Tuorein sisältö

Ensimmäiset kuvat Massiivisesta ToimintaPelistä

04.04.2009 klo 20.00 | Luettu: 14741 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Playstation 3:n odotetusta MAG (Massive Action Game) -pelistä on julkaistu ensimmäiset ruutu- ja konseptikuvat. Taistelutantereena käytettävä kylä vaikuttaa varsin toimivalta moninpeliympäristöltä.








V2.fi | Manu Pärssinen
< Onko Mortal Kombatie... Aprillipila muuttui ... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (17 viestiä)

vieras

04.04.2009 klo 20.01

ehinki jo unohtaa tän pelin :D
lainaa
Execta

Rekisteröitynyt 10.04.2007

04.04.2009 klo 20.06

Komeaa huomioon ottaen pelaajien lukumäärän (ja kenttien laajuujeden).
lainaa
abolition

Rekisteröitynyt 10.08.2007

04.04.2009 klo 20.06

Näitä ollaan odoteltu.:)
lainaa
moi

04.04.2009 klo 20.07

Onko nää virallisesta lähteestä vai mitä?
lainaa
Autio

Rekisteröitynyt 11.10.2007

04.04.2009 klo 20.23

Ihan siistiltä tuo näyttää ollakseen MMO, seuraavaksi ruvetaan vikisemään siitä, kuinka laginen peli on.
lainaa
Mohomaha

Rekisteröitynyt 20.01.2008

04.04.2009 klo 20.36

Autio kirjoitti:
Ihan siistiltä tuo näyttää ollakseen MMO, seuraavaksi ruvetaan vikisemään siitä, kuinka laginen peli on.

Ei kai se MMO ole minun käsityksen mukaan, ihan FPS 256:lla pelaajalla
lainaa
MrDiscipleFIN

04.04.2009 klo 20.45

Eli 256 pelaajaa ei tee massiivista online moninpeliä? eh? mitenkä esim guild wars sitten on mmorpg. 24 tai 32 pelaajan kattoihin tottuneena tuo 256 tuntuu aivan ******** massiiviselta =)

Toivottavasti tässä on yksi niistä peleistä joka saa minut pyyhkimään pölyä ps3:n päältä.
lainaa
stammy

Rekisteröitynyt 30.07.2007

04.04.2009 klo 20.56

Oikein hienon näköistä. Ostaisin.
lainaa
Celestial

Rekisteröitynyt 03.04.2009

04.04.2009 klo 21.02

Kyllä 256 pelaajasta on jo MMO:ksi ainakin minun mielestä. Hienot grafiikat myös
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

04.04.2009 klo 21.43

Näyttää kyllä erittäin nätiltä tuon kokoluokan verkkopeliksi.
lainaa
ASDFA

04.04.2009 klo 21.56

Miten kummassa karttojen laajuus ja pelaajien lukumäärä vaikuttaa muka yleisesti ottaen grafiikkaan? Kaikkea ei kuitenkaan piirretä yhtäaikaa ruudulle.
lainaa
Visse

Rekisteröitynyt 11.04.2007

04.04.2009 klo 22.09

Kone laskee ne kaikki kuitenkin sinne taustalle, sen takia.
lainaa
Muntu

Rekisteröitynyt 08.12.2007

05.04.2009 klo 01.31

Tosin eipä se kuitenkaan niitä resursseja näytönohjaimelta vie.

Hyvältä näyttää, vaikka target rendereitä taitavatkin olla.
lainaa
mdtrx

Rekisteröitynyt 10.04.2007

05.04.2009 klo 12.47

Guild Wars ei ole MMO.
lainaa
hotwheels

Rekisteröitynyt 11.08.2007

05.04.2009 klo 13.09

Eli pelissä 255 vs 1 pelejä.... "sh*******t!!!" :)
lainaa
Edesawg

05.04.2009 klo 15.21

Kiitos varjoista!
lainaa
AnXa

Rekisteröitynyt 09.06.2008

05.04.2009 klo 16.45

Pelaajien lukumäärä palvelimella on eniten riippuvainen suorittimen kyvystä tehdä töitä.

Ja tämä ei tosiaan ole mielestäni MMOFPS varsinkaan kun on olemassa SOE:n PlanetSide jossa oli parhaimmillaan 100000 pelaajaa samalla palvelimella. :P
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova