Tuorein sisältö

Hellgate-kehittäjä uskoo oppineensa virheistään

08.07.2008 klo 12.02 | Luettu: 3483 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Flagship Studiosin perustajiin kuuluva Max Schaefer uskoo kehitystiimin oppineen Hellgate: Londonin kanssa tehdyistä virheistä. Miehen mukaan studio haukkasi esikoisjulkaisunsa kanssa liian ison palan ajautuen aikatauluongelmiin tuotannon loppuvaiheessa.

Flagshipin tuleva Mythos tulee Schaeferin sanoin aiheuttamaan kolhuja suosituimpien massiivimoninpelien kilpiin, sillä tällä kertaa studio keskittyy pelin olennaisimpien osien hiomiseen eikä laajenna tuotetta liiaksi. Mythos tulee olemaan jo julkaisussa askeleen edellä länsimaiden suosituimpia MMO-pelejä ilmaisuutensa vuoksi. Itse peliohjelma tulee olemaan ilmainen, eikä pelaamisesta peritä lainkaan kuukausimaksua. Rahat Flagship Studios tienaa pelin sisällä tapahtuvasta kaupankäynnistä.

Lähde: Joystiq

V2.fi | Matti Lintula
< Wiin MySims siirtyy ... Singstariin Suomitul... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (2 viestiä)

trolli

08.07.2008 klo 12.19

Jos kerran ova Hellgaten virheistä oppineet, niin kai he voisivat nyt sitten avata "subscriber only" alueet, aseet, skillit ja muut meidän pelkän peruspelin omistajille niin jaksaisi taas höllgåteen keskittyä.

No, mutta mitä tässä itkemään. Diablo III tuloillaan niin kyllä sitä päästee demoneitä pieksemään vielä ihan riittävästi :)
lainaa
Rams

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

08.07.2008 klo 14.37

Pakko olla skeptikko tämän kanssa. Ihmiset jotka MMO:staan jo maksavat kuukausimaksua eivät kyllä ole siirtymässä vaihtoehtoiseen, huonompaan peliin vain säästääkseen sen 10-15 euroa kuussa. Ja en yksinkertaisesti usko, että Flagshipillä on enää tässä vaiheessa käytettävissään tarpeeksi fyrkkaa saadakseen aikaan pelin, joka laadullisesti pystyisi kilpailemaan mm. WoWin kanssa.
lainaa

Ephemeris - 4X avaruustrategiaa, aitoa 3D-taistelua -  joukkorahoita nyt!
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova