Blizzardin verkkokaupassa ongelmia
Blizzardin verkkokaupasta on löytynyt ongelma, joka estää rahojen palauttamisen esimerkiksi netistä ostetun pelin epäonnistuneen latauksen jälkeen. Tämän sai kokea Zach-niminen Diablo II -ostaja, jonka lataus katkesi kahdesti, jonka jälkeen Blizzard kehotti miestä ostamaan pelinsä kaupasta. Zach teki kuten neuvottiin, mutta seuraavassa luottokorttilaskussa näkyi kuitenkin kaksi tyhjään johtanutta verkkokauppaostosta.
Blizzardilta ilmoitettiin, että he olisivat valmiita palauttamaan Zachin rahat, mutta eivät pysty näin tekemään, sillä heidän verkkokauppajärjestelmänsä ei ymmärrä rahan palautusta. Asiaa käsitellyt The Consumerist antoi Zachille neuvon kääntyä pankkinsa puoleen, joka hoitaa rahojen palautuksen välittömästi ja perii saatavat myöhemmin Blizzardilta.
Loppu hyvin, kaikki hyvin, mutta melko erikoista, ettei näin suuren yrityksen verkkokauppaan ole nähty tarpeelliseksi lisätä mahdollisuutta kaupan purkuun ja rahojen palautukseen. Lisäksi on kenties kunnioitettavaakin, ettei vastaavaa tilannetta ole aiemmin verkkokaupan historiassa tullut vastaan.
Keskustelut (2 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.09.2008
14.10.2008 klo 23.17
Rekisteröitynyt 11.10.2007
15.10.2008 klo 10.23