Gran Turismo ylsi realismiin neljän PS3:n avulla
Polyphony Digital juhlisti Gran Turismo -pelisarjansa kymmenvuotista taivalta järjestämällä melkoiset pirskeet New Yorkissa. Kotakun mukaan paikalla viini virtasi ja pikkujulkkikset juoruilivat, mutta illan kohokohta oli Polyphonyn järjestämät kaksi Gran Turismo 5 Prologue -pelilaitetta.
Ensimmäinen laitteista heijasti 220-tuumaiselle valkokankaalle autopeliä peräti 3840 x 2160 pikselin tarkkuudella. Temppu tehtiin yhdistämällä neljä PlayStation 3 -konsolia yhteen. Kukin konsoleista laski ruudun neljäsosan tapahtumia, jolloin saavutettiin ennätysmäinen resoluutio konsolipelille.
Toinen laitteista puolestaan tyytyi GT5P:n tavalliseen 1080p-tarkkuuteen, mutta pyöritti peliä 240 kuvan sekuntivauhdilla tavallisen 60 sijaan. Paikalla olleet sarjan ystävät kehuivat pelin näyttävän paikoin kuin tosimaailman videolta ilman minkäänlaista nykimistä tai liikkeen epäpuhtautta.
Keskustelut (41 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.09.2007
20.11.2008 klo 23.04
Rekisteröitynyt 18.09.2008
20.11.2008 klo 23.44
21.11.2008 klo 00.00
Mieluummin 16x PS3:n tehot. Saisi 3840 x 2160 resoluution ja >120fps. Sillä kelpaisi jo pelata. :P
Rekisteröitynyt 15.09.2008
21.11.2008 klo 00.02
"Elikkä seuraavan sukupolven konsoleissa pitää olla 4x PS3:n tehot, se on nyt päätetty. Right?"
Mieluummin 16x PS3:n tehot. Saisi 3840 x 2160 resoluution ja >120fps. Sillä kelpaisi jo pelata. :P
Nii ja revit sen 200+ tuumasen ruudun että siitä on hyötyä
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.11.2008 klo 00.43
21.11.2008 klo 01.43
21.11.2008 klo 08.28 2
Voi teitä pikkusia ja teidän hauskoja kommentteja. Ainoat mitkä tuossa ovat rasituksella pahemmin ovat näytönohjaimet.
Voi sua,
huomaa ettet ole perehtynyt Celliin ollenkaan.
Rekisteröitynyt 28.10.2008
21.11.2008 klo 09.41 2
Yksi nykyaikainen peli-PC olisi ajanut saman asian ja puolet halvemmalla.
Kebabin saat kun näytät samanlaisen PCn :>
21.11.2008 klo 10.17 1
Yksi nykyaikainen peli-PC olisi ajanut saman asian ja puolet halvemmalla.
Kebabin saat kun näytät samanlaisen PCn :>
yhdyn täysin tähän kommenttiin ja lupaan jopa kaksi kipaletta
Rekisteröitynyt 24.07.2008
21.11.2008 klo 10.26 1
Yksi nykyaikainen peli-PC olisi ajanut saman asian ja puolet halvemmalla.
Kebabin saat kun näytät samanlaisen PCn :>
yhdyn täysin tähän kommenttiin ja lupaan jopa kaksi kipaletta
Olis tehnyt kebabia mieli, mutta ainoa pc jonka löysin, ja joka tuohon olis pystynyt, maksoi yli 6000€ :)
21.11.2008 klo 11.00
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.11.2008 klo 11.28
Realismi on siis 3840 x 2160 pikselin tarkkuus.
Varmaan lähinnä se liikkeen sulavuus toisella kokoonpanolla. Ja tämähän perustui paikalla olleiden kertomukseen.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.11.2008 klo 13.18
Voi teitä pikkusia ja teidän hauskoja kommentteja. Ainoat mitkä tuossa ovat rasituksella pahemmin ovat näytönohjaimet.
Voi sua,
huomaa ettet ole perehtynyt Celliin ollenkaan.
Oho, joku pikkuisista yrittää päteä. Pikkuinen on hyvä vain ja kertoo mikä tuossa rasittaa 'oi niin mahtavaa' CELL:ä ja miksi se on vain mahdollista 'oi niin mahtavalla' CELL:llä? :)
Muutenkin tuo peli on niin yksinkertainen että sen voi paloitella tuolla tavalla. Jos tuota yritettäisiin tehdä jossain intensiivisemmissä peleissä, niin tuo ei välttämättä niin vain onnistuisikaan koska verkko vain ei kestäisi. Juuri tuon takia kyseinen peli onkin yksi harvoista peleistä, jotka toimivat 1080p resolla.
