Tuorein sisältö

Codemasters hioo GRID-ajopeliä entistä nopeammaksi

26.05.2008 klo 21.01 | Luettu: 9153 kertaa | Teksti: Matti Lintula


Codemastersin vastaava tuottaja Gavin Raeburn kertoo yhtiön viimeisimmän kilvanajopelin, Race Driver GRID:n, olleen viimeistelyn alla aivan julkaisupäivään asti. Etenkin PlayStation 3 -versiota on saatu hiottua demoa nopeammaksi ennen varsinaisen pelin julkaisua.

Raeburn kertoo pelin pyörivän Xbox 360:llä tasaisella kolmenkymmenen ruudun sekuntivauhdilla. PS3 versio pysyy 99% ajasta samassa vauhdissa. Versioita on Raeburnin mukaan kehittänyt erilliset tiimit, jotta koneista on saatu revittyä kaikki saatavilla oleva teho irti.

Codemasters on kuitenkin jo kehittämässä ensimmäistä julkaisun jälkeistä päivitystä ainakin konsoliversioille.

Lähde: PS3 News

V2.fi | Matti Lintula
< Mikä onkaan tehokkai... Automaatti-Mario on ... >
Keskustele aiheesta

Keskustelut (10 viestiä)

Tinkertrain

26.05.2008 klo 22.10

ai ai että alan hifistelemään intin jälkeen kun pääsee duuniin :P
lainaa
Tuna

26.05.2008 klo 22.32

"...jotta koneista on saatu revittyä kaikki saatavilla oleva teho irti."

Niin no Japanin poijjaat saivat GT5P:n pyörimään 60fps ja 1080p-natiiviresoluutiossa...
lainaa
zeroic

Moderaattori

Rekisteröitynyt 10.04.2007

26.05.2008 klo 22.51

Tuna kirjoitti:
"...jotta koneista on saatu revittyä kaikki saatavilla oleva teho irti."

Niin no Japanin poijjaat saivat GT5P:n pyörimään 60fps ja 1080p-natiiviresoluutiossa...


Mites se fysiikkamoottori ja autojen vauriomallinnus?
lainaa
MJR2312

Rekisteröitynyt 03.09.2007

26.05.2008 klo 23.29

zeroic kirjoitti:
Tuna kirjoitti:
"...jotta koneista on saatu revittyä kaikki saatavilla oleva teho irti."

Niin no Japanin poijjaat saivat GT5P:n pyörimään 60fps ja 1080p-natiiviresoluutiossa...

Mites se fysiikkamoottori ja autojen vauriomallinnus?

Ainakin jälkimmäinenhän on tulossa varsinaiseen peliin, kai. 1080p (taisi muuten olla oikeastaan 960x1080) ja 60 FPS taitaa siihenkin olla luvattu.
lainaa
OCX

27.05.2008 klo 08.28

Turismohan on ruma Gridiin verrattuna, kai nyt semmosen vässykän saa pyörimään kun vähän yrittää.
lainaa
Duster

Rekisteröitynyt 03.01.2008

27.05.2008 klo 09.09

PC demoa kokeilin ja graafinen ilme oli ihan hieno. Vauriomallinnus oli myös upea. Ajomalli taas oli hieman outo. Auto käyttäytyi jotenkin hankalasti, mutta ei hyvällä tavalla. Johtuu varmaan pitkälti siitä, että peli kaipaisi ratin tai vähintääkin pädin toimiakseen sujuvasti, mutta samalla peli vaikuttaa huomattavasti arcademaisemmalta kuin joku Forza 2 tai Grand Turismo.
lainaa
Juhza

Rekisteröitynyt 02.12.2007

27.05.2008 klo 10.02

Gran Turismoissa kyllä harmittaa kun ei oo fysiikanmallinnusta lähes ollenkaan. Kolarit on ihan munattomia, kun peltikään ei edes rytise. Silti kaikki sarjan 3 ekaa osaa, joita olen pelannut, on ollut rautaa.

Forzan fysiikat, Gridin grafiikat ja GT:n ajettavuus yhdistettyinä voisivat tuottaa melko hyvän ajopelin...
lainaa
Jarkko

Moderaattori

Rekisteröitynyt 30.03.2007

27.05.2008 klo 11.41

Jos GRIDin ajotuntuma on lähelläkään viimeistä Colin McRaeta, en kyllä lähtisi kategorisoimaan samaan genreen Gran Turismon kanssa.
lainaa
Niko

27.05.2008 klo 12.16

Tuota demoa (pc) on tullu mätettyä ihan sairaasti netissä. Pakko ostos!
lainaa
Kapteeni

27.05.2008 klo 18.27

GRIDin demo oli kyllä ihan positiivinen yllätys. Ja tähän saa vähän isompiakin kisoja, toisin kuin Gran Turismoon.
lainaa

V2.fi Instagramissa
www.v2.fi™ © Alasin Media Oy | Hosted by Capnova