Halo Warsin yksiköt selvillä
Pitkään suljettujen ovien takana pidetyn Halo Warsin yksityiskohtia on alkanut tihkua tietoisuuteen, kertoo Kotaku. Tiedot ovat kotoisin GamePro-lehdestä.
Perinteistä RTS-mekaniikkaa on riisuttu/muokattu Halo-tyyliseksi, joten resursseja ei ole kuin yksi - 'supplies'. Taistelut ovat erittäin nopeita ja täysi tohina voi olla päällä jo kymmenessä sekunnissa. Lehti paljastaa myös ainakin osan eri puolten yksiköistä.
UNSC Forces
Marines
Flamethrower Marines
Spartans
Warthogs
Scorpions
Cobras
Hornets
Wolverines
Elephants
Cyclops
Vultures
Covenant Forces
Grunts
Jackals
Hunters
Ghosts
Banshees
Scarabs
Elites
Keskustelut (7 viestiä)
Rekisteröitynyt 04.07.2007
07.06.2008 klo 17.08
Rekisteröitynyt 07.08.2007
07.06.2008 klo 17.36
Rekisteröitynyt 22.04.2007
07.06.2008 klo 19.58
Onkos tässä jotain hero-järjestelmää? Elikkäs WC3 tyyliin oman tiimin sankarina vois olla vaikka Master Chief?
Mieluummin samanlainen kuin DoWissa. Eipähän ole rpg-pelleilyä häiritsemässä. Warcraftissa se toimi, kun pelikin oli hidastempoinen juoni- ja tunnelmavetoinen mäiskestrategia, mutta jos HW on DoWin kaltaista satakymmenen-lasissa tujauttelua, niin yksinkertaistaminen on poikaa.
Rekisteröitynyt 04.07.2007
07.06.2008 klo 21.01
Rekisteröitynyt 09.01.2008
07.06.2008 klo 22.27
SUURIA TAISTELUJA, EEPPISTÄ AVARUUSKAMPPAILUA JA KUOLEMATTOMAT SPARTALAISET, ei 10vs10 -maataisteluja ja kestävyyspisteiden mukaan kuolevia spartalaisia.
Rekisteröitynyt 09.01.2008
07.06.2008 klo 22.50
Rekisteröitynyt 09.01.2008
08.06.2008 klo 20.26