Tuorein sisältö

Kuvista päätellen B.J. Blazkowicz ei natseja säästele

16.07.2008 klo 17.00 | Luettu: 10512 kertaa | Teksti: Manu Pärssinen

Wolfensteinin juuret ovat syvällä PC-pelaamisen historiassa ja yksinpelattavaa natsinlahtausta onkin odoteltu jo pidemmän aikaa. Vanha sankari B.J.Blazkowicz on edelleen mukana tässä pelissä, joka ainakin toistaiseksi tunnetaan yksinkertaisesti nimellä Wolfenstein. Vahvan yksinpelitarinan lisäksi mukana on toki moninpelipyssyttelyäkin. Lisää aiheesta on luvattu kertoa Quakecon-tapahtumassa, joka alkaa tämän kuun viimeinen päivä. Alla uusia kuvia pelistä.





V2.fi | Manu Pärssinen
< Uusi Guitar Hero ei ... WoW-grindaajien apu ... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (12 viestiä)

miksu

Rekisteröitynyt 15.06.2008

16.07.2008 klo 17.13

"yksinpelattavaa natsinlahtausta onkin odoteltu jo pidemmän aikaa."
Muistaakseni olen enemmän lukenut sellaista että
pelaajat haluaisi välillä pelata natseilla.
lainaa
Nahkis

16.07.2008 klo 17.18

Typotus sankarin nimessä...
http://en.wikipedia.org/wiki/William_%22B.J.%22_Blazkowic
lainaa
Xolair

Rekisteröitynyt 23.06.2008

16.07.2008 klo 17.32

Kuvallisesti on hienon näköistä ja yllättävän RTCW-tyylistä, sisällöllisesti ei voi vielä oikein tietää. Saahan nähdä mitä Korppi Pehmeätavara saa aikaiseksi, joku SoF2 oli sellaista tuubaa että huh huh. Toivottavasti pysytään sopivan RTCW-linjalla eikä ''pilata'' sitä millään realismihakuisuudella, realismia löytyy sotapeleistä nykyään ihan tarpeeksi.
lainaa
kakkerlak

Rekisteröitynyt 11.04.2007

16.07.2008 klo 17.33

Kyllä Return to castle of Wolfestein: Operation Resurrectionilla oli aikanaan pituutta. Saas nähdä mitä tulee, ei tällä hetkellä juurikaan kyllä kiinnosta, mutta kivalta näyttää graafisesti.
lainaa
ETTässä

16.07.2008 klo 21.59

Siis ei ole kuin yksi ja ainoa oikea Wolfestein jonka linjalla pitää pysyä ja se on tietenkin Wolfenstein 3D, jos sitä edes nykyään enään kukaan tietää... Muut ovat olleet vain nimellä ratsastavia räiskintöjä. Adolf pitää saada tappaa lopuksi!
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

16.07.2008 klo 22.08

ETTässä kirjoitti:
Siis ei ole kuin yksi ja ainoa oikea Wolfestein jonka linjalla pitää pysyä ja se on tietenkin Wolfenstein 3D, jos sitä edes nykyään enään kukaan tietää... Muut ovat olleet vain nimellä ratsastavia räiskintöjä. Adolf pitää saada tappaa lopuksi!

Kyllä RtCW:kin oli ihan viihdyttävää räiskintää. Toki 3D on sitä paljon parempi, mutta jos minulta kysytään, niin kyllä Spear of Destiny on kokonaisuutena vielä parempi ja hiotumpi. Oikeastaan ainoa vika siinä onkin Hitlerin puuttuminen, mutta sen kyllä kestää. Ei yhdessä juonijatkumossa voi samaa tyyppiä kovin montaa kertaa tappaa.
lainaa
FFFFFF

16.07.2008 klo 22.09

Xolair kirjoitti:
Kuvallisesti on hienon näköistä ja yllättävän RTCW-tyylistä, sisällöllisesti ei voi vielä oikein tietää. Saahan nähdä mitä Korppi Pehmeätavara saa aikaiseksi, joku SoF2 oli sellaista tuubaa että huh huh. Toivottavasti pysytään sopivan RTCW-linjalla eikä ''pilata'' sitä millään realismihakuisuudella, realismia löytyy sotapeleistä nykyään ihan tarpeeksi.


