Salassapitosopimus raukesi ja samalla paljastui, miltä 2D Dark Souls olisi näyttänyt
Thomas Feichtmeir julkaisi Twitterissä mielenkiintoisen uutisen. Hän paljasti kuuden vuoden salassapitosopimuksen jälkeen, että hän oli mukana, kun Dark Souls 3:a haluttiin suunnitella 2D Metroidvania -henkiseksi peliksi. Suunnittelu tapahtui vuonna 2016, mutta koska Feichtmeir oli kirjoittanut salassapitosopimuksen, ei hän voinut puhua asiasta aiemmin.
Kotaku kertoo uutisessaan, että Feichtmeir on saanut luvan jakaa kuvan työstään ja puhua siitä rajoitetusti, mutta mitään pidempiä tarinoita aiheesta ei ole luvassa. Twitteröitsijät huomauttivat, että Twitterissä jaettu kuva muistuttaa hyvin paljon Blasphemous-peliä. Eikä mikään ihme, sillä Feichtmeir työskenteli myöhemmin lopulta vuonna 2019 julkaistun toimintatasohyppelyn parissa.
Alla Thomas Feichtmeirin twiitti.
A Dark Souls 3 - 2D pixelart metroidvania was pitched to Bandai Namco ~6 years ago.
— Thomas Feichtmeir (@cyangmou) November 8, 2022
This is now finally out of NDA, so enjoy the visuals created back then. pic.twitter.com/Dt5BDasWbU
Keskustelut (1 viestiä)
Rekisteröitynyt 20.03.2014
10.11.2022 klo 17.12