Fallout 4 on tulossa
Fallout 3:n ollessa nyt kuumin peruna pelimarkkinoilla, on Bethesda mennyt pulisemaan jo jatkosta - varma hitti kun on kyseessä. Joystiqin mukaan kymmenen vuoden odotus edelliseen Falloutiin oli liian pitkä ja jatko aietaan työstää nopeammalla tahdilla. Falloutin maailmaan päästään siis taas uudestaan varmasti ennen vuotta 2018!
Keskustelut (19 viestiä)
Rekisteröitynyt 29.05.2007
24.10.2008 klo 19.02
Rekisteröitynyt 08.08.2007
24.10.2008 klo 19.02
Doctor Whon Tardiksella?
E: Korjattiin
24.10.2008 klo 19.03
Vähän kyllä vaikuttaa mahdottomalta tavoitteelta, nyt kun jo eletään vuotta 2008. Taisivat alkuperäisessä uutisessa puhua vuodesta 2018, jolloin olisi kulunut sama 10 vuotta mitä oli Fallout 2:n ja Fallout 3:n välissä.
Sori oli pakko....
24.10.2008 klo 19.04
Rekisteröitynyt 11.04.2007
24.10.2008 klo 19.10
24.10.2008 klo 19.16
Ehkäpä joku muutti sen sieltä! O_O
Mahdoton ajatus.
Rekisteröitynyt 23.10.2008
24.10.2008 klo 20.21
24.10.2008 klo 21.50
Rekisteröitynyt 10.04.2007
25.10.2008 klo 00.24
25.10.2008 klo 01.57
Rekisteröitynyt 11.04.2007
25.10.2008 klo 09.06
Itsehän luen Fallout 3:n fallout tacticsin ja fallout brotherhoodin luokkaan, todellista jatko-osaa odotellessa :
Kuten myös. Ei nelonenkaan jaksa kiinnostaa jos sekin konsoliraiskataan ja tehdään sopivaksi yksinkertaisille ihmisille.
25.10.2008 klo 12.25
Itsehän luen Fallout 3:n fallout tacticsin ja fallout brotherhoodin luokkaan, todellista jatko-osaa odotellessa :
Kuten myös. Ei nelonenkaan jaksa kiinnostaa jos sekin konsoliraiskataan ja tehdään sopivaksi yksinkertaisille ihmisille.
nykyään vaan kaikki pelit konsoli raiskataan.. :(
25.10.2008 klo 14.03
Rekisteröitynyt 01.08.2007
25.10.2008 klo 15.43
noooh laita hardille se fallout kolmoses ni kyl noi jampat aika ikävästi ampuu ja kauas....
Ehkäpä tuo nyt ei ole sitä mitä UnReal haki.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
25.10.2008 klo 16.07
Biowarella on juuri hyvä systeemi kehittää heidän uusin tuotoksensa (Dragon Age: Origins) PC:lle sekä konsoleille eli simppelisti tehdään peli PC:lle ja konsoliversioiden kohdalla mietitään mitä kaikkea poistetaan, jotta konsoli jaksaisi pyörittää peliä. Bethesdan laiskimukset saisi itsekin tehdä näin, että normipelaajien lisäksi fanitkin olisivat tyytyväisempiä.
27.10.2008 klo 10.59
Urh. Tämä ei ole se pelisarja, mitä pitää alkaa tekemään liukuhihnalta!
Katopa huviksesi kuinka paljon oli aikaa f1 ja f2 välillä ;) Se siitä liukuhihnamaisuudesta.
Kuten myös. Ei nelonenkaan jaksa kiinnostaa jos sekin konsoliraiskataan ja tehdään sopivaksi yksinkertaisille ihmisille.
Älä valita. Itsensä pc-pelaajat on tähän jamaan saannut wareemalla joka ainoan pelin. Ei pc:lle kannata enää tehdä yksinpelejä;)
05.11.2008 klo 16.01
Kuten myös. Ei nelonenkaan jaksa kiinnostaa jos sekin konsoliraiskataan ja tehdään sopivaksi yksinkertaisille ihmisille.
Älä valita. Itsensä pc-pelaajat on tähän jamaan saannut wareemalla joka ainoan pelin. Ei pc:lle kannata enää tehdä yksinpelejä ;)
Nyt ei ollut kyse warettamisesta ja pc-pelien tekemisen kannattamattomuudesta tai muusta politiikasta. (Sitä paitsi Fallout 3:han tehtiin myös PC:lle joten argumenttisi on irrelevantti.)
UnReal puhui nyt pelimekaniikan ongelmista, eli pc-version kököstä toiminnasta johtuen siitä että peli on tehty konsoleiden vaatimuksia silmällä pitäen ja sitten käännetty PC:lle.
Apples and oranges.
09.11.2008 klo 12.07
19.11.2008 klo 13.50
Nyt ei ollut kyse warettamisesta ja pc-pelien tekemisen kannattamattomuudesta tai muusta politiikasta. (Sitä paitsi Fallout 3:han tehtiin myös PC:lle joten argumenttisi on irrelevantti.)
UnReal puhui nyt pelimekaniikan ongelmista, eli pc-version kököstä toiminnasta johtuen siitä että peli on tehty konsoleiden vaatimuksia silmällä pitäen ja sitten käännetty PC:lle.
Apples and oranges.
No täh. Ihan oikeassahan hehe oli.
Pelimekaniikan ongelmat johtuvat juuri kiireestä ja konsolien rajoituksista. Jos peli olisi ollut kannattavaa tehdä puhtaasti PClle ja julkaista vasta kun se on saatu viimeisen päälle valmiiksi, olisi moiset ongelmat varmasti vältetty.
Uskaltaisin väittää että suurin yksittäinen syy kannattamattomuuteen on juuri pelien "warettaminen".