101 hassua pikkufaktaa peleistä
GamesRadar on listannut 101 faktaa, joilla voi hämmästyttää kavereita ravintolaillassa - varsinkin, jos he sattuvat olemaan
kiinnostuneita videopeleistä. Tässä muutamia poimintoja listalta:
- Leonin nahkatakin kohtalo Resident Evil 4:ssä selviää pelin PS2-versiossa: Adan sivutehtävässä on kyläläinen, jolla on se päällään
- Grand Theft Auto 3:sta poistettiin yksi hahmo 9/11-hyökkäysten vuoksi. Kyseessä oli koditon Darkel, joka antoi pelaajalle rakennusten pommitustehtäviä
- Ennenkuin Bioshockin suunnittelijat päätyivät pikkusisko-hahmoon, olivat adamia keräävät olennot myyriä ja 50-luvun robotteja
- Driv3r-pelistä löytyy GTA: Vice Cityn päähahmoa parodioiva hahmo ja GTA3:sta taas Driverin päähahmoa parodioiva hahmo
- Devil May Cryn piti olla alunperin jatkoa Resident Evilille
- Final Fantasy VII suunniteltiin alunperin Nintendo 64:lle
- Final Fantasy sai nimensä siitä, että sen piti olla Squaren vihoviimeinen peli huonosti menestyneiden Rad Racerin ja World Runner 3D:n jälkeen
- Silent Hill 4:n ei pitänyt olla Silent Hill -peli, vaan oma pelinsä nimeltä 'The Room'. Päätös muutoksesta syntyi Silent Hill -tuottaja/säveltäjän mukaantulon myötä
- Super Nintendon Super Mario Worldia ohjelmoitiin 29000 tuntia
Käykääpä lukemassa muutkin!
Keskustelut (6 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.02.2008
17.11.2008 klo 23.35
18.11.2008 klo 00.54
Voiko olla mahdollista, että noin paljon? No, laadun perusteella hyvinkin voi olla, ei ainuttakaan bugia tai suunnitteluvirhettä pelissä.
18.11.2008 klo 02.15
"-Super Nintendon Super Mario Worldia ohjelmoitiin 29000 tuntia"
Voiko olla mahdollista, että noin paljon? No, laadun perusteella hyvinkin voi olla, ei ainuttakaan bugia tai suunnitteluvirhettä pelissä.
tuota itse oon kyllä huomannu pari.. :D mutta niiden löytämiseksi toi tunti määrä tuskin riittäis..: D
Rekisteröitynyt 23.04.2007
18.11.2008 klo 03.49
Rekisteröitynyt 24.04.2007
18.11.2008 klo 14.02
Sama dogi kolmossa..?
Rekisteröitynyt 26.09.2008
18.11.2008 klo 22.34