Operation Flashpointin uusi visuaalinen ilme paljastettiin
Operation Flashpoint: Dragon Risingin visuaalinen ilme on paljastettu. Codemastersin autopeleistä tuttua EGO Engine -pelimoottoria käyttävä sotapeli on epäsuoraa jatkoa realistiselle ja huippusuositulle vuoden 2001 Operation Flashpoint: Cold War Crisis -pelille. Nyt kehittäjät ovat julkaisseet pelin kotisivuilla uuden videon, jossa esitellään EGO Enginen toimintaa sotapelin runkona.
Lähde: Electronic Theatre
Keskustelut (14 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.08.2007
20.02.2009 klo 22.30
Rekisteröitynyt 04.07.2007
20.02.2009 klo 23.13
20.02.2009 klo 23.18
Edellinen tuli vedettyä viimeksi puoli vuotta sitten läpi... siis kaikki jatkot myös.
Rekisteröitynyt 18.04.2007
20.02.2009 klo 23.43
Miksi tähänkin piti tunkee tota grain filtteriä. :|
20.02.2009 klo 23.49
Moderaattori
Rekisteröitynyt 03.04.2007
21.02.2009 klo 00.11
21.02.2009 klo 00.47
Rekisteröitynyt 10.01.2009
21.02.2009 klo 01.14
Tajuaakohan nyt kaikki edes, että tällä pelillä ei hirveästi ole tekemistä entisten opfien kanssa, kun ei yhtään samoja tekijöitä. Arma ja tuleva Arma 2 ovat alkup. opfin tekijöiden hengellisiä jatko-osia.
Sama julkaisija kuitenkin. Ja Bohemian poijaat menivät kyllä sen verran metsään ekan Arman kanssa että parannettavaa kyllä jää. Toivottavasti OFP2 seuraisi enemmän ykkös-fläsärin viitoittamaa tietä vaikkei olekaan samat heput aisoissa.
Rekisteröitynyt 03.09.2007
21.02.2009 klo 01.17
Tajuaakohan nyt kaikki edes, että tällä pelillä ei hirveästi ole tekemistä entisten opfien kanssa, kun ei yhtään samoja tekijöitä. Arma ja tuleva Arma 2 ovat alkup. opfin tekijöiden hengellisiä jatko-osia.
Sama julkaisija kuitenkin. Ja Bohemian poijaat menivät kyllä sen verran metsään ekan Arman kanssa että parannettavaa kyllä jää. Toivottavasti OFP2 seuraisi enemmän ykkös-fläsärin viitoittamaa tietä vaikkei olekaan samat heput aisoissa.
Eikös sen ensimmäisen ArmA:n pitänyt olla pelkkä merkityksettömämpi väliprojekti, jonka jälkeen sitten panostetaan jatkoon ihan kunnolla? Pelannut en joka tapauksessa ole ArmA:a, mutta lukemani perusteella suurimmat ongelmat ovat pikemminkin teknisiä - muuten peli on ilmeisesti lähinnä OFP:n grafiikkapäivitys?
Rekisteröitynyt 10.01.2009
21.02.2009 klo 01.32
Tajuaakohan nyt kaikki edes, että tällä pelillä ei hirveästi ole tekemistä entisten opfien kanssa, kun ei yhtään samoja tekijöitä. Arma ja tuleva Arma 2 ovat alkup. opfin tekijöiden hengellisiä jatko-osia.
Sama julkaisija kuitenkin. Ja Bohemian poijaat menivät kyllä sen verran metsään ekan Arman kanssa että parannettavaa kyllä jää. Toivottavasti OFP2 seuraisi enemmän ykkös-fläsärin viitoittamaa tietä vaikkei olekaan samat heput aisoissa.
Eikös sen ensimmäisen ArmA:n pitänyt olla pelkkä merkityksettömämpi väliprojekti, jonka jälkeen sitten panostetaan jatkoon ihan kunnolla? Pelannut en joka tapauksessa ole ArmA:a, mutta lukemani perusteella suurimmat ongelmat ovat pikemminkin teknisiä - muuten peli on ilmeisesti lähinnä OFP:n grafiikkapäivitys?
Itse en ole tuosta väliprojekti-hommasta kuullut, mutta jos näin on niin en yhtään ihmettele... Pelin ongelmat ovat pääosin juuri teknisiä, mutta peliä vaivaa myös suuret ongelmat pelillisellä puolella, suurimpana ehkä täydellinen immersion puute.
21.02.2009 klo 01.54
Bohemia Interactive on kuitenkin julkaissut useampia päivityksiä ArmA:aan, mitkä ovat teknisten parannuksien lisäksi tuonut melkoisen määrän lisäsisältöä peliin. Yksi merkittävimpiä lisäyksiä on 1.14 patchin mukana tullut Warfare-moninpeli, mikä on OFP:n MFCTI-modin Mike Melvinin käsialaa ja toi todellisen "MFCTI:n" Armaan. Tämän päivityksen piti olla ekaan Armaan viimeinen, mutta viime jouluna tulikin vielä 1.15 public beta patch eli ainakin vielä yksi virallinen paikka tulee. Näiden korjauksien ja lisäsisällön (sekä lukuisten community-pohjaisten addonien ja modien) jälkeen voin vain todeta että ArmA on melkoisesti kehittynyt alkuperäiseen julkaisuun verrattuna.
Toivottavasti BIS on myös viisastunut ekan julkaisusta sen verran, että malttavat viilata kakkosen hyvään jamaan, ennen kuin menevät sen julkaisemaan.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
21.02.2009 klo 14.46
Miksi tähänkin piti tunkee tota grain filtteriä. :|
Nuo next-gen efektit on kyllä perseestä.
21.02.2009 klo 20.32
Rekisteröitynyt 07.06.2008
22.02.2009 klo 02.15
onko tähän tulossa verkkopeli mahollisuus, vai vaan yksinpeli?
Juu, pc:llä max 32 pelaajaa ja konsoleilla max 16 pelaajaa.
Kirjoita kommentti