Wrath of the Lich King kyykyttää tehokkaankin näytönohjaimen
World of Warcraftin tällä hetkellä beta-testivaiheessa oleva lisäosa Wrath of the Lich King tuo lukuisten muiden uudistusten mukana myös kohennusta pelin grafiikkaan. Hahmoille ja rakennuksille lankeaa nyt huomattavasti aiempaa aidommat, reaaliajassa lasketut varjot. Lisäksi maaston yksityiskohtia kohennetaan lisäämällä mm. pienkasvustoa hahmojen jalkojen juureen.
PC Games Hardware on verrannut alkuperäistä grafiikan tasoa uuteen ja todennut selkeitä muutoksia myös pelin vaatiman raudan tasossa. Testilaitteesta löytynyt tehokas GeForce GTX 280 -näytönohjain alkoi yskiä pahasti korkeimmilla grafiikka-asetuksilla, tipauttaen ruudunpäivityksen alle 20 kuvaan sekunnissa.
Lähde: PC Games Hardware
Keskustelut (19 viestiä)
Rekisteröitynyt 26.09.2007
05.08.2008 klo 23.04
05.08.2008 klo 23.10
Juuri siksi kun noin joka toinen päivä tulee uutta rautaa. Vuosia tuo homma kiinnosti mutta kyllästyminen tuli ja ei enää joka toinen päivä jaksanut koota uutta "kylän kovinta konetta"
nykyään ostan uuden pc:n noin 8vuoden välein.
Ja en enää pc:llä pelaakaan kun tökkii uudet pelit ja aina jotain muistia lisää yms..
Pelaan 360:llä ja pc:llä hoidan surffaukset ja laskut.
Edellinen pc koottu 2003 ja seuraava siinä 2011.
05.08.2008 klo 23.11
kokoan/tai ostan uuden pc:n. Tuolla 2003 romulla pärjää vaikka kuin kauan jos ei pelaa.
05.08.2008 klo 23.27
Pintojen grafiikka on edelleen sumeaa ja muodot kulmikkaita. Hauskaa, miten grafiikka on huonompaa kuin nykyajan peleissä, mutta tehovaatimukset samaa tasoa.
05.08.2008 klo 23.36
05.08.2008 klo 23.55
05.08.2008 klo 23.58
Voin vain kuvitella paljon FPS tippuu jossain isommissa kahakoissa.
Crysiksenkään FPS ei tipu hevillä alle 25 tuolla kokoonpanolla jos asetukset on All Very-/High, 2xAA ja resoluutio 1680x1050.
06.08.2008 klo 00.12
tämä on pakko olla huono koodaus tai jotain.
Rekisteröitynyt 09.01.2008
06.08.2008 klo 00.31
Rekisteröitynyt 10.04.2007
06.08.2008 klo 00.52
Lisäksi uudet effektit tehdään vanhan moottorin päälle, joten ne ovat astetta vaikeampi optimoida. Vanhalla koneella pyörii kyllä vielä aivan hyvin, tosin asetuksia joutuu karsimaan vähän enemmän, koska uudet effektit lisätään vanhaan asetukseen...
06.08.2008 klo 01.59
tai sitten toi nvidian näyttis on vaan paska
06.08.2008 klo 03.36
Moderaattori
Rekisteröitynyt 18.05.2007
06.08.2008 klo 09.02
06.08.2008 klo 10.16
Rekisteröitynyt 12.07.2007
06.08.2008 klo 12.02
Rekisteröitynyt 07.08.2007
06.08.2008 klo 12.33
Rekisteröitynyt 27.05.2007
06.08.2008 klo 16.46
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
06.08.2008 klo 23.57
miten noin ruma peli voi kyykyttää tehokkaankin näyttiksen? wowia paljon komeampi guild wars toimi mainiosti 5v vanhalla koneellani täys asetuksilla ja siinäkin oli vielä dynaamiset varjot
Tässä taas lausunto jota on pakko kummastella. Molempia pelejä ihan tarpeeksi pelanneena minun on täysin mahdotonta ymmärtää miten kukaan voisi kutsua GW:tä "paljon komeammaksi". Tylsää designia ja väritöntä toteutusta kaikin puolin. Hyvä jos AoC, jota kehutaan niin kovin hemmetin komeaksi, päihittää WoW:n näyttävyydessä. Mutta näinhän se kai nykyään menee, että polygon count > all, vai mitä?
12.08.2008 klo 16.48
miten noin ruma peli voi kyykyttää tehokkaankin näyttiksen? wowia paljon komeampi guild wars toimi mainiosti 5v vanhalla koneellani täys asetuksilla ja siinäkin oli vielä dynaamiset varjot
Tässä taas lausunto jota on pakko kummastella. Molempia pelejä ihan tarpeeksi pelanneena minun on täysin mahdotonta ymmärtää miten kukaan voisi kutsua GW:tä "paljon komeammaksi". Tylsää designia ja väritöntä toteutusta kaikin puolin. Hyvä jos AoC, jota kehutaan niin kovin hemmetin komeaksi, päihittää WoW:n näyttävyydessä. Mutta näinhän se kai nykyään menee, että polygon count > all, vai mitä?
Tässä nähdään taas se että tietyt pelaajat eivät ymmärrä wowin "sarjakuvamaisuutta" vaan etsitään sitä mikä näyttää aidolta. AoC pääsee tässä lähelle, mutta sisältö taas kärsii. Tykkään itse paljon wowista senkin takia että on tuon näköinen eikä mikään realistinen.
Kirjoita kommentti