Yksi nykyaikainen peli-PC olisi ajanut saman asian ja puolet halvemmalla.
Kebabin saat kun näytät samanlaisen PCn :>
yhdyn täysin tähän kommenttiin ja lupaan jopa kaksi kipaletta
Olis tehnyt kebabia mieli, mutta ainoa pc jonka löysin, ja joka tuohon olis pystynyt, maksoi yli 6000€ :)
Sori en syö kebabia, mutta nykyiset näytönohjaimet pystyvät kumpaankin noista 'ihmeistä'. Harmi vain ettei näytöt pysty.
http://www.hothardware.com/articleimages/Item1197/ut3.png
About 90fps 2560x1600 resolla. Kun nostetaan reso tuonne artikkelin mukaiseen resoluutioon niin lineaarisesti laskettuna se tarkoittaisi sitä että fps olisi 45fps.(Hyppäys tuosta resosta toiseen on noin kaksinkertainen...) Ja nyt kun mietitään millä fps:llä UT3 toimii PS3:lla(30fps) niin meillä jää vielä pelivaraa se 15fps, joka riittänee aivan hyvin.
Tottahan toki tässä oli vasta ensimmäinen kohta ja toisen kohdan varmentaminen onkin hieman vaikeampaa, koska melkeinpä kaikki pelit tahtovat maksimissaan ulostaa sitä 100fps:ää puhumattakaan näytöistä taas. Kuitenkin saatte kotilaskuksi sen miten suuri ero on tuosta 3840x2160 pikselin resoluutiosta alas sinne sinne rupuisiin resoluutioihin, joita PS3 oikeasti pyörittää. Sitten vain vertaatte sitä että miten moninkymmenen kertainen teho on näissä nykyisissä näytönohjaimissa. Voitte hämmästellä ja kummastella miten huono PS3 oikeasti on kun vertaa kunnon PC:n.
Ja kyseisenlaisen PC:n saa valitettavasti alta tonnin, joten tuo 6000€ heittokin oli aika heikkoa. Btw, jos GT5P todella vie suuren osan myös CELL:n tehoista, niin eikös tuo mitä tuossa aikaisemmin todistin tarkoita sitä että nykyiset PC:t ovat neljä kertaa rupuista PS3:sta ja myös rupuista CELL:ä paremmat? Vai olisko sittenkin vain niin ettei CELL teekkään niin hirveästi töitä isommissa resoissa ja suuremmissa FPS:ssä, jolloin siis vain PS3:n näytönohjain on ainakin 4xhuonompi kuin nykyisten PC:n näytönohjaimet? You decide Noob... :)
Ja tuota jos kebabin sijaan saisi pizzaa, niin voisin mielelläni ottaa.
Rekisteröitynyt 24.07.2008
21.11.2008 klo 13.24 2
Ja kyseisenlaisen PC:n saa valitettavasti alta tonnin, joten tuo 6000€ heittokin oli aika heikkoa.
Gimme linkki, päivitän koneeni heti!
Moderaattori
Rekisteröitynyt 13.04.2007
21.11.2008 klo 13.30
Ja kyseisenlaisen PC:n saa valitettavasti alta tonnin, joten tuo 6000€ heittokin oli aika heikkoa.
Gimme linkki, päivitän koneeni heti!
1100 Euron hintaan sain koneen ostettua kesällä johon kuului:
Intel Q9450
4gb OCZ DDR2 ram
2x Club 3D ATI Radeon HD4850 Crossfire X
Lisäksi emolevy P5Q-E (säästää sähköä ja selvää rahaa EPU-piirillä!) ja teran kovalevy.
Sinänsä aika piristävää katsoa tuo Deneidezin linkki, että näissä korteissa riittää vielä puhtia ihan hyvin, eikä ole tarvinnut vielä kellottaa. :)
21.11.2008 klo 14.04
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.11.2008 klo 14.15
Ei herttileeri. Deneidez on jo lähempänä kolmeekymmentä kuin kahtakymmentä ja jaksaa silti itkeä foorumeilla siitä miten paskoja konsolit on vaikka ei edes omista mokomia. Ei luulisi silloin edes kiinnostavan ja vaikka kiinnostaisikin niin luulisi jonkinsortin itsekunnioitusta olevan ettei lähe tollasia leegoinsinööri juttujaan viljelemään joka saakelin väliin. Hommaisit jotain muutakin sisältöä elämääsi. Jättäisit vaikka ne pizzat vähemmälle niin voisit saada vaikka jonkun pitämään sut loitolla näiltä foorumeilta.
