Dead Rising 2:sta julkaistiin traileri
Blue Castlen ja Capcomin kehittämästä zombipeli Dead Rising 2:sta on julkaistu uusi traileri. Trailerissa esitellään Chuck Greene, kakkososan epäkuolleita teilaava päähenkilö, sekä tämän käyttämää aseistusta, johon kuuluu kaikkea nyrkeistä hirven päähän.
Keskustelut (8 viestiä)
Rekisteröitynyt 13.09.2007
30.04.2009 klo 22.04
Kunhan vaan poistavat sen umpityperän aikarajan ja saveslotseja lisää, niin kaikki on hyvin :D
Rekisteröitynyt 10.01.2009
30.04.2009 klo 22.29
01.05.2009 klo 00.27
01.05.2009 klo 06.25
Tuosta viimeisestä tempusta tuli mieleen Grindhouse ja sen feikkitrailerit..
Ai minigun pultattuna moottoripyörään? vai mietinkö nyt eri leffaa..
01.05.2009 klo 13.31
Loistavaa !!!
Kunhan vaan poistavat sen umpityperän aikarajan ja saveslotseja lisää, niin kaikki on hyvin :D
Aikaraja ja vähäinen määrä tallennuspaikkoja olivat juuri parasta tuossa pelissä, zombien paloittelun lisäksi. Ei helvetti tehdä tästäkin pelistä tusinajööttiä.
Aikaraja antoi tapahtumille tarkoitusta. Jos ei halunnut pelata sen mukaan, niin sitten ei pelannut. Äärimmäisen helppoa.
En tajua miksi kaikki poraavat noista tallennuspaikoista (tai niiden puutteesta). Minusta ne olivat aivan mainioita, tuli kerrankin vähän oldschool-fiilistä ja haastetta peliin. Pomotappeluista tuli alhaisilla vaikeustasoilla oikeasti pelottavia, kun pelkäsi että delaa. Toisekseen lähes jokaisella alueella oli yksi tallennuspaikka, joten ei niitä kauheasti enempää edes voisi olla.
Ettekö te penskat ikinä pelanneet Nesin ym. pelejä? Mega-Manin kenttiä tuli vedettyä monta kertaa ennen kuin päästiin läpi. Tämä antoi suurempaa tyydytyksen tunnetta ja lisäsi pelin kestoa.
01.05.2009 klo 14.30
Loistavaa !!!
Kunhan vaan poistavat sen umpityperän aikarajan ja saveslotseja lisää, niin kaikki on hyvin :D
Aikaraja ja vähäinen määrä tallennuspaikkoja olivat juuri parasta tuossa pelissä, zombien paloittelun lisäksi. Ei helvetti tehdä tästäkin pelistä tusinajööttiä.
Aikaraja antoi tapahtumille tarkoitusta. Jos ei halunnut pelata sen mukaan, niin sitten ei pelannut. Äärimmäisen helppoa.
En tajua miksi kaikki poraavat noista tallennuspaikoista (tai niiden puutteesta). Minusta ne olivat aivan mainioita, tuli kerrankin vähän oldschool-fiilistä ja haastetta peliin. Pomotappeluista tuli alhaisilla vaikeustasoilla oikeasti pelottavia, kun pelkäsi että delaa. Toisekseen lähes jokaisella alueella oli yksi tallennuspaikka, joten ei niitä kauheasti enempää edes voisi olla.
Ettekö te penskat ikinä pelanneet Nesin ym. pelejä? Mega-Manin kenttiä tuli vedettyä monta kertaa ennen kuin päästiin läpi. Tämä antoi suurempaa tyydytyksen tunnetta ja lisäsi pelin kestoa.
Pakollinen toisto ei ole meistä kaikista hauskaa.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
01.05.2009 klo 17.43
Ettekö te penskat ikinä pelanneet Nesin ym. pelejä? Mega-Manin kenttiä tuli vedettyä monta kertaa ennen kuin päästiin läpi. Tämä antoi suurempaa tyydytyksen tunnetta ja lisäsi pelin kestoa.
Toistoon perustuva haastavuus on äärimmäisen ärsyttävää, ainakin omasta mielestä.
02.05.2009 klo 19.49