Entinen Sonyn työntekijä nauttii omenasta PSP:tä enemmän
Aiemmin Sonyn teknologiapuolella työskennellyt Sebastien Rubens näkee PSP-taskukonsolin ongelmaksi liian monimutkaisen kehitysympäristön. Joystiqin mukaan Rubens intoutui kehumaan Applen iPhonen ja iPod Touchin kehitysympäristöä selkeästi PSP:n vastaavaa paremmaksi. Oman iPhone-kehitysstudionsa Anozorin perustanut mies moittii Sonya myös varsin hitaaksi pelien kehitysversioiden tarkastuksen ja hyväksynnän suhteen.
Keskustelut (3 viestiä)
21.04.2009 klo 13.21
"Oman iPhone-kehitysstudionsa Anozorin perustanut mies moittii Sonya myös varsin hitaaksi pelien kehitysversioiden tarkastuksen ja hyväksynnän suhteen."
Tuo kyllä valitettavasti on vissiin totta :(. En taju miksi se on niin vaikeaa heidän konsolillaan julkaista peli.. Eipähän tule sontaa sitten tuutintäydeltä jos positiivista puolta ettii.
21.04.2009 klo 14.25
Se taitaa olla jäänne Sonyn suuruuden vuosilta, kun pystyivät näyttämään sormella pelitaloja tyyliin" Te SAATTE tehdä alustallemme pelin, ja te ette saa"jne. Voisi olla aika herätä ja tehdä byrokratialle jotain. Sonyn tarjoama, ja joidenkin mielestä ylimielinen kehitysympäristö on myös peruja samalta ajalta.
21.04.2009 klo 22.46
"Tuo kyllä valitettavasti on vissiin totta :(. En taju miksi se on niin vaikeaa heidän konsolillaan julkaista peli.."
Se taitaa olla jäänne Sonyn suuruuden vuosilta, kun pystyivät näyttämään sormella pelitaloja tyyliin" Te SAATTE tehdä alustallemme pelin, ja te ette saa"jne. Voisi olla aika herätä ja tehdä byrokratialle jotain. Sonyn tarjoama, ja joidenkin mielestä ylimielinen kehitysympäristö on myös peruja samalta ajalta.
Valitettavasti taidat puhua asiaa. Onneksi Sony on panostanut huomattavasti nykyään pelipuoleen ja pienempiin julkaisioihin, toisin kuin sillon alussa!