Tuorein sisältö

Näin väsättiin MGS4:n hahmot

20.09.2008 klo 20.00 | Luettu: 8474 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen


Softimagen sivustolla on pitkähkö artikkeli pelintekemisen teknisemmästä puolesta. Pelin 3d-maailmaa työstettiin parhaimmillaan 100 ihmisen voimin ja Softimage toimitti sitä varten ohjelmiston.

Sivusto kertoo kiitettävän yksityiskohtaisesti työnkulun etenemisen luonnoksista valmiiksi hahmoiksi Metal Gear Solid 4 -peliin.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Seksikäs cylon Spide... Varoitus: maailman a... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (9 viestiä)

Stormtrooper

Rekisteröitynyt 24.11.2007

20.09.2008 klo 20.11

oon se XSI
lainaa
zergbur

Rekisteröitynyt 07.08.2007

20.09.2008 klo 20.20

On se kyllä niin hienoo tuo 3D-mallintaminen että huh.
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

20.09.2008 klo 20.26

zergbur kirjoitti:
On se kyllä niin hienoo tuo 3D-mallintaminen että huh.


100 ihmistä kimpussa, niin sanon kans että huh...
lainaa
Sandaali_

20.09.2008 klo 20.40

100 ihmistä? Partakarva kerrallaan ihmiset, partakarva kerrallaan...
lainaa
xbotithaisee

Rekisteröitynyt 24.07.2008

20.09.2008 klo 21.06

Sandaali_ kirjoitti:
100 ihmistä? Partakarva kerrallaan ihmiset, partakarva kerrallaan...


Repesin :D
lainaa
Ilomieli

Rekisteröitynyt 10.04.2007

20.09.2008 klo 22.27

Niin, eikö herra Snaken viiksissä pitäny olla enemmän polygoneja kuin MGS3:n hahmoissa?
lainaa
Tillu

Rekisteröitynyt 30.03.2007

21.09.2008 klo 01.17

Enemmän polygoneja kuin MGS3:n vartijoissa.
lainaa
Neoncat

Rekisteröitynyt 10.04.2007

21.09.2008 klo 09.58

Tillu kirjoitti:

Ilomieli kirjoitti:

Niin, eikö herra Snaken viiksissä pitäny olla enemmän polygoneja kuin MGS3:n hahmoissa?

Enemmän polygoneja kuin MGS3:n vartijoissa.

Epäilen hieman tätä väitettä sillä snaken viiksissä on noin 30-40 polygonia ja tuolla määrällä ei oikein saada mitään erikoista aikaiseksi.
(Jonka joku voi laskea ihan itsekin tuosta kuvasta ->
http://www.softimage.com/products/xsi/customer_stories/me )

Kuva hepusta, josta on kyse:
http://wirelessdigest.typepad.com/photos/uncategorized/me

Ja sitten vertailukuvat:

http://www.jongl.de/benchmark1.gif
(34 polygonia)

http://i16.photobucket.com/albums/b21/slashesc/zoe_presen
(225)

http://members.lycos.nl/jonim8or/images/lowface/tris.jpg
(634 polygonia)

http://ninkuka.com/ninkuka/images/current%20project/10%20
(726)

Eli sekin on vain hypeä olemattomista asioista hypen perään. ;)
lainaa
Tillu

Rekisteröitynyt 30.03.2007

21.09.2008 klo 10.36

Tämä väite sijoittuu takaisin vuoteen 2005, jolloin pelin teko ei ollut päässyt edes kunnolla alkuunsa.

http://www.youtube.com/watch?v=Ysa8zof4Hfw

Mulle tekniikkaliirumlaarum, ja se montako polygonia minkin missä on, on yhdentekevää jos lopputulos on noinkin näyttävää. TUS:n boardilla oli asiasta pitemmän puoleista keskustelua, mutta saitin foorumi on ollut huollettavana useamman päivän.


";)"
lainaa

V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova