Miksi XBLA - Soul Calibur silvottiin?
Monet Soul Calibur -pelin ystävät ylistivät Namcoa päätöksestä julkaista Dreamcastin klassikko Xbox Live Arcadessa, mutta karvas maku tuli pian suuhun, kun grafiikat eivät täytäkään koko ruutua, verkkopeliä ei ole lainkaan ja tehtäväpelimoodi loistaa poissaolollaan. OXM on selvittänyt kahden jälkimmäisen syyt.
"Kun aloitimme projektin, XBLA:ssa oli yhä 150 MB:n kokorajoitus, joten jotain piti karsia. Mission Battle Mode oli se, mihin päädyttiin ja kun lopulta saimme tiedon rajojen venyttämisestä, oli jo liian myöhäistä laittaa se takaisin", kertoo pelin tuottaja Robert Johnson.
"Emme halunneet vain liimata pelin päälle verkkopelitila, niinkuin monissa XBLA:n retromätkinnöissä. Emme halunnneet pelaajien mielikuvan Soul Caliburista tahriutuvan lisäämällä siihen verkkopelin, jota siihen ei ollut koskaan tarkoitettu."
Uutistoimitus muuten havaitsi, että aluksi yksi achievementeista viittasi Mission Modeen, mutta kun saa saavutuksen 'likipitivoitosta', kyseistä olosuhteiden muuttumiseen viittaavaa saavutusta ei listalta enää löydykään. Mikähän mahtaa sitten olla lopullinen totuus...
Keskustelut (4 viestiä)
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
04.07.2008 klo 11.33
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
04.07.2008 klo 11.47
Rekisteröitynyt 20.01.2008
04.07.2008 klo 14.34
Rekisteröitynyt 17.08.2007
04.07.2008 klo 17.10