Tuorein sisältö

Dead Space hukkaa painovoiman

09.09.2008 klo 15.00 | Luettu: 13018 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Dead Space -kauhupelistä iso osa tapahtuu nollapainovoimassa, mikä tuo FPS-maailmaan uuden ulottuvuuden. Alla oleva video esittelee tätä ominaisuutta.



Sama traileri parempilaatuisena täällä.

V2.fi | Manu Pärssinen
< Näin onnistuu Xbox 3... Duke Nukem - The Mov... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (12 viestiä)

KapteeniK-di

Rekisteröitynyt 17.04.2007

09.09.2008 klo 16.30

Heh... tosi asiantuntijoita. Olivat oikeen NASAn ja JPLn webisivuilta ottaneet selvää paljonko pää tai käsi painaa nollapainovoimassa.
lainaa
Waari

Rekisteröitynyt 12.04.2007

09.09.2008 klo 16.35

Super Mario Galaxy meets FPS
lainaa
epätietoinen

09.09.2008 klo 16.49

Mitä toi FPS tarkottaa?
lainaa
i30

09.09.2008 klo 16.50

Odotukset on korkealla :)
lainaa
asdasd

09.09.2008 klo 16.57

epätietoinen kirjoitti:
Mitä toi FPS tarkottaa?


First Person Shooter
lainaa
jonny_boy

Rekisteröitynyt 24.02.2008

09.09.2008 klo 17.39

Frags per second
lainaa
Gmith

Rekisteröitynyt 03.07.2008

09.09.2008 klo 19.03

Ei kyl kovin FPS:ltä vaikuta, mutta mielenkiintoselta kuitenki :P
lainaa
lolpox

09.09.2008 klo 20.09

Nabit! Se on Frames Per Second.
lainaa
niggaplease

09.09.2008 klo 20.45

lolpox kirjoitti:
Nabit! Se on Frames Per Second.

Myös first person shooter Nab!
lainaa
spaz

09.09.2008 klo 20.57

Dead Space varasti juuri Futuremarkin Shattered Horizonin idean. :D
lainaa
prkl

17.09.2008 klo 14.42

ei tää oo FPS peli vaan TPS!
lainaa
Kopiovastaava

06.11.2008 klo 14.51

sieltähän tuli se fixiidi idea!
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova