Tuorein sisältö

Operation Flashpointin uusi visuaalinen ilme paljastettiin

20.02.2009 klo 22.01 | Luettu: 11629 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Operation Flashpoint: Dragon Risingin visuaalinen ilme on paljastettu. Codemastersin autopeleistä tuttua EGO Engine -pelimoottoria käyttävä sotapeli on epäsuoraa jatkoa realistiselle ja huippusuositulle vuoden 2001 Operation Flashpoint: Cold War Crisis -pelille. Nyt kehittäjät ovat julkaisseet pelin kotisivuilla uuden videon, jossa esitellään EGO Enginen toimintaa sotapelin runkona.

Lähde: Electronic Theatre

V2.fi | Matti Lintula
< Vertaile autopelien ... Wiin klassikkopeleil... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (14 viestiä)

zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

20.02.2009 klo 22.30

aika hoodee kamaa
lainaa
seki

Rekisteröitynyt 04.07.2007

20.02.2009 klo 23.13

Miksi tähänkin piti tunkee tota grain filtteriä. :|

lainaa
Esa

20.02.2009 klo 23.18

Johan on tätä piruvie odotettukkin. Vaikka pitää varmasti pistää puucee uusiksi kun tämä saapuu. mikäli puuceelle edes tuloo.
Edellinen tuli vedettyä viimeksi puoli vuotta sitten läpi... siis kaikki jatkot myös.
lainaa
Mr_Palikka

Rekisteröitynyt 18.04.2007

20.02.2009 klo 23.43

seki kirjoitti:
Miksi tähänkin piti tunkee tota grain filtteriä. :|
Ei pysty ymmärtämään. Voisiko joku viisaampi kertoa, mikä tuon grain filterin tarkoitus edes on? imo saa kaikki pelit näyttämään aivan hirveältä.
lainaa
Arma2

20.02.2009 klo 23.49

Pitäisköhän täällä tasapuolisuuden nimissä uutisoida myös alkuperäisen OFP:n tekijöiden Arma 2:sta tietoa. Siitä kun löytyy jo useampiakin ingame-videoita. www.arma2.com
lainaa
ctrl-k

Moderaattori

Rekisteröitynyt 03.04.2007

21.02.2009 klo 00.11

Aika konsolihenkiseltä näytti muutaman sekunnin pelikuvan perusteella.
lainaa
decr

21.02.2009 klo 00.47

Tajuaakohan nyt kaikki edes, että tällä pelillä ei hirveästi ole tekemistä entisten opfien kanssa, kun ei yhtään samoja tekijöitä. Arma ja tuleva Arma 2 ovat alkup. opfin tekijöiden hengellisiä jatko-osia.
lainaa
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

21.02.2009 klo 01.14

decr kirjoitti:
Tajuaakohan nyt kaikki edes, että tällä pelillä ei hirveästi ole tekemistä entisten opfien kanssa, kun ei yhtään samoja tekijöitä. Arma ja tuleva Arma 2 ovat alkup. opfin tekijöiden hengellisiä jatko-osia.

Sama julkaisija kuitenkin. Ja Bohemian poijaat menivät kyllä sen verran metsään ekan Arman kanssa että parannettavaa kyllä jää. Toivottavasti OFP2 seuraisi enemmän ykkös-fläsärin viitoittamaa tietä vaikkei olekaan samat heput aisoissa.
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

21.02.2009 klo 01.17

HelG kirjoitti:
decr kirjoitti:
Tajuaakohan nyt kaikki edes, että tällä pelillä ei hirveästi ole tekemistä entisten opfien kanssa, kun ei yhtään samoja tekijöitä. Arma ja tuleva Arma 2 ovat alkup. opfin tekijöiden hengellisiä jatko-osia.

Sama julkaisija kuitenkin. Ja Bohemian poijaat menivät kyllä sen verran metsään ekan Arman kanssa että parannettavaa kyllä jää. Toivottavasti OFP2 seuraisi enemmän ykkös-fläsärin viitoittamaa tietä vaikkei olekaan samat heput aisoissa.

