyarchin aikaansaannoksista
Rekisteröitynyt 29.05.2007
06.05.2009 klo 22.09
Treyarchin tekeleisiin en koske, mutta Infinity Ward osaa hommansa.
Tulihan se sieltä :D
Ihmettelinkin että kauanko kestää ennenkuin joku alkaa itkeä Treyarchin aikaansaannoksista
Yksinpeli varmasti on samaa huttua, kuin mitä nelosessakin, mutta moninpeli tuskin on samanlaista spawnihuarausta.
Kyllä se CoD 4 on vain niin surkea tekele, ettei mitään rajaa. Ja jos kerran on WaW vielä kauheampi, niin tuskinpa paljoakaan kamalampi voi olla.
07.05.2009 klo 18.14
Treyarchin tekeleisiin en koske, mutta Infinity Ward osaa hommansa.
Tulihan se sieltä :D
Ihmettelinkin että kauanko kestää ennenkuin joku alkaa itkeä Treyarchin aikaansaannoksista
Yksinpeli varmasti on samaa huttua, kuin mitä nelosessakin, mutta moninpeli tuskin on samanlaista spawnihuarausta.
Kyllä se CoD 4 on vain niin surkea tekele, ettei mitään rajaa. Ja jos kerran on WaW vielä kauheampi, niin tuskinpa paljoakaan kamalampi voi olla.
Se on sitä taidon puutetta, jota CS pelaajilta ei löydy. CS on yksi paskimmista peleistä, että sillä viis.
07.05.2009 klo 20.27
Rekisteröitynyt 29.05.2007
07.05.2009 klo 22.31
Treyarchin tekeleisiin en koske, mutta Infinity Ward osaa hommansa.
Tulihan se sieltä :D
Ihmettelinkin että kauanko kestää ennenkuin joku alkaa itkeä Treyarchin aikaansaannoksista
...
Se on sitä taidon puutetta, jota CS pelaajilta ei löydy. CS on yksi paskimmista peleistä, että sillä viis.
Noh, ei voi mitään, että 99% CoD 4 ylistäjien vastaväitteet ovat "pelaa HC" "Älä pelaa sitä HC sitte jos et osaa" tasoa. :/
Mutta kuten sanottua, kaippa joku tykkää spawnrapeamisesta ja sen uhriksi tulemisesta+tietty nämä ihanat tuurinadet, joita heitellään toiseltapuolen kenttää.
Rekisteröitynyt 19.09.2008
08.05.2009 klo 14.49
Treyarchin tekeleisiin en koske, mutta Infinity Ward osaa hommansa.
Tulihan se sieltä :D
Ihmettelinkin että kauanko kestää ennenkuin joku alkaa itkeä Treyarchin aikaansaannoksista
...
Se on sitä taidon puutetta, jota CS pelaajilta ei löydy. CS on yksi paskimmista peleistä, että sillä viis.
Noh, ei voi mitään, että 99% CoD 4 ylistäjien vastaväitteet ovat "pelaa HC" "Älä pelaa sitä HC sitte jos et osaa" tasoa. :/
Mutta kuten sanottua, kaippa joku tykkää spawnrapeamisesta ja sen uhriksi tulemisesta+tietty nämä ihanat tuurinadet, joita heitellään toiseltapuolen kenttää.
Et ole kokeillu headquarter-pelimuotoa? TDM kun pelaa niin ei kyl siinäkään tule spawraiskatuksi JOS osaa pelata
Rekisteröitynyt 29.05.2007
08.05.2009 klo 15.06
En oikein hiffaa, miten siinä pitäisi toimia, kun kerkeät korkeintaan pari askelta juoksemaan ennen kuolemaa.
Rekisteröitynyt 19.09.2008
08.05.2009 klo 15.35
Ahaa, mitenkähän pitää pelata, että ei tulisi spawniraiskatuksi TDM:ssäkään? Välillä kun syntyy, niin kuolee samantien, kun joku nero heittää airstriken sen saman tien. Välillä sama juttu helikopterin kanssa.
En oikein hiffaa, miten siinä pitäisi toimia, kun kerkeät korkeintaan pari askelta juoksemaan ennen kuolemaa.
kyllä sen oppii ajan kanssa kun on n. 600h sitä cod4 mätänny
Rekisteröitynyt 29.05.2007
08.05.2009 klo 18.35
Olisihan se toki ollut helppoa ja järkevää tehdä sellainen spawnisuoja, mutta eipä IW:llä sitä ole tajuttu. Harmi.
08.05.2009 klo 19.27
Ahaa, mitenkähän pitää pelata, että ei tulisi spawniraiskatuksi TDM:ssäkään? Välillä kun syntyy, niin kuolee samantien, kun joku nero heittää airstriken sen saman tien. Välillä sama juttu helikopterin kanssa.
En oikein hiffaa, miten siinä pitäisi toimia, kun kerkeät korkeintaan pari askelta juoksemaan ennen kuolemaa.
kyllä sen oppii ajan kanssa kun on n. 600h sitä cod4 mätänny
...Ryssitty koko peli. Joka suhteessa.
09.05.2009 klo 00.08
Rekisteröitynyt 03.06.2008
11.05.2009 klo 15.44
Fortunate Son, niin olen tyytyväinen.
Bad moon risingiki vois olla ihan kiva.
Rekisteröitynyt 03.06.2008
11.05.2009 klo 15.48
Treyarchin tekeleisiin en koske, mutta Infinity Ward osaa hommansa.
Tulihan se sieltä :D
Ihmettelinkin että kauanko kestää ennenkuin joku alkaa itkeä Treyarchin aikaansaannoksista
...
Se on sitä taidon puutetta, jota CS pelaajilta ei löydy. CS on yksi paskimmista peleistä, että sillä viis.
Noh, ei voi mitään, että 99% CoD 4 ylistäjien vastaväitteet ovat "pelaa HC" "Älä pelaa sitä HC sitte jos et osaa" tasoa. :/
Mutta kuten sanottua, kaippa joku tykkää spawnrapeamisesta ja sen uhriksi tulemisesta+tietty nämä ihanat tuurinadet, joita heitellään toiseltapuolen kenttää.
Et ole kokeillu headquarter-pelimuotoa? TDM kun pelaa niin ei kyl siinäkään tule spawraiskatuksi JOS osaa pelata
Pelaa Search & Destroy muotoa HC:lla , nii ei kyllä tuuu spawni rapea. [Peli on paljon parempi noin 10 henkilön servussa , kuin 48.
Rekisteröitynyt 29.05.2007
11.05.2009 klo 17.23
Ja toisekseen, parit ekat kerrat pelailin yli 30pelaajan servuissa, nykyisin pelailen noin 12 pelaajan, max 20.
Mutta se ei siltikään poista sitä spawnirapen määrää. Varsinkaan, jos toinen tiimi on ylivoimainen, silloin sitä rapea on kyllä törkeän paljon.
Mutta kaippa se oli niiiiiiin hankala vain tehdä se spawnisuoja..
17.09.2009 klo 13.09
Se on pääosin koluttu siltä kohdin läpi jolloin jenkit liittyi sotaan mutta onhan tuossa alkusota esim: puola ja ranska. Miksi ei voisi tehdä saksalaisten näkökohdasta koko peliä?