God of War III:lle apua Insomniacilta ja Naughty Dogilta
God of War -sarjan luojat David Jaffe ja Cory Balrog ovat jättäytyneet sivuun kehitteillä olevan kolmannen osan toteutuksesta. Mukana on kuitenkin peräti 60 aiempia osia työstänyttä pelinkehittäjää, eikä näidenkään tarvitse painia Cell-prosessorin aiheuttamien ohjelmointihaasteiden parissa keskenään. Kotakun mukaan peliä kehittävä Sonyn Santa Monican studio on saanut apua Resistancen kehittäneeltä Insomniacilta sekä kauniin Unchartedin luoneelta Naughty Dogilta.
Luvassa on siis PS3-kehityksen kenties kovimpien ammattilaisten luoma toimintapeli, joka tuskin tulee häpeilemään teknisen toteutuksensa osalta Killzone 2:n ja Uncharted 2:n viitoittamalla tiellä.
Keskustelut (14 viestiä)
Rekisteröitynyt 30.07.2007
24.02.2009 klo 18.16
Luin muuten otsikosta Lord Of War ja luulin jo, että näen Nicolas Cagen ilman paitaa. Taas fontti johti harhaan.
Rekisteröitynyt 24.11.2008
24.02.2009 klo 18.22
Taas V2:n plesebottitoimitus vauhdissa.
Luin muuten otsikosta Lord Of War ja luulin jo, että näen Nicolas Cagen ilman paitaa. Taas fontti johti harhaan.
plesebotti toimitus? ymmärrän että haluut niitä halo uutisia vaan, mutta gow3 kiinnostaa monia.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
24.02.2009 klo 18.28
Rekisteröitynyt 30.07.2007
24.02.2009 klo 18.37
24.02.2009 klo 20.11
Kokeiles tavata kolmas uutisotsikko tämän uutisen alapuolelta... Siinäkin taidetaan hehkuttaa ps3:a, kun otsikko antaa liiaksi ymmärtää, että se olisi jotenkin tehokas laite, joka on asettanut riman muiden tavoittelemiin korkeuksiin?
24.02.2009 klo 20.39
Taas V2:n plesebottitoimitus vauhdissa.
Luin muuten otsikosta Lord Of War ja luulin jo, että näen Nicolas Cagen ilman paitaa. Taas fontti johti harhaan.
Tuntuu siltä että vihasi "plesepoikia", "ps3dudeja" sun muita fanittajia kohtaan alkaa olla naurettavuuden rajoilla? Yritä nyt nauttia Xboksistasi ja naksuttele sitä hehkuttamaasi spartan warriorsia...heh,heh;) Yksipuolisia viestejä muutenkin sinulta KFinissä: joko piispan tai halon hehkuttamista=)
Rekisteröitynyt 13.08.2007
24.02.2009 klo 20.46
24.02.2009 klo 21.01
Itse uutinen vaikka kuulostaa hyvältä, niin ei itse asiassa ole. Miettikää kuinka vaikeaa niiden tehojen repiminen on jos siihen hommaan tarvitsee kolme huippustudiota? Ai ai, kun en uskalla edes ajatella niitä kymmeniä näitä kolmea pienempiä studioita ketkä painivat PS3:n kanssa. Hazenkin kehittäjä meni konkkaan ja syy siihen oli pelkästään pelin graafinenilme. Vaikkakin studiolla oli hyvä maine, enkä usko että kyse oli kauheasti ammattitaidon puutteesta vaan siitä kun ohjelmointi on suoraan helvetistä. Ei tarvitse plesebottien ihmetellä kun pelit katoaa laitteelta.
Rekisteröitynyt 30.07.2007
24.02.2009 klo 21.47
V*ttu
Omaperäisen nimimerkin olet ainakin keksinyt. Vielä kun rekisteröisit sen, niin meininki olisi lähes yhtä legendaarista kuin Xbotithaiseen kulta-aikoina.
;)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
24.02.2009 klo 22.14
Hazenkin kehittäjä meni konkkaan ja syy siihen oli pelkästään pelin graafinenilme. Vaikkakin studiolla oli hyvä maine, enkä usko että kyse oli kauheasti ammattitaidon puutteesta vaan siitä kun ohjelmointi on suoraan helvetistä. Ei tarvitse plesebottien ihmetellä kun pelit katoaa laitteelta.
Sen verran korjaan, ettei Hazen kehittänyt Free Radical Design mennyt konkurssiin, vaan studio yhdistyi äskettäin Crytekin kanssa.
Rekisteröitynyt 17.08.2008
24.02.2009 klo 22.50
25.02.2009 klo 01.10
Oliko Hazessa muka huono graffa :O. Sehän oli varsin riittoisaa ja kamun kanssa netin yli oli pelikin ihan ok. Liian nopeesti kuihtui se erillaisuus vain siitä pelistä ja ei saanut enään pelata näillä "narkkareilla"
Uutisesta:
On kyllä erittäin hyvä, että pelitekijät jakavat tietoa ja auttavat toisiaan ps3:en pelien kehittelyssä :P alkaa jälkikin olemaan jo sitä luokkaa ;). Vai voiko joku vielä väittää?
Rekisteröitynyt 15.07.2008
25.02.2009 klo 10.56
V*ttu että on porukkaa tyhmää jos eivät ymmärtäneet että Stammyn viesti oli SARKASMIA! Toimittajalle pointsit että hän edes ymmärsi! On teillä Pleseboteilla hermot kireällä kun itkette, koska ette ymmärrä sarkasmia..
Itse uutinen vaikka kuulostaa hyvältä, niin ei itse asiassa ole. Miettikää kuinka vaikeaa niiden tehojen repiminen on jos siihen hommaan tarvitsee kolme huippustudiota? Ai ai, kun en uskalla edes ajatella niitä kymmeniä näitä kolmea pienempiä studioita ketkä painivat PS3:n kanssa. Hazenkin kehittäjä meni konkkaan ja syy siihen oli pelkästään pelin graafinenilme. Vaikkakin studiolla oli hyvä maine, enkä usko että kyse oli kauheasti ammattitaidon puutteesta vaan siitä kun ohjelmointi on suoraan helvetistä. Ei tarvitse plesebottien ihmetellä kun pelit katoaa laitteelta.
Nyt repes... :D Tuli elävästi mieleen naapurin 12v teinityttö, joka kälättää just samaan malliin. Puheenaihe on vaan aina eri. ;)
03.03.2009 klo 13.47
Eräässä haastattelussa Free Radical mainitsi ettei pulju Hazen takia mennyt konkkaan. Heillä oli muutenkin rahallisia ongelmia. Ja eipä tuon Hazen menestyskään kaatunut tuohon väittämääsi graafiseen ilmeeseen. Peli floppasi koska oli oikeasti paska peli. Juoni / tarina oli surkea, samoin pelattavuus ja kaikki muutkin yksityiskohdat. Jos Free Radical olisi vääntänyt pelistä muilta osin loistavan kuin graafisesti, niin peli olisi varmasti miljoonamyyjä tällä hetkellä. Niin kuin muutkin oikeasti menestyksen ansaitsevat pelit ovat tällä hetkellä.