Pitäähän näitä pikkuisia sivistää. Sitäpaitsi koska alalla olen niin pitäähän miun tietää jotain näistä ja nämä pienet väittelyt foorumeilla sekä uutisten kommenteissa pakottaa etsimään tietoa, jos moista ei ole ja näinollen sivistävät aika kivasti. Boonuksena vielä muutkin saavat pientä sivistystä. :)
21.11.2008 klo 15.29
Edes GTA4:ää ei PS3:lla pystytty toteuttamaan teräväpiirtona Sonyn lähettämien superkoodareiden ja puolen vuoden ylimääräisestä kehitysajasta ja huolimatta. Xbox360:lla GTA4:n toteuttaminen teräväpiirtoresoluutiolla ei tuottanut pienintäkään ongelmaa.
21.11.2008 klo 15.54
Edes GTA4:ää ei PS3:lla pystytty toteuttamaan teräväpiirtona Sonyn lähettämien superkoodareiden ja puolen vuoden ylimääräisestä kehitysajasta ja huolimatta. Xbox360:lla GTA4:n toteuttaminen teräväpiirtoresoluutiolla ei tuottanut pienintäkään ongelmaa.
Eipä sen paremmin mene mopo boxillaakaan:
Halo 3 = 1152×640 (no AA)
Ninja Gaiden 2 = 1120×585 (2xAA)
Call of Duty 3 = 1040×624 (2xAA)
Call of Duty 4 = 1024×600 (2xAA)
Conan = 1024×576 (no AA)
Don King Prizefighter = 1024×630 (2xAA)
Elder Scrolls IV: Oblivion = 1024×600 (2xAA)
Perfect Dark Zero = 1152×640 (no AA)
Project Gotham Racing 3 = 1024×600 (2xAA)
Tomb Raider Legend = 1024×600 (2xAA)
Tomb Raider Underworld = 1024×576 (2xAA)
21.11.2008 klo 15.55
Cellin piti mahdollistaa allistyttävän huippurealistiset superpelit, mutta lupaukset ja todellisuus eivät milloinkaan kohdanneet.
Edes GTA4:ää ei PS3:lla pystytty toteuttamaan teräväpiirtona Sonyn lähettämien superkoodareiden ja puolen vuoden ylimääräisestä kehitysajasta ja huolimatta. Xbox360:lla GTA4:n toteuttaminen teräväpiirtoresoluutiolla ei tuottanut pienintäkään ongelmaa.
aivan ja gta 4 xboxilla taisi lagata aivan vitusti kun hieman suurempaa actionia oli ruudussa, Mahtava laite tosiaan.
Kun taas minun pleikkarilla gta 4 pyörii ihan sillä 1080-resoluutiolla todella hyvin.
Huom! Grand theft auto 4 olisi ollut paljon monipuolisempi/isompi kuin se nyt on, mutta xbox 360 DvD:n raja tuli vastaan ja sen takia pelistä tuli aiempaa pienempi, onneksi kuitenkin siitä tuli Yksi tämän vuoden parhaimmista peleistä.
21.11.2008 klo 15.55
How To Run Crysis At 60 FPS On High Settings
http://www.cinemablend.com/games/How-To-Run-Crysis-At-60-
21.11.2008 klo 16.00 1
21.11.2008 klo 16.07 1
Etenkään 7800/7900GTX tason korteilla oli sitten quad Sli:tä tms.
Rekisteröitynyt 11.10.2008
21.11.2008 klo 18.19
Cellin piti mahdollistaa allistyttävän huippurealistiset superpelit, mutta lupaukset ja todellisuus eivät milloinkaan kohdanneet.
Edes GTA4:ää ei PS3:lla pystytty toteuttamaan teräväpiirtona Sonyn lähettämien superkoodareiden ja puolen vuoden ylimääräisestä kehitysajasta ja huolimatta. Xbox360:lla GTA4:n toteuttaminen teräväpiirtoresoluutiolla ei tuottanut pienintäkään ongelmaa.
4 boxilla saisi jo tuuletinorkesterin aikaiseksi. Eli X0_on_mopo. Aahahahahahahha feel pwnd fanipoikapoika?
