Tuorein sisältö

Dead Rising 2:sta julkaistiin traileri

30.04.2009 klo 21.01 | Luettu: 6022 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Blue Castlen ja Capcomin kehittämästä zombipeli Dead Rising 2:sta on julkaistu uusi traileri. Trailerissa esitellään Chuck Greene, kakkososan epäkuolleita teilaava päähenkilö, sekä tämän käyttämää aseistusta, johon kuuluu kaikkea nyrkeistä hirven päähän.


V2.fi | Matti Lintula
< Star Ocean: The Last... 'PlayStation 3 on ed... >

Keskustelut (8 viestiä)

Slobber

Rekisteröitynyt 13.09.2007

30.04.2009 klo 22.04

Loistavaa !!!

Kunhan vaan poistavat sen umpityperän aikarajan ja saveslotseja lisää, niin kaikki on hyvin :D
lainaa
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

30.04.2009 klo 22.29

Hyvältä näyttää, ehkä liikaa ykkösosalta. Eniten itseäni vaivaa nuo animaatiot ja kunnon fysiikkamoottorin puute
lainaa
arutro

01.05.2009 klo 00.27

Tuosta viimeisestä tempusta tuli mieleen Grindhouse ja sen feikkitrailerit..
lainaa
pekhe

01.05.2009 klo 06.25

arutro kirjoitti:
Tuosta viimeisestä tempusta tuli mieleen Grindhouse ja sen feikkitrailerit..

Ai minigun pultattuna moottoripyörään? vai mietinkö nyt eri leffaa..
lainaa
Belew

01.05.2009 klo 13.31

Slobber kirjoitti:
Loistavaa !!!

Kunhan vaan poistavat sen umpityperän aikarajan ja saveslotseja lisää, niin kaikki on hyvin :D


Aikaraja ja vähäinen määrä tallennuspaikkoja olivat juuri parasta tuossa pelissä, zombien paloittelun lisäksi. Ei helvetti tehdä tästäkin pelistä tusinajööttiä.
Aikaraja antoi tapahtumille tarkoitusta. Jos ei halunnut pelata sen mukaan, niin sitten ei pelannut. Äärimmäisen helppoa.

En tajua miksi kaikki poraavat noista tallennuspaikoista (tai niiden puutteesta). Minusta ne olivat aivan mainioita, tuli kerrankin vähän oldschool-fiilistä ja haastetta peliin. Pomotappeluista tuli alhaisilla vaikeustasoilla oikeasti pelottavia, kun pelkäsi että delaa. Toisekseen lähes jokaisella alueella oli yksi tallennuspaikka, joten ei niitä kauheasti enempää edes voisi olla.

Ettekö te penskat ikinä pelanneet Nesin ym. pelejä? Mega-Manin kenttiä tuli vedettyä monta kertaa ennen kuin päästiin läpi. Tämä antoi suurempaa tyydytyksen tunnetta ja lisäsi pelin kestoa.
lainaa
Vesa

01.05.2009 klo 14.30

Belew kirjoitti:
Slobber kirjoitti:
Loistavaa !!!

Kunhan vaan poistavat sen umpityperän aikarajan ja saveslotseja lisää, niin kaikki on hyvin :D


Aikaraja ja vähäinen määrä tallennuspaikkoja olivat juuri parasta tuossa pelissä, zombien paloittelun lisäksi. Ei helvetti tehdä tästäkin pelistä tusinajööttiä.
Aikaraja antoi tapahtumille tarkoitusta. Jos ei halunnut pelata sen mukaan, niin sitten ei pelannut. Äärimmäisen helppoa.

En tajua miksi kaikki poraavat noista tallennuspaikoista (tai niiden puutteesta). Minusta ne olivat aivan mainioita, tuli kerrankin vähän oldschool-fiilistä ja haastetta peliin. Pomotappeluista tuli alhaisilla vaikeustasoilla oikeasti pelottavia, kun pelkäsi että delaa. Toisekseen lähes jokaisella alueella oli yksi tallennuspaikka, joten ei niitä kauheasti enempää edes voisi olla.

Ettekö te penskat ikinä pelanneet Nesin ym. pelejä? Mega-Manin kenttiä tuli vedettyä monta kertaa ennen kuin päästiin läpi. Tämä antoi suurempaa tyydytyksen tunnetta ja lisäsi pelin kestoa.



Pakollinen toisto ei ole meistä kaikista hauskaa.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

01.05.2009 klo 17.43

Belew kirjoitti:

Ettekö te penskat ikinä pelanneet Nesin ym. pelejä? Mega-Manin kenttiä tuli vedettyä monta kertaa ennen kuin päästiin läpi. Tämä antoi suurempaa tyydytyksen tunnetta ja lisäsi pelin kestoa.

Toistoon perustuva haastavuus on äärimmäisen ärsyttävää, ainakin omasta mielestä.
lainaa
heebo

02.05.2009 klo 19.49

Onpas monipuolinen päähenkilö toi Greene! :D Jotkut noista jutuista sai ajattelee, että koko peli olis tehty läpällä! (esim toi hirvipääjttu...) XD
lainaa

Kirjoita kommentti




Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova