Bethesdalla pohditaan Fallout 3:n historiallisia viittauksia
Bethesdan päätuottaja Todd Howard ja pääsuunnittelija Emil Pagliarulo ovat paljastaneet osan Fallout 3:n hienovaraisista historiallisista viittauksista PC Gamer -lehdelle. Bethesdalla tahdotaan kunnioittaa sarjan aiempia osia ja lisätä kolmanteen osaan hienoisia viittauksia aiempien pelien maailmoihin.
Mukana tulee olemaan kranaattien kanssa leikkimistä, tuttua musiikkia ja tunnelmaltaan vankkoja maisemia, jotka saanevat Fallout-veteraanit vetistelemään. Suuri osa peliä on myös holvin oma suojapuku, jonka pelaaja voi hankkia haltuunsa jo pelin varhaisessa vaiheessa. Vaikka puvun selkään aiottiin jossakin vaiheessa laittaa tuttu numero 13, päädyttiin selässä lopulta mainostamaan holvia 101.
Pagliarulo kertoo heidän halunneen pelaajien kantavan tätä numeroitua paitaa mahdollisimman pitkään, jotta nämä tuntevat todella olevansa osa holvin 101 väkeä.
Lähde: Voodoo Extreme
Keskustelut (15 viestiä)
22.07.2008 klo 22.30
Rekisteröitynyt 03.01.2008
22.07.2008 klo 23.05
Fallout 3 kyllä saa veteraanit vetistelemään ihan ilman kranaatteja :=
Heh... taidat olla hyvinkin oikeassa. :D
Eipä silti, odotan tätä uusinta Fallouttia ihan mielenkiinnolla, osaltaan juuri siksi koska se on niin paljon erilaisempi kuin aikaisemmat kaksi Fallouttia.
22.07.2008 klo 23.35
Hyvä muistaa: Kun ei odota liikaa niin ei voi pettyäkkään.
22.07.2008 klo 23.50
Bethesda tarjoaa nyt F3:lla faneille kakkapökäleen näköistä tavaraa. Osa jaksaa uskoa että sen pökäleen sisältä löytyy se kinder yllätys. Saattaa tulla karvas pettymys. ;)
Hyvä muistaa: Kun ei odota liikaa niin ei voi pettyäkkään.
Hyvä muistaa: Käy se ala-aste läpi, ja pyydä, että vanhemmat ostavat Fallout 3 sinulle. Vaiko eivät osta kun tulit kaapista ulos, vähän sai sellaisen kuvan tuosta tekstistäsi.
Rekisteröitynyt 29.05.2007
23.07.2008 klo 00.03
Bethesda tarjoaa nyt F3:lla faneille kakkapökäleen näköistä tavaraa. Osa jaksaa uskoa että sen pökäleen sisältä löytyy se kinder yllätys. Saattaa tulla karvas pettymys. ;)
Hyvä muistaa: Kun ei odota liikaa niin ei voi pettyäkkään.
Rekisteröitynyt 12.07.2007
23.07.2008 klo 00.20
Bethesda blablabla...
Hyvä muistaa: Käyn ala-astetta läpi, ja pyydän, että vanhemmat ostavat Fallout 3 minulle. Vaiko eivät osta kun tulin kaapista ulos, vähän sai sellaisen kuvan tuosta tekstistäni.
Wut?
23.07.2008 klo 01.51
mitä juntit valittaa, tämä pelihän näytti silkalta timantilta. Fallout fanit voivat hakea itselleen köyttä, sekä käyttää sitä. Fallout 3 tulee pesemään edeltäjillään persettään.
23.07.2008 klo 08.07
Ja hyvät pojat/aikuiset, lopettakaa nyt tuo turhasta asiasta väittely, eiköhän jokaisessa aikasemmassa f3 aiheisessa uutisessa, ole samat asiat jo puhuttu läpi.
F3 tuskin kuitenkaan pesee F2:Sta :) hehhe
23.07.2008 klo 08.13
Katsotaan nyt mitä tulee. Kritiikki kohdistunee a) siihen onko tulossa onnistunut jatko Fallout sarjalle, huom. tähän F3 ei automaattisesti yllä vaikka itsenäisesti olisikin hyvä peli b) mitä syntyy kun Morrowind porukka laitetaan laatusarjan kimppuun.
Varmaa on että kyse on niin nätistä pelistä että peruspelaaja tykkää ymmärtämättä ollenkaan syvempää kritiikkiä ja luultavaa on että F3 on itsenäisenä pelinä vähintäänkin ok.
23.07.2008 klo 09.50
WHAT THE FUCK!?
mitä juntit valittaa, tämä pelihän näytti silkalta timantilta. Fallout fanit voivat hakea itselleen köyttä, sekä käyttää sitä. Fallout 3 tulee pesemään edeltäjillään persettään.
Kommenttis perusteella panetkin sitä boksias? Peli ei edes näytä timantilta, normi konsoligraffat, mutta ethän sinä reppana sitä näe kun on nuo fanilasit persilmillä.
Rekisteröitynyt 11.04.2007
23.07.2008 klo 12.16
WHAT THE FUCK!?
mitä juntit valittaa, tämä pelihän näytti silkalta timantilta. Fallout fanit voivat hakea itselleen köyttä, sekä käyttää sitä. Fallout 3 tulee pesemään edeltäjillään persettään.
Ehkä olisi parempi katsoa sitä sisältöä kuin runkata grafiikalle, jookos?
Juups, uutisten myötä alkanut vaikuttaa siltä että pelistä tehdään liiankin helppo, jotta mahdollisimman moni toope osaisi pelata sitä. Myös uusimman Q&A:n perusteella Bethesda pitää pelaajia totaalisina palikoina:
PCG: Why the decision to give a perk every level instead of every couple of levels like in FO1 and 2?
Todd: Well, here’s another thing: there’s that progression, you step out of the Vault and you hit level two and people would level up and do their skill points, and they get to pick a perk. And then they’d hit level three, and they’d get their skill points, and… where’s the perk? **They don’t even understand**. It’s like “I thought you get a perk when you level up?” “Yeah, every other one.” And then we decided that the most fun in leveling up, the absolute most fun, is picking a perk. It’s so fun. So we decided to balance them so you get to do it every level. It makes leveling up. That’s what leveling is about.
Emil: Definitely not something we planned, but as we played it, it was like that carrot on a stick thing. “Man, level three and five suck, I want a perk!”
E: lihavointi ei toiminut, joten käytin sitten tähtiä
23.07.2008 klo 13.54
23.07.2008 klo 23.09
13.08.2008 klo 18.57
Juups, uutisten myötä alkanut vaikuttaa siltä että pelistä tehdään liiankin helppo, jotta mahdollisimman moni toope osaisi pelata sitä.
Taitaa kuitenki Bethesda pistää vaikeusaste säätimen tähänkin kuten Oblivioniin. Pelkäänpä tosin että tämäkin peli tulee kaatumaan tekoälyn puutteeseen.
21.08.2008 klo 09.05