Joululukemista: Ratchet & Clankin PS3-version synty
Joulukinkkua on hyvä sulatella lukemalla Gamasutran nelisivuinen artikkeli haasteista ja ongelmista, joita tekijät kohtasivat työstäessään Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction -peliä.
Uusi konsoli ja sen mahdollisuudet olivat tietenkin isoin osa pelin tekemistä, mutta paljon muutakin matkan varrella tuli vastaan. Aikataulu oli kiireinen, eikä budjettiakaan ollut niin paljon, kuin edellisiin peleihin. Artikkeli tarjoaa mielenkiintoisen kurkistuksen pelintekemisen kulisseihin.
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 07.12.2007
25.12.2008 klo 13.02
Rekisteröitynyt 25.07.2007
25.12.2008 klo 16.09
Bugs: 16,000
vähän "pyöristettyjä" lukuja =D