Tuorein sisältö

Joululukemista: Ratchet & Clankin PS3-version synty

25.12.2008 klo 13.00 | Luettu: 4657 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Joulukinkkua on hyvä sulatella lukemalla Gamasutran nelisivuinen artikkeli haasteista ja ongelmista, joita tekijät kohtasivat työstäessään Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction -peliä.

Uusi konsoli ja sen mahdollisuudet olivat tietenkin isoin osa pelin tekemistä, mutta paljon muutakin matkan varrella tuli vastaan. Aikataulu oli kiireinen, eikä budjettiakaan ollut niin paljon, kuin edellisiin peleihin. Artikkeli tarjoaa mielenkiintoisen kurkistuksen pelintekemisen kulisseihin.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Wiille oma videopalv... MGS-Kojimalla kaksi ... >

Keskustelut (2 viestiä)

Burbeting

Rekisteröitynyt 07.12.2007

25.12.2008 klo 13.02

Mukavaa lukea välillä tälläistäkin.
lainaa
Ex_Digital

Rekisteröitynyt 25.07.2007

25.12.2008 klo 16.09

Project size: 1000gb
Bugs: 16,000
vähän "pyöristettyjä" lukuja =D
lainaa

Kirjoita kommentti




Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova