God of War Ragarök antaa pelaajille mahdollisuuden valita neljästä eri pelitilasta - parhaimmillaan Kratos niittää vastustajia sulavalla 120 ruudulla sekunnissa
Sony on julkistanut marraskuun alkupuolella ilmestyvän odotetun God of War Ragnarökin tarjoamat neljä erilaista grafiikkatilaa, jotka antavat pelaajille mahdollisuuden itselleen miellyttävimmän pelitilan.
PlayStationin Santa Monican Studioiden jatko-osa vuonna 2018 ilmestyneelle God of Warille tarjoaa tutun Performance ja Resolution -vaihtoehtojen lisäksi myös uudempien HDMI 2.1. -standardia tukevien televisioiden ja näyttöjen omistajille mahdollisuuden High Frame Rate -versioihin näistä kahdesta vaihtoehdosta.
God of War Ragnarök tarjoaa siis seuraavanlaiset grafiikkaoptiot pelaajille:
Performance (lukittu 60fps ruudunpäivitys)
Resolution (4K-tarkkuus, lukittu 30fps ruudunpäivitys)
Performance - High Frame Rate (tähtää 120fps ruudunpäivitykseen)
Resolution - High Frame Rate (4K-tarkkuus, lukittu 40fps ruudunpäivitys)
Pelaajien ei enää pitkään tarvitse odottaa päästäkseen purkamaan tutun vihaisen spartalaisen patoumia norjalaisen mytologian hahmoihin, sillä Santa Monican Studiot ilmoittivat pelin menneen kultaan ja vuodella viivästynyt peli ilmestyy PlayStation 4- sekä PlayStation 5 -konsoleille marraskuun 9. päivä.
Lähde: VGC
Keskustelut (4 viestiä)
21.10.2022 klo 21.54 12
tulee floppaamaan kun on pleikku peli.ei jatkoon.
Taitaa xbox-pelaajia harmittaa kovasti, kun tuollainen katkeruus :D
21.10.2022 klo 22.21 1