Toivottavasti poiketaan RTCW-linjalta ja pidetään kaikenmaailman zombiet ja muut poissa pelistä. Juuri eilen asensin pelin uudestaan ja ne muutamat ensimmäiset kentät ovat loistavia. Mielenkiintoiset mapit ja natsit kuolevat nopeasti, kun niihin osuu kunnolla niin kuin pitääkin. Juuri pääsin näihin zombiehin: Tosi mielenkiintoista ampua mp-40:lla jotain hidasta zombieta vähintään puoli lippaallista kymmenen sentin päästä.
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

16.07.2008 klo 22.40

@FFFFFF: RtCW:n zombit ovat kyllä huono juttu, mutta toisaalta niitä oli loppujen lopuksi melko vähän. Lisäksi on syytä muistaa, että myös Wolf 3D:ssä oli mutantteja, joskin ne olivat vähän inhimillisempiä.
lainaa
Xolair

Rekisteröitynyt 23.06.2008

17.07.2008 klo 14.51

^ No onhan ne zombiet liian kestäviä ja jotenkin vaarallisuutta olisi saanut olla niissä lisää... mutta samapa tuo, tuhansia vuosia kuolleina olleet soturit ja muut eivät varmasti liiku ninjojen ketteryydellä. Wolf 3D:ssä oli tosiaan mutantteja, joten pientä perspektiiviä siihenkin. Eipä realismia ja todenmukaisuutta löytynyt sieltäkään päin.

Kuten jo sanoin, realisminhakuiset Call of Dutyt ovat erikseen. Jos ei RTCW iskenyt ''zombiemielessä'', niin mitäpä siinä sitten päitä yrittää kääntämään. Itse ainakin löysin RTCW:n ei-niin todenmukaisen meiningin juuri sellaiseksi mistä minä tykkäsin, ehkäpä eräänlaista Indiana Jones -tyylistä räimettä oli kyseessä. Eri lokaatioita nähtiin mukavasti, vaikka toistoa oli liikaa ja suvantoja olisi voinut olla enemmän. Joillekin WW2 on niin arka aihe että sitä ei saa sorkkia millään muotoa, muttei minulle. Jos pelissä näkyy scifi-aseita ja muuta hölynpölyä, niin miksipä se niin todenmukaisuuden kaipuussa pitäisi tuomita? RTCW leikitteli ajatuksella että natsien tutkimukset johtivat lopulta jonnekin ja niinpä yliluonnollinen hölynpöly sopi sen ajatuksen kanssa kuin hanska käteen. Ainakin mun mielestä, niinq.

Silti pidän RTCW:tä melkein parhaimpana pelinä koskaan, ainakin TOP-3:een se sijoittuu. Even so, 'nuff avautumista. No offense!
lainaa
FFFFFF

20.07.2008 klo 19.29

Nyt kun oon pelannut RTCW:ia vähän pidemmälle niin täytyy myöntää, että ei ne zombiet nyt niin kova pelinpilaaja ollutkaan kuin muistan, kun se oli loppujen lopuksi aika lyhyt pätkä missä niitä oli. Siltikin, ihan perseestä ne oli.

Toinen valittamisen aihe kyseisessä pelissä on nuo ÜberSotilaat. Olkoon vain kuinka supersotilaita niin 3 suoraa osumaa panzerfaustilla on 1-2 osumaa liikaa.

Yhdellä pienellä modilla, joka vähentäis noiden hipareita, tämä peli olisi väistämättä yksi parhaimmista fps-peleistä, mitä olen pelannut. Näinkin tämä on kyllä pirun hyvä. Vaikka vielä on muutama kenttä menemättäkin. Muistelisin, että se viimeinen iso pomo oli erittäin tylsä vastus, jota pitää puoli tuntia paukuttaa kaikilla mahdollisilla aseilla.
lainaa
Prisoner

08.02.2009 klo 14.31

lololololol
lainaa
Prisoner

08.02.2009 klo 14.31

lololololol
lainaa

www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova