Killzone 2 muuttuu ensi kuussa neliulotteiseksi
Killzone 2:sta on julkaisty ylläoleva mainos, joka alkaa pyöriä huomenna ainakin Amerikan televisioissa. Lisäksi mainoksen voi ladata PSN-palvelusta. Pätkä esittelee erityisesti Killzone 2:n pelimoottorin tehokkuutta ja todisteena siitä, että kyseessä on pelikuvaa, samasta mainoksesta julkaistaan PSN:ään ensi kuussa interaktiivinen versio. "Killzone in 4D" -projektissa voi itse ohjailla kameraa kuunnellessaan ohjaajan kommentteja siitä, kuinka mainos toteutettiin.
V2.fi:n peliarvostelussakin oltiin vakuuttuneita Killzone 2:n graafisesta tykityksestä.
Keskustelut (12 viestiä)
Rekisteröitynyt 10.04.2007
20.02.2009 klo 15.08
Ohoh, kuullostaa mielenkiintoselta. Mutta tuleehan se itse pelikin jo ens viikolla
20.02.2009 klo 16.36
Rekisteröitynyt 25.07.2007
20.02.2009 klo 17.10
Hölmöä sinänsä koska neljäs ulottuvuus on perjaatteessa aika.
toi on 4 ulotteinen kuutio(kuvittele tolle samanpituiset sivut ja 90 asteen kulmat)
ja jos aika _OLISI_ 4 ulottuvuus se olisi vain loogista hallita kameraa ja pysäyttää aika kesken animaation jne. millä sinun perjaatteella se on hölmöä?
20.02.2009 klo 17.35
Rekisteröitynyt 02.10.2007
20.02.2009 klo 18.20
Hölmöä sinänsä koska neljäs ulottuvuus on perjaatteessa aika.
toi on 4 ulotteinen kuutio(kuvittele tolle samanpituiset sivut ja 90 asteen kulmat)
ja jos aika _OLISI_ 4 ulottuvuus se olisi vain loogista hallita kameraa ja pysäyttää aika kesken animaation jne. millä sinun perjaatteella se on hölmöä?
Einsteinin 4-ulotteisessa aika-avaruudessa aika on 4. ulottuvuus. Ja toi pätkä jonka pistit nii siinä on vaa tommonen 3-ulotteinen juttu joka vaihtaa muotoaan.
Rekisteröitynyt 04.11.2007
20.02.2009 klo 18.47
20.02.2009 klo 19.16
20.02.2009 klo 19.19
20.02.2009 klo 19.54
20.02.2009 klo 23.17
21.02.2009 klo 05.08
on kyllä täälläkin käyty tää keskustelu ku ps3 fanipojat kehuivat kui niillä on yks ulottuvuus enemmän :P
Me ollaan totuttu, että meillä on aina jotain enemmän ;)
Rekisteröitynyt 09.06.2008
21.02.2009 klo 17.01 1
Ja tämänkin kävin jo täällä ajat sitten läpi. PS3n Cell suoritin teoriassa kykenee laskemaan hyperkuutioiden välisiä suhteita joka on erittäin raskasta mallintaa tavanomaisemmilla suorittimilla. Ja tästä tulee Sonyn "4d graphics" väite. Mutta teoreettisesti on Xboxinkin suorittimella on mahdollista tätä tehdä. Ei vain niin nopeasti/laadukkaasti.
Yksinkertaistettuna matemaattinen vektoriteoreema 4-ulotteisesta kuutiosta:
http://www.youtube.com/watch?v=ccws454YiVM