CryEngine 2 kaunistaa uutta MMO:ta
Panzar Studio aikoo kertaheitolla kohentaa massiivimoninpelien ulkoasua käyttämällä tulevassa Forged by Chaos -pelissään Crysis-räiskinnästä tuttua CryEngine 2 -pelimoottoria. Panzarin toimitusjohtaja Vladimir Valkov kehuu CryEngine 2:n tarjoavan loistavat työkalut DirectX 10 -tasoisten efektien, tarkkojen yksityiskohtien ja upean valaistuksen toteutukseen.
Forged by Chaosille ei ole annettu julkaisupäivää, mutta ulkoisesti Warhammerin mieleen tuovaan tuotokseen voi tutustua pelin kotisivuilla.
Lähde: Massively
Keskustelut (11 viestiä)
Rekisteröitynyt 09.07.2007
30.06.2008 klo 19.09
Rekisteröitynyt 06.08.2007
30.06.2008 klo 19.13
Rekisteröitynyt 22.04.2007
30.06.2008 klo 19.15
Ei varmana pätki ku kaupunki täynnä tyyppejä...
Eiköhän ne optimoi moottoria vähän, että kärsii edes käyttää.
Tuo pelikin tullee varmaan joskus 2011, jolloin luulisi löytyvän nykykehityksellä Crysistä kaakossa pyörittävät vehkeet.
Rekisteröitynyt 07.08.2007
30.06.2008 klo 19.50
Varmasti hieno peli tulee kyllä olemaan, mutta silloin kun tämä peli tulee, niin tämän hetken "omg crysis-graffat" on silloin jo "buhuu 8-bit intendo graffat".
Rekisteröitynyt 09.01.2008
30.06.2008 klo 20.32
Veikkaan, että tästä tulee samanlainen "myyntimenestys", kun Crysiksesta.
Yli miljoona myytyä peliä. Sanoisin sitä menestykseksi.
Rekisteröitynyt 11.10.2007
30.06.2008 klo 20.46
Rekisteröitynyt 10.06.2008
30.06.2008 klo 22.48
Taas nerokkaat Crysis flamerit vauhdissa. Menkää töihin siitä, että saatta ostettua koneen jolla voi pelatakin. Turhaan muutenkin kitisette täällä tuon enginen käytöstä, jos ette ymmärrä edes perusteita siitä miten peli-enginet käytännössä toimii.
Todennäkösesti niillä on joku kannettava tietokone, jota pitävät yhdellä pöydällä, kun ne on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin suosittuja.
Ja sitten vielä kitisevät tehovaatimuksista.
Rekisteröitynyt 10.04.2007
01.07.2008 klo 00.16
Ei varmana pätki ku kaupunki täynnä tyyppejä...
Crysis pätkii sen takia koska siinä on älyttömästi tavaraa ruudulla samaan aikaan. Pahimmillaan yli kaksi MILJOONAA polygonia samaan aikaan. Joten eiköhän tämä pyöri ihan hyvin jos osaavat vähän optimoida peliänsä.
Veikkaan, että tästä tulee samanlainen "myyntimenestys", kun Crysiksesta.
Yli miljoona myytyä peliä. Sanoisin sitä menestykseksi.
Siis kauppoihin on lähetetty yli miljoona peliä, tämä ei tarkota että ihmiset ovat ostaneet yli miljoona peliä.
01.07.2008 klo 02.20
Rekisteröitynyt 01.07.2008
01.07.2008 klo 20.01
02.07.2008 klo 11.44
Täytyy tähän mainita että MindArk ja Entropia Universe on jo asioiden edellä tässäkin :) Uutisoitu eDomella jo vuosi sitten... ja moottori on jo suurelta osalta käytössä tänä päivänä. Kaikkia viimeisiä virityksiä ulkoasuun ei ole vielä tehty, mutta on jo kauniit heijastukset ym. käytössä.
http://www.entropiauniverse.com