Codemasters hioo GRID-ajopeliä entistä nopeammaksi
Codemastersin vastaava tuottaja Gavin Raeburn kertoo yhtiön viimeisimmän kilvanajopelin, Race Driver GRID:n, olleen viimeistelyn alla aivan julkaisupäivään asti. Etenkin PlayStation 3 -versiota on saatu hiottua demoa nopeammaksi ennen varsinaisen pelin julkaisua.
Raeburn kertoo pelin pyörivän Xbox 360:llä tasaisella kolmenkymmenen ruudun sekuntivauhdilla. PS3 versio pysyy 99% ajasta samassa vauhdissa. Versioita on Raeburnin mukaan kehittänyt erilliset tiimit, jotta koneista on saatu revittyä kaikki saatavilla oleva teho irti.
Codemasters on kuitenkin jo kehittämässä ensimmäistä julkaisun jälkeistä päivitystä ainakin konsoliversioille.
Lähde: PS3 News
Keskustelut (10 viestiä)
26.05.2008 klo 22.10
26.05.2008 klo 22.32
Niin no Japanin poijjaat saivat GT5P:n pyörimään 60fps ja 1080p-natiiviresoluutiossa...
Moderaattori
Rekisteröitynyt 10.04.2007
26.05.2008 klo 22.51
"...jotta koneista on saatu revittyä kaikki saatavilla oleva teho irti."
Niin no Japanin poijjaat saivat GT5P:n pyörimään 60fps ja 1080p-natiiviresoluutiossa...
Mites se fysiikkamoottori ja autojen vauriomallinnus?
Rekisteröitynyt 03.09.2007
26.05.2008 klo 23.29
"...jotta koneista on saatu revittyä kaikki saatavilla oleva teho irti."
Niin no Japanin poijjaat saivat GT5P:n pyörimään 60fps ja 1080p-natiiviresoluutiossa...
Mites se fysiikkamoottori ja autojen vauriomallinnus?
Ainakin jälkimmäinenhän on tulossa varsinaiseen peliin, kai. 1080p (taisi muuten olla oikeastaan 960x1080) ja 60 FPS taitaa siihenkin olla luvattu.
27.05.2008 klo 08.28
Rekisteröitynyt 03.01.2008
27.05.2008 klo 09.09
Rekisteröitynyt 02.12.2007
27.05.2008 klo 10.02
Forzan fysiikat, Gridin grafiikat ja GT:n ajettavuus yhdistettyinä voisivat tuottaa melko hyvän ajopelin...
Moderaattori
Rekisteröitynyt 30.03.2007
27.05.2008 klo 11.41
27.05.2008 klo 12.16
27.05.2008 klo 18.27
Kirjoita kommentti