220 tuumaa on aika paljon. :E Kovinkaan moni sellaisella kotonaan pelaa. :Ddf
Rekisteröitynyt 28.10.2008
21.11.2008 klo 19.27
21.11.2008 klo 19.49
oikeesti, ei kannata puhua siitä cellistä mitään ennenkun 2-3 vuoden kuluttua, sehän on yksi maailman tehokkaimmista prosessoreista (TÄMÄ ON FAKTA! uliskaa mitä ulisette) turha tulla inisemään ellette Cellille osaa operoida :) odotellaan pojat ja xbotit, odotellaan..
Niin ne Sonylla väittää! Mutta itse ala on toista mieltä.. Koittakaa ymmärtää että niitä lähteitä niille "faktoille" on muitakin kuin Sony!
21.11.2008 klo 21.01
Edes GTA4:ää ei PS3:lla pystytty toteuttamaan teräväpiirtona Sonyn lähettämien superkoodareiden ja puolen vuoden ylimääräisestä kehitysajasta ja huolimatta. Xbox360:lla GTA4:n toteuttaminen teräväpiirtoresoluutiolla ei tuottanut pienintäkään ongelmaa.
Eipä sen paremmin mene mopo boxillaakaan:
Haze: 576p
COD4: 600p
Alone in the Dark: 630p
Call of Duty 3: 620p
Conan: 576p
Dark Sector: 640p
Soul Calibur IV: 576p
jne jne...
mutta:
GTA4 (XBOX360): 720p
GTA4 (PS3): 600p
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.11.2008 klo 21.07
Sovittaisiinko tässä nyt niin, että tästä hetkestä alkaa konsolisodan viikonlopun yli jatkuva tulitauko, koska tämä väittely on paitsi turhaa, myös masentavaa luettavaa.
21.11.2008 klo 21.19
gta 4 xboxilla taisi lagata aivan vitusti kun hieman suurempaa actionia oli ruudussa, Mahtava laite tosiaan.
Kun taas minun pleikkarilla gta 4 pyörii ihan sillä 1080-resoluutiolla todella hyvin.
Sinunkin pleikallasi GTA IV pyörii 1152x640 (640p) resoluutiolla ja ruudunpäivitys on todistetusti huomattavasti huonompi kuin boxilla. Eli on boxi sitten mahtava laite tai ei, niin ainakin siinä on enemmän potkua kuin sinun pleikka 3:ssa.
21.11.2008 klo 22.24
Playstation 3
Cars Mater-National = 1920x1080
Conflict: Denied Ops = 960x1080
FaceBreaker = 960x1080
Fifa Street 3 = 1920x1080
Full Auto 2 = 1920x1080
GT5 Prologue = 1080p mode is 1280x1080 in-game while the garage/pit/showrooms are 1920x1080.
Incredible Hulk = 960x1080
Kung Fu Panda = 960x1080
Lair = 800x1080 - AA buffers are merged to produce 1600x1080 for further scaling
LEGO: Indiana Jones = 960x1080
Marvel: Ultimate Alliance = 1920x1080
NBA07 = 1920x1080
NBA08 = 1920x1080
NBA Street Home court = 1920x1080
Pirates des Caraibes = 768x1080
Ridge Racer 7 = 1920x1080
Transformers = 960x1080
Virtua Tennis 3 = 1920x1080
World Series Of Poker 2008 = 1920x1080
1942: Joint Strike = 1920x1080
Blast Factor = 1920x1080
Calling All Cars = 1920x1080
Echochrome = 1920x1080
Elefunk = 1920x1080
Go Puzzle = 1920x1080
GTHD = 1440x1080 - Vehicle selection is rendered at 1920x1080
High Velocity Bowling = 1920x1080
Locoroco Cocoreccho = 1920x1080
Mainichi Issyo = 1440x1080
Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080
Rocketmen = 1920x1080
Rub'a'dub = 1600x1080
Snakeball = 1280x1080
Stardust HD = 1280x1080
Sudoku = 1920x1080
Super Rub-a-Dub = 1600x1080
Tekken 5 Dark Ressurection = 1920x1080
Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280x1080 to 1920x1080)
Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920x1080
---------------------------------------
Xbox 360
Fifa Street 3 = 1920x1080
NBA Street Home court = 1920x1080
Virtua Tennis 3 = 1920x1080
Boogie Bunnies = 1920x1080
21.11.2008 klo 22.27
Digital Foundry, a company that makes video capture hardware, has had their experts look at the graphics in the Killzone 2 multiplayer beta and has declared them an "undisputed winner."
"Graphically, Killzone 2 is an undisputed winner. Initially it does look rather blurry. Yes, this is in part down to the quincunx anti-aliasing, but it’s mostly due to the motion blur. I’m not a fan of blurring in video games, but the entire range of techniques used in Killzone 2 combines to create a look and feel that is entirely its own, deeply immersive, and - in the heat of battle - brutal, visceral and quite unlike any other game."
This certainly mirrors our experiences with the game as it is definitely one of the finest looking titles in development.
"The motion blur, the post-processing, the lighting, the shadows, the animation of your player’s movements… all of it is geared towards a closer emulation of reality. That, combined with the absolutely brutal action, bodes well for the final game and I have really high hopes for the single-player campaign where the full power of this engine can really be unleashed."
Rekisteröitynyt 24.07.2008
21.11.2008 klo 22.28 1
Ja kyseisenlaisen PC:n saa valitettavasti alta tonnin, joten tuo 6000€ heittokin oli aika heikkoa.
Gimme linkki, päivitän koneeni heti!
1100 Euron hintaan sain koneen ostettua kesällä johon kuului:
Intel Q9450
4gb OCZ DDR2 ram
2x Club 3D ATI Radeon HD4850 Crossfire X
Niin, mitä sitten? Et sä tolla koneella pyöritä edes 3D-shakkia 240fps 3840 x 2160 resolla. Ja toisekseen maksot hivenen niinku liikaa koneestas ;)
Ja neoncat, missä se linkki viipyy? Koneita löytyy tonnin pintaan jotka kyllä pystyy tuohon resoon (esim. omani) mutta aivan eriasia se on miten sillä samalla resolla sitten pelit pyörii, ja vielä tollasella fps:llä.
21.11.2008 klo 22.28 1
Guerrilla Games have made an absolute red hot go of trying to match up to the incredible CG footage shown in 2005. Because undoubtedly, when you first hop into the small scale beta currently doing the rounds, the first thing you notice (and by notice IGN means the synapse connected to your retina splinters into a thousand microscopic pieces) is Killzone 2's mighty visual prowess.
Yes, the game firmly adheres to the now out of vogue palette of gritty greys and such like, but really, technically, no first person shooter IGN has played can compete on an even keel. The texture work is crisp and detailed, and the player animations (of both yourself in the first person and everyone else on the map) are a true revelation, immediately giving Killzone 2 a high production feel from the outset.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.11.2008 klo 22.42
Ja kyseisenlaisen PC:n saa valitettavasti alta tonnin, joten tuo 6000€ heittokin oli aika heikkoa.
Gimme linkki, päivitän koneeni heti!
1100 Euron hintaan sain koneen ostettua kesällä johon kuului:
Intel Q9450
4gb OCZ DDR2 ram
2x Club 3D ATI Radeon HD4850 Crossfire X
Niin, mitä sitten? Et sä tolla koneella pyöritä edes 3D-shakkia 240fps 3840 x 2160 resolla. Ja toisekseen maksot hivenen niinku liikaa koneestas ;)
Ja neoncat, missä se linkki viipyy? Koneita löytyy tonnin pintaan jotka kyllä pystyy tuohon resoon (esim. omani) mutta aivan eriasia se on miten sillä samalla resolla sitten pelit pyörii, ja vielä tollasella fps:llä.
Kai luit uutisen OIKEIN? Tuota GT5P:tä pyöritettiin ensin 3840x2160 resolla ja sitten 1080p-tarkkuudella 240fps. Et todellakaan voinut olla tosissasi että uskoit neljän PS3:n pyörittävän tuota 3840x2160 ja 240fps? Jooh... Trolleja ei saisi ruokkia.
22.11.2008 klo 00.20
Niin, mitä sitten? Et sä tolla koneella pyöritä edes 3D-shakkia 240fps 3840 x 2160 resolla. Ja toisekseen maksot hivenen niinku liikaa koneestas ;)
ArmATrolli se aina vaan jaksaa olla oma säälittävä itsensä. Milloinkohan se trolliressukka oppii, että tiedon, sivistyksen ja älyn puutetta ei voi paikata tuollaisella vähämielisellä lässytyksellä.
22.11.2008 klo 03.57
1080p pelit:
Playstation 3
Cars Mater-National = 1920x1080
Conflict: Denied Ops = 960x1080
FaceBreaker = 960x1080
Fifa Street 3 = 1920x1080
Full Auto 2 = 1920x1080
GT5 Prologue = 1080p mode is 1280x1080 in-game while the garage/pit/showrooms are 1920x1080.
Incredible Hulk = 960x1080
Kung Fu Panda = 960x1080
Lair = 800x1080 - AA buffers are merged to produce 1600x1080 for further scaling
LEGO: Indiana Jones = 960x1080
Marvel: Ultimate Alliance = 1920x1080
NBA07 = 1920x1080
NBA08 = 1920x1080
NBA Street Home court = 1920x1080
Pirates des Caraibes = 768x1080
Ridge Racer 7 = 1920x1080
Transformers = 960x1080
Virtua Tennis 3 = 1920x1080
World Series Of Poker 2008 = 1920x1080
1942: Joint Strike = 1920x1080
Blast Factor = 1920x1080
Calling All Cars = 1920x1080
Echochrome = 1920x1080
Elefunk = 1920x1080
Go Puzzle = 1920x1080
GTHD = 1440x1080 - Vehicle selection is rendered at 1920x1080
High Velocity Bowling = 1920x1080
Locoroco Cocoreccho = 1920x1080
Mainichi Issyo = 1440x1080
Pixel Junk Monsters/Racers/Eden = 1920x1080
Rocketmen = 1920x1080
Rub'a'dub = 1600x1080
Snakeball = 1280x1080
Stardust HD = 1280x1080
Sudoku = 1920x1080
Super Rub-a-Dub = 1600x1080
Tekken 5 Dark Ressurection = 1920x1080
Wipeout HD = dynamic-framerate-dependent 1080p framebuffer (1280x1080 to 1920x1080)
Wolf of the Battlefield: Commando 3 = 1920x1080
---------------------------------------
Xbox 360
Fifa Street 3 = 1920x1080
NBA Street Home court = 1920x1080
Virtua Tennis 3 = 1920x1080
Boogie Bunnies = 1920x1080
Yrität epätpivoisesti todistella PS3:n olevan grafiikan supermylly listaamalla noita PSN-minipelejäsi, mutta et kykene selittämään miksi PS3:n GTA4:ää ei ollut mahdollista toteuttaa 1080p:nä tai edes samalla 720p -natiiviresoluutiolla kuin Xbox360-versiokin. Sonyn koodarit olivat projektissa mukana ja kehitysaikaa oli riittävästi. Et siis voi syyttää sen enempää osaamisen kuin ajankaan puutettakaan.
Minäpä kerron syyn grafiikoiltaan X360-versiota heikompaan PS3-GTA4:ään. PS3:n vääntö loppui kesken, mopo kun on. Heh heh! Hyväksy faktat :)
Rekisteröitynyt 22.09.2008
22.11.2008 klo 11.55
Tähän vielä lisäisin, että x0-fanit näyttäisivät suurin osa olevan peikkometsän asukkaita.
22.11.2008 klo 13.17
22.11.2008 klo 15.35
Eiköhän tuo GTA IV:n toimivuus eri alustoilla ole ihan Rockstarista kiinni eli heidän mokansa kuten EA:n 2007 vuoden urheilupelit esim. Madden. Jos ei osaa niin ei osaa, ehkä vitonen väännetään sitten jo paremmin, kun on opeteltu ensin koodaamaan näille uusille laitteille.
No siinäpä se, kun se ei ole Rockstarin osaamattomuudesta kiinni. Sony lähetti omat insinöörinsä auttaamaan GTA IV optimoinnissa koko päiväisesti ja aikaakin kyllä riitti, kun annettiin vielä 6kk ylimääräistä. Jos Sonyn omat insinööritkään ei osaa, niin miten ne "piilevät supertehot" sitten esiin kaivetaan? (Ei mitenkään).
23.11.2008 klo 00.16
"Elikkä seuraavan sukupolven konsoleissa pitää olla 4x PS3:n tehot, se on nyt päätetty. Right?"
Mieluummin 16x PS3:n tehot. Saisi 3840 x 2160 resoluution ja >120fps. Sillä kelpaisi jo pelata. :P
Nii ja revit sen 200+ tuumasen ruudun että siitä on hyötyä
Videotykki :)
23.11.2008 klo 02.16
ps3onmopo!ps3onmopo!ps3onmopo!
x0onmopo!x0onmopo!x0onmopo!
MMmm...kun tuntuu hyvältä haukkua fanipoikia.
PS: Juu kyllähän tollane GT5P nautinto kelpais :D Ratti ja polkimet siihen viel päälle Solberg penkin kera. =)
Kirjoita kommentti