Eikös sen ensimmäisen ArmA:n pitänyt olla pelkkä merkityksettömämpi väliprojekti, jonka jälkeen sitten panostetaan jatkoon ihan kunnolla? Pelannut en joka tapauksessa ole ArmA:a, mutta lukemani perusteella suurimmat ongelmat ovat pikemminkin teknisiä - muuten peli on ilmeisesti lähinnä OFP:n grafiikkapäivitys?
lainaa
HelG

Rekisteröitynyt 10.01.2009

21.02.2009 klo 01.32

MJR2312 kirjoitti:
HelG kirjoitti:
decr kirjoitti:
Tajuaakohan nyt kaikki edes, että tällä pelillä ei hirveästi ole tekemistä entisten opfien kanssa, kun ei yhtään samoja tekijöitä. Arma ja tuleva Arma 2 ovat alkup. opfin tekijöiden hengellisiä jatko-osia.

Sama julkaisija kuitenkin. Ja Bohemian poijaat menivät kyllä sen verran metsään ekan Arman kanssa että parannettavaa kyllä jää. Toivottavasti OFP2 seuraisi enemmän ykkös-fläsärin viitoittamaa tietä vaikkei olekaan samat heput aisoissa.

Eikös sen ensimmäisen ArmA:n pitänyt olla pelkkä merkityksettömämpi väliprojekti, jonka jälkeen sitten panostetaan jatkoon ihan kunnolla? Pelannut en joka tapauksessa ole ArmA:a, mutta lukemani perusteella suurimmat ongelmat ovat pikemminkin teknisiä - muuten peli on ilmeisesti lähinnä OFP:n grafiikkapäivitys?

Itse en ole tuosta väliprojekti-hommasta kuullut, mutta jos näin on niin en yhtään ihmettele... Pelin ongelmat ovat pääosin juuri teknisiä, mutta peliä vaivaa myös suuret ongelmat pelillisellä puolella, suurimpana ehkä täydellinen immersion puute.
lainaa
Arma2

21.02.2009 klo 01.54

Alunperin ArmA:n piti olla todellakin "OFP 1.5", lähinnä että olisi jotain uutta tarjottavaa OFP:n pitkäaikaiselle fanikunnalle, mutta ilmeisesti projekti hiukan karkasi käsistä. Suurimmat muutokset olivat varmaankin äkkisilmäykseltä grafiikkapäivityksiä ja julkaisu meni sen verran metsään, että peli julkaistiin melkoisena raakileena, mikä varmaankin karkoitti osaltaan pelaajia. Mutta melko samaa ongelmaa oli alkuperäisessä OFP:ssäkin aikoinaan, mihin tuli melkoinen läjä patcheja.

Bohemia Interactive on kuitenkin julkaissut useampia päivityksiä ArmA:aan, mitkä ovat teknisten parannuksien lisäksi tuonut melkoisen määrän lisäsisältöä peliin. Yksi merkittävimpiä lisäyksiä on 1.14 patchin mukana tullut Warfare-moninpeli, mikä on OFP:n MFCTI-modin Mike Melvinin käsialaa ja toi todellisen "MFCTI:n" Armaan. Tämän päivityksen piti olla ekaan Armaan viimeinen, mutta viime jouluna tulikin vielä 1.15 public beta patch eli ainakin vielä yksi virallinen paikka tulee. Näiden korjauksien ja lisäsisällön (sekä lukuisten community-pohjaisten addonien ja modien) jälkeen voin vain todeta että ArmA on melkoisesti kehittynyt alkuperäiseen julkaisuun verrattuna.

Toivottavasti BIS on myös viisastunut ekan julkaisusta sen verran, että malttavat viilata kakkosen hyvään jamaan, ennen kuin menevät sen julkaisemaan.
lainaa
tagman

Rekisteröitynyt 04.11.2007

21.02.2009 klo 14.46

Mr_Palikka kirjoitti:
seki kirjoitti:
Miksi tähänkin piti tunkee tota grain filtteriä. :|
Ei pysty ymmärtämään. Voisiko joku viisaampi kertoa, mikä tuon grain filterin tarkoitus edes on? imo saa kaikki pelit näyttämään aivan hirveältä.

Nuo next-gen efektit on kyllä perseestä.
lainaa
Juu

21.02.2009 klo 20.32

onko tähän tulossa verkkopeli mahollisuus, vai vaan yksinpeli?
lainaa
Shadwu

Rekisteröitynyt 07.06.2008

22.02.2009 klo 02.15

Juu kirjoitti:
onko tähän tulossa verkkopeli mahollisuus, vai vaan yksinpeli?

Juu, pc:llä max 32 pelaajaa ja konsoleilla max 16 pelaajaa.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova