PC:n Mirror's Edge saa fysiikkaparannuksen
DICE ilmoitti taannoin Mirror's Edgen PC-version myöhästyvän. Pelaajille tämä oli kuitenkin tällä kertaa ehdottomasti hyvä asia, sillä grafiikan kohentamisen ohella peliin lisätään tuki nVidian PhysX-fysiikkamoottorille. PC-pelaajat pääsevät putoilemaan kerrostalojen katoilta konsolitovereitaan huomattavasti realistisemmin pelin ilmestyessä tammikuussa, kertoo Kotaku.
Keskustelut (14 viestiä)
20.11.2008 klo 21.05
Peli suorastaan kerjää käyttäjien luomaa sisältöä.
Rekisteröitynyt 22.01.2008
20.11.2008 klo 21.06
Rekisteröitynyt 03.01.2008
20.11.2008 klo 21.21
Rekisteröitynyt 22.04.2007
20.11.2008 klo 21.25
Ja miten PhysX toimii ATi/AMD korteilla?
Ei se toimikkaan OHOHOHOHOHOHH
Rekisteröitynyt 20.11.2008
20.11.2008 klo 21.27
Rekisteröitynyt 26.09.2007
20.11.2008 klo 23.03
Rekisteröitynyt 11.10.2007
21.11.2008 klo 00.51
21.11.2008 klo 02.26
Rekisteröitynyt 11.04.2007
21.11.2008 klo 08.49
21.11.2008 klo 09.43
Kellään tietoa, että mikä biisi tuolla taustalla soi?
Joku remix lisa miskovskyn kappaleesta still alive.
Moderaattori
Rekisteröitynyt 18.05.2007
21.11.2008 klo 15.57
21.11.2008 klo 17.34
Rekisteröitynyt 10.04.2007
21.11.2008 klo 21.24
Tämä ei tietenkään muuta sitä karua tosiasiaa, että pelin pituus on viisi (5) tuntia. Eli se on sitten kympin tunnista. Rahat tiskiin, olkaa hyvä.
21.11.2008 klo 21.48
Pointti oli siis se, että noin yleensä viiden tunnin peleistä pyydetään 5-20€ eikä suinkaan 50€. Portalilla, esimerkiksi, on hyvin paljon uudelleenpeluuarvoa, mutta pelin hinta on osana Steamin Orange Boxia jotain 7€, ja erilleen 15€. Poikkeuksen muodostavat tietenkin sellaiset moninpeliin keskittyvät pelit kuten CoD4, joiden yksinpeli kestää vain 5h. Mirror's Edgessä ei ole moninpeliä, eikä siinä ole mitään muutakaan mikä oikeuttaisi tuon 50€ hinnan. Peli kuuluu selvästi Portalin ja Half-Life episodien kanssa tuonne 15€ hintaluokkaan.
Joten, se on sitten kympin tunti. Kyllä EAn kelpaa!