Tuorein sisältö

Balatron luoja katuu menestystään - joskus on kiva olla tuntematon

Eilen klo 21.00 | Luettu: 363 kertaa | Teksti: Eric Hartin



Aina ei ole hauskaa olla kuuluisa, vaikkei olisi mokia tehnytkään. Näin sanoo Balatron kehittäjä Localthunk, joka jo hieman kaipailee omaa anonymiteettiä.

GQ:n haastattelussa Balatron kehittäjä juttelee niitä näitä: oman nimimerkkinsä historiaa, kehitysfilosofiaa ja tietenkin millaista on tehdä jymyhitti. Vaikka menestys on ollut monella tasolla hieno asia, on täydellisessä anonymiteetissä omat hyvätkin puolensa. Onneksi sentään identiteetti on pidetty sen verran salassa, ettei kukaan tunnista kadulla.

Vaikka miehellä katumuksensa onkin, on vuoden 2025 puolella lisää Balatroa. Luvassa on lisää sisältöä ja ainakin lisää jokereita.

Lähde: GQ

V2.fi | Eric Hartin
< Realistisinta konsol... The Game Awards alka... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (1 viestiä)

LateHuominen

Rekisteröitynyt 18.01.2015

Eilen klo 23.06

Minun kannalta se on anonyymi, en ole koskaan kuullut siitä tai sen pelistä.
lainaa

V2.fi joulukisat 